Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DRG.271.16.2024 Dostawa fabrycznie nowych mebli dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

Marzena Kubera
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: DRG
Termin:
Zamieszczenia : 09-08-2024 13:37:00
Składania : 19-08-2024 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego zapraszam do złożenia oferty na:  


dostawę fabrycznie nowych mebli dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego 


 Treść zapytania oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia w załącznikach. 


Informujemy, że postępowanie prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty w postaci elektronicznej wraz z załącznikami w postaci elektronicznej,

natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

* zadawania pytań Zamawiającemu,

* odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień.


Oferty złożone po terminie lub złożone nie poprzez formularz na platformie zakupowej (za pośrednictwem innych dostępnych kanałów komunikacji elektronicznej) nie będą brane pod uwagę.

Zapraszamy do złożenia oferty.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

lub pod nr tel. 44 732 77 73.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym

od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 193.85 2024-08-09 13:37:00 Postępowanie
Kryteria oceny ofert.pdf pdf 145.7 2024-08-09 13:37:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 129.47 2024-08-09 13:37:00 Kryterium
Załącznik nr 1 do umowy- opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 478.1 2024-08-09 13:37:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do umowy - protokół odbioru.pdf pdf 93.63 2024-08-09 13:37:00 Kryterium
Formularz oferty.pdf pdf 109.62 2024-08-09 13:37:00 Kryterium
Formularz oferty.docx docx 27.8 2024-08-09 13:37:00 Kryterium
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 97.29 2024-08-09 13:37:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa mebli biurowych Zgodnie z opisem w zapytaniu ofertowym oraz z zapisami projektu umowy. 1 komplet Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300, Piotrków Trybunalski
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3238 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 TERMIN dostawy (w dniach kalendarzowych) 20% Termin dostarczenia oferowanych mebli do siedziby Zamawiającego. Termin będzie liczony od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby termin nie przekraczał 20 dni kalendarzowych. Proszę zadeklarować swój termin - ilość dni kalendarzowych. (0)
3 Koszty dostawy, rozładunku i wniesienia mebli (a w przypadku transportu mebli w paczkach również koszty złożenia/skręcenia ich) - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - Przelew 14 dni, licząc od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury (lub e-faktury). Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
5 Projekt umowy - Zapoznałam(-em) się i akceptuję projekt umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy.pdf

Załącznik nr 1 do um [...].pdf

Załącznik nr 2 do um [...].pdf

(0)
6 Formularz oferty - Proszę wydrukować/wypełnić, podpisać i dołączyć do oferty (do Państwa dyspozycji załączniki w wersji PDF lub w wersji edytowalnej) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty.pdf

Formularz oferty.doc [...].docx

(0)
7 Przedmiotowe środki dowodowe, tj.: 1) zdjęcie/skan płyty meblowej (kolor) oferowanych mebli, 2) zdjęcie/skan/katalog lub inny dokument proponowanych mebli - Proszę dołączyć scan-y do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy) aktualnego wyciągu z KRS lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - Proszę dołączyć scan do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych - Zapoznałam(-em) się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, proszę potwierdzić, wpisując "TAK"

Informacja dotycząca [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 22