Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FOS.ZO.18.2024.MC Opracowanie merytoryczne zasad bezpieczeństwa obiektów i urządzeń sportowych w szkołach i innych obiektach samorządowych wraz z podręcznikiem dobrych praktyk oraz filmami instruktażowymi

Mariusz Czyż
Fundacja Orły Sportu
Termin:
Zamieszczenia : 14-08-2024 16:06:00
Składania : 23-08-2024 12:30:00
Otwarcia : 23-08-2024 12:45:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zamawiający zastrzega możliwość zakończenie postępowania bez podania przyczyny.


Informację o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.


Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.


Proszę o podanie ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku nr 1 - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zgodnie z  wymaganiami opisanymi w wymienionym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Cena będzie podstawą do wyliczenia punktów. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.



Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia..pdf pdf 235.15 2024-08-14 16:06:00 Kryterium
Załącznik nr 2 – Istotne Postanowienia Umowy .docx docx 35.9 2024-08-14 16:06:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału.docx docx 32.62 2024-08-14 16:06:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Opis warunków udziału w postępowaniu.pdf pdf 184.13 2024-08-14 16:06:00 Kryterium
Załącznik nr 5 – Wykaz osób.docx docx 65.69 2024-08-14 16:06:00 Kryterium

Komunikaty

2024-08-23 07:26 Mariusz Czyż Zamawiający informuję o pytaniu, które wpłynęło w przedmiotowym postępowaniu: Pytanie 1. "Czy w punkcie 3c Przedmiotu zamówienia Zamawiający ma na myśli podręcznik dobrych praktyk, a zapis "podręcznik dobrych manier" należy traktować jako omyłkę pisarską?". Zamawiający informuję iż doszło do omyłki pisarskiej. Zamawiający ma na myśli podręcznik dobrych praktyk tak jak zostało to wskazane w tytule postępowania.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie merytoryczne zasad bezpieczeństwa obiektów i urządzeń sportowych w szkołach i innych obiektach samorządowych wraz z podręcznikiem dobrych praktyk oraz filmami instruktażowymi. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie merytoryczne zasad bezpieczeństwa obiektów i urządzeń sportowych w szkołach i innych obiektach samorządowych wraz z podręcznikiem dobrych praktyk oraz filmami instruktażowymi. 1) Na przedmiot umowy składa się: a) Opracowanie podręcznika dobrych praktyk w zakresie bezpieczeństwa obiektów i urządzeń sportowych wraz z dziennikiem dyrektora szkoły, gdzie layout i treść będą podpowiadały co i kiedy sprawdzić, co odnotować, jakie prace przeprowadzono. b) Opracowanie części merytorycznej dla administratorów obiektów i urządzeń sportowych w sposób przystępny w oparciu o dokumenty np. normy z wymaganiami dla sprzętu sportowego, obiektów sportowych (boiska), sal gimnastycznych, placów zabaw. c) Przygotowanie minimum 10 filmów do maksymalnie 15 filmów instruktażowych, dotyczących sposobu przeprowadzania inspekcji we własnym zakresie. d) Przeprowadzenie 2 webinarów dla administratorów szkół w terminie uzgodnionym z Zmawiającym w miesiącach październik / listopad 2024 rok. 1 usługa Fundacja Orły Sportu
ul. Zamkowa 6
84-100 , Puck
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2691 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew w terminie 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez przedstawiciela/-li Zamawiającego bez zastrzeżeń protokół odbioru Przedmiotu Umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Całość przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana w terminie maksymalnie do 8 tygodni od dnia podpisania Umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując ,,TAK". (0)
6 Wykluczenia wynikające z ustawy - Na podstawie art. 7 ust. 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wyklucza: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Proszę potwierdzić, wpisując "Nie podlegam". (0)
7 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 – Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania Usługi zgodnie z zapisami ww. załącznika. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Załącznik nr 1 – Opi [...].pdf

(0)
8 Wzór Umowy - Wykonawca oświadcza że zapoznał się z Załącznikiem nr 2 - Istotne postanowienia umowy i nie zgłasza do niego żadnych uwag. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Załącznik nr 2 – Ist [...].docx

(0)
9 Dokumentacja ws. spełniania warunków udziału w postępowaniu i wykluczeń - Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wraz z ofertą oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Załączniku nr 3 i oświadczenia uwzględniającego przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (w załączniku). Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję". (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - Ośw [...].docx

(0)
10 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca oświadcza że zapoznał się z Załącznikiem nr 3 i nie zgłasza do niego żadnych uwag. Proszę potwierdzić wpisując "Spełniam".

Załącznik nr 3 - Opi [...].pdf

(0)
11 Wykaz osób - Wykonawca oświadcza że zapoznał się z Załącznikiem nr 3 i załącza do oferty Wykaz osób stanowiący Załącznik nr 5 do Zapytania celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Załącznik nr 5 – Wy [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 245