Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-2077/24/151/Ł Montaż i uruchomienie systemów antenowych oraz szaf teletechnicznych

Magdalena Wągrodzka
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 28-08-2024 14:54:00
Składania : 13-09-2024 10:00:00
Otwarcia : 13-09-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 129.54 2024-08-28 14:54:00 Postępowanie
SWZ -Systemy Antenowe.pdf pdf 491.71 2024-08-28 14:54:00 Postępowanie
SWZ -Systemy Antenowe.doc doc 497 2024-08-28 14:54:00 Postępowanie
odp. na pyt. Systemy antenowe.pdf pdf 289.16 2024-09-04 12:34:23 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi - systemy antenowe.pdf pdf 100.51 2024-09-10 10:28:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-10 10:28 Magdalena Wągrodzka Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. 2024 poz. 1320), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 5:
Udostępnienie aktualnej dokumentacji branży konstrukcyjnej oraz elektrycznej (w razie dysponowania również opinii/ekspertyz technicznych) dla lokalizacji: Obiekt 3, powiat miński.

Odpowiedź nr 5:
Zamawiający informuje, iż jest w stanie udostępnić dokumentację masztu strunobetonowego oraz dokumentację dotyczącą branży elektrycznej. Dodatkowo Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu dokumentacji projektowej planowanej na terenie obiektu 3 Powiat miński stacji bazowej telefonii komórkowej, która zawiera pozytywną opinię nośności trzonu wieży Gastel, uwzględniającą objęty zamówieniem przyszłościowy montaż trzech anten panelowych typu Amphenol-Procom 766.90.13.00. Wspomniana dokumentacja zostanie udostępniona do wglądu wyłonionemu w postępowaniu wykonawcy.

Pytanie nr 6:
Udzielenie informacji o Państwa wymaganiach w zakresie niezbędnej do zastosowania klasy EXC konstrukcji wsporczych dla ww. elementów systemów policji, które projektowane będą na wskazanej lokalizacji.

Odpowiedź nr 6:
Zamawiający informuje, iż dla Obiektu 3 w celu montażu anten panelowych planuje wykorzystanie będących elementem wieży strunobetonowej rur pod antenowych o średnicy 90 mm (dedykowana galeria). Jednocześnie w przypadku uzasadnionego użycia dodatkowych elementów nośnych, należy je dobrać tak, by spełniały obowiązujące normy konstrukcyjne dla tego typu obiektów wieżowych.

Pytanie nr nr 7:
Jedocześnie zwracam się z gorącą prośbą o wskazanie przewidywanego terminu niezbędnego dla Państwa, celem dokonania uzgodnienia przygotowanej dokumentacji systemów policyjnych.

Odpowiedź nr 7:
Zamawiający dokona uzgodnienia otrzymanej od Wykonawcy dokumentacji, związanej z realizacją umowy i wymagającej wyrażenia zgody przez Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, licząc od daty otrzymania dokumentacji od Wykonawcy.

Wyjaśnienia zapisów treści SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2024-09-04 12:34 Magdalena Wągrodzka Dotyczy: postępowanie prowadzone w trybie podstawowym na „Montaż i uruchomienie systemów antenowych oraz szaf teletechnicznych” numer sprawy: WZP-2077/24/151/Ł

Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. 2024 poz. 1320), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Z treści SWZ wynika, iż dokonano ramowego planowania warunków technicznych lokalizacji infrastruktury Zamawiającego na wskazanych obiektach, prosimy o doprecyzowanie:
- Czy Zamawiający uzyskał zgodę na najem powierzchni na wieżach stanowiących przedmiot postepowania od ich właścicieli w zakresie projektowanych systemów antenowych oraz wykorzystywania instalacji zasilającej (w wymaganym zakresie poboru mocy) –czy wszelkie związane z tym uzgodnienia biznesowe (w tym umowy najmu) leżą po stronie Zamawiającego;

Odpowiedź 1:
Zamawiający informuje, iż wszelkie ustalenia dotyczące umów na dysponowanie miejscem pod instalację systemów antenowych oraz szaf teletechnicznych, w tym uzgodnienia biznesowe leżą po stronie Zamawiającego. Aktualnie umowy są finalizowane. W umowach są wymienione orientacyjne wysokości zawieszenia urządzeń antenowych oraz potwierdzona jest możliwość skorzystania z przyłączy energetycznych.
Konkretne wartości poboru mocy przez urządzenia Zamawiającego powinny zostać określone w projektach instalacji elektrycznych sporządzonych przez Wykonawcę, tym samym ostateczne parametry przyłączy będą uzgadniane z właścicielami obiektów na etapie projektowania. Dokonanie tych uzgodnień leży po stronie Wykonawcy.

Pytanie nr 1a:
- Czy Zamawiający uzyskał od właścicieli wieży stanowiących przedmiot postępowania (lub posiada ją w zakresie konstrukcji własnych) dokumentację techniczną (w tym ostatnio realizowane opinie/ekspertyzy techniczne, informacje o zapasie nośności), czy w związku z powyższym przewidywana jest potrzeba realizacji opinii/ekspertyz nośności a w konsekwencji wzmocnienia konstrukcji;

Odpowiedź nr 1a:
Zamawiający informuje, iż na tym etapie inwestycji nie posiada szczegółowej dokumentacji technicznej obiektów obcych (obiekty 1, 2, 4, 5). W posiadaniu Zamawiającego jest dokumentacja dotycząca obiektu własnego (obiekt 3), w tym dokumentacja projektowa związana z montażem na tym obiekcie stacji bazowej telefonii komórkowej.

Pytanie nr 1b:
- Czy zgłoszenie dostępu na potrzeby wizji lokalnych w dniach 5,6 września oraz na dalszym etapie prac leży po stronie Zamawiającego?




Odpowiedź nr 1b:
Zamawiający informuje, że ze względu na widoczność detali obiektów 1, 2 oraz 5 nie przewiduje wejścia za ich ogrodzenie. Wejście na teren obiektów 3 oraz 4 zapewni Zamawiający. Uzyskanie zgód na wejście na teren obiektów 1, 2, 4, 5 na dalszym etapie realizacji inwestycji leży po stronie Wykonawcy. W razie konieczności, w zależności od wymagań administratora wejście będzie dodatkowo koordynowane przez Zamawiającego.


Pytanie nr 2 :

Czy w gestii Wykonawcy pozostaje ocena prawna i ostateczna decyzja o ewentualnej konieczności (lub jej braku) realizacji czynności administracyjnych związanych z wystąpieniem do właściwego urzędu ze zgłoszeniem robót budowlanych lub uzyskaniem PnB?

Odpowiedź nr 2:

Ocena prawna oraz decyzja o konieczności lub braku konieczności wystąpienia do urzędu ze zgłoszeniem robót budowlanych lub w celu uzyskania PnB leży po stronie Wykonawcy.

Pytanie nr 3

Załącznik 5 do SWZ pkt. 2 str. 32. Prosimy o informację kim w rozumieniu Zamawiającego jest podmiot trzeci”
„W przypadku każdej z instalacji Wykonawca będzie zobligowany do wykonania projektu systemu antenowego na podstawie wytycznych Zamawiającego, wraz z przeprowadzeniem obliczeń bilansu mocy oraz do wykonania wszelkich ustaleń i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń ze strony administratorów obiektów a także podmiotów trzecich.”

Odpowiedź nr 3

W rozumieniu Zamawiającego „podmiot trzeci” oznacza każdy podmiot nie będący Zamawiającym lub Wykonawcą (urzędy i instytucje, których pozwolenia są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia).

Pytanie nr 4

Zgodnie z treścią dokumentu „ogłoszenie o zamówieniu”, SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY, pkt. 7.3.) wskazuje: Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
-Czy z racji na wymagane obostrzone terminy realizacji oraz zakres przedmiotu postępowania, możliwe jest doprecyzowanie §3 ust. 1 Umowy poprzez uwzględnienie czynników obiektywnie niezależnych od Wykonawcy:
„Wykonawca zobowiązuje się do realizacji Usługi na własne ryzyko w terminie do …….(nie
dłużej niż 80 dni kalendarzowych, zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, iż w przypadku wystąpienia czynników niezależnych od Wykonawcy tj. m.in.: opóźnień w akceptacji dokumentacji projektowej przez właścicieli konstrukcji, wydłużającego się procesu uzyskiwania wymaganych obowiązującymi przepisami uzgodnień i decyzji administracyjnych, niekorzystnych warunków atmosferycznych (w szczególności opady, podmuchy wiatru, niskie lub wysokie temperatury) uniemożliwiających realizację Usługi w tym wykonania pomiarów PEM, braku dostępu do obiektów, nieotrzymania niezbędnej do realizacji Usługi dokumentacji budowlanej obiektów, przeszkód technicznych w obrębie obiektu uniemożliwiających realizację Usługi których wykrycie na etapie wizji lokalnych oraz prac projektowych nie było możliwe, termin realizacji Usługi ulega wydłużeniu o okres występowania ww. przeszkód. O każdym opóźnieniu oraz nowym terminie realizacji Usługi Zamawiający będzie informowany na bieżąco.”;

Odpowiedź nr 4:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.
Pytanie nr 4a:
-Czy przewidują Państwo możliwość modyfikacji §5 ust. 1a Umowy poprzez doprecyzowanie/utworzenie katalogu zamkniętego okoliczności, za które odpowiada Wykonawca a które mogą być podstawą do rozwiązania przez Zamawiającego Umowy;

Odpowiedź nr 4a:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.
Pytanie nr 4b:
-§5 ust. 1 d Umowy odnosi się do niewłaściwego (nieistniejącego) ust. 10 w §3, prosimy o wskazanie właściwego ustępu;

Odpowiedź nr 4b
Zamawiający informuje, że zaszła omyłka pisarska. Właściwym ustępem jest ust. 9 w §3.

Pytanie nr 4c:
-Czy możliwe jest w ramach określonego w §4 ust. 4 Umowy czasu naprawy, uwzględnienie ewentualnego (niezależnego od Wykonawcy) dodatkowego terminu wyznaczonego przez producenta na dostawę (potencjalnie uszkodzonych) elementów za które odpowiedzialność gwarancyjną ponosi Wykonawca;

Odpowiedź nr 4c:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.

Pytanie nr 4d:
-Czy możliwe jest zawarcie w Umowie terminów granicznych dla akceptacji dokumentacji wykonawczej przedmiotu Usługi, dokonywanej przez Zmawiającego oraz właścicieli obiektów?

Odpowiedź nr 4d:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.






Wyjaśnienia zapisów treści SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

odp. na pyt. Systemy [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 658