Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAO.26.8.28.2024 Zorganizowanie i przeprowadzenie marszy nordic walking

Iwona Sołyga
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 06-08-2024 12:57:00
Składania : 09-08-2024 14:40:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja



Projekt nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.

Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku

w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275 41 41

email: sekretariat@cus.starachowice.eu


Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


1.                   Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji oraz przeprowadzenia cyklu zajęć - marsze nordic walking,  jako działanie wspierające profilaktykę zdrowotną, samodzielność i aktywność oraz jako przeciwdziałanie izolacji społecznej dla mieszkańców miasta Starachowice, którzy są uczestnikami projektu nr FESW.09.04-IZ.00-0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.

Marsze powinny być przeprowadzone w granicach administracyjnych Miasta Starachowice, ścieżkami historyczno-przyrodniczymi.

Uczestnikami marszu będą osoby w różnym przedziale wiekowym i o różnej sprawności fizycznej.

W jednym marszu będzie uczestniczyło maksymalnie 20 osób.


Zamawiający wyposaży uczestników marszu w niezbędny sprzęt (kijki nordic walking).


Marsz powinien zostać zorganizowany zgodnie ze schematem:

·                     spotkanie z uczestnikami marszu z miejscu uzgodnionym z Zamawiającym;

·                     przeprowadzenie instruktażu , jak poprawnie maszerować techniką nordic walking;

·                     marsz uczestników wraz z trenerem;

·                     zakończenie marszu;

Każdy z marszy powinien odbyć się w innym terminie.

Marsze mogą być realizowane przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek-piątek) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 08:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 18:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi). W wyjątkowych przypadkach godziny świadczenia usługi mogą ulec zmianie.

Trasa jednego marszu powinna mieścić się w przedziale miedzy: (minimum) 5 km do (maksimum) 6 km.

Zamawiający przyjmuje czas trwania jednej jednostki treningowej 60 minut = 1 godzina, bez wliczania czasu dojazdu do miejsca rozpoczęcia marszu.

Szacunkowy czas trwania jednego marszu – 2 godziny 30 minut.

Szacunkowa liczba godzin świadczenia usługi- marsze nordic walking w okresie objętym umową będzie wynosiła 150 godzin (średniomiesięcznie 10 godzin).

Zamawiający szacuje, iż w okresie obowiązywania umowy odbędzie się 60 marszy, cztery razy w miesiącu po 2 godziny 30 minut każdy.


Wykonawca zobowiązany będzie do:

1.                   zapewnienia trenera na całej trasie każdego z marszy;

2.                   zorganizowanie każdego z marszy według powyższego schematu;

3.                   stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia;

4.                   realizacji zadania zgodnie z polityką horyzontalną UE z uwzględnieniem równości szans kobiet i mężczyzn oraz niedyskryminacji osób niepełnosprawnych. Przy realizacji zadania należy uwzględnić ewentualne potrzeby niepełnosprawnych uczestników, jeżeli takowe wystąpią;

5.                   informowania uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa;

6.                   zapewnienia osoby na zastępstwo, przy czym osoba świadcząca usługi w ramach zastępstwa musi mieć kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia;

7.                   prowadzenia „Karty realizacji usług”, (zgodnej z wzorem Zamawiającego), która będzie stanowić załącznik do faktury.


Wykonawca będzie świadczył usługę na podstawie zleceń na wykonanie usługi, przekazanych przez Zamawiającego. W przypadku odwołania marszu ze względu na warunki atmosferyczne Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.


Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna.


2..     Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 2.1           nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa  narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1

 2.2            zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (Dz. U z 2024 poz.113 t.j.), mają status przedsiębiorstw społecznych, działających na podstawie ustawy lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z uwzględnieniem art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.

                2.2.1            posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;

                  2.2.2          posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia


Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ( w Załączniku nr 2), że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie zatrudniona/zaangażowana do wykonywania przedmiotu zamówienia i która będzie spełniała łącznie poniższe warunki:

a) posiada wykształcenie minimum średnie lub zawodowe 

b)posiada ukończony kurs instruktora rekreacji ruchowej;

c) porozumiewa się w języku polskim; 

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2

Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.

3. Kryteria oceny ofert.

3.1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:

3 .1.1                            cena oferty – 90% (C)

3 1.2                                inne kryteria -10 %  - doświadczenie (D)

 3.2             Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach.

3.2.1. Cena oferty – waga 90%

Maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów, zgodnie z poniższym wzorem:

                

   Cena najniższa brutto*

Pc = --------------------------------------------------------- X 90 pkt

                  Cena oferty badanej brutto

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

gdzie:

Pc – ilość punktów w kryterium „cena oferty” uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie

1 pkt=%


Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy.


3.3. Inne kryteria

3.3.1. Doświadczenie (D) 10% – Ilość marszy nordic walking przeprowadzonych w okresie od 01.06.2021- 31.05.2024 r.

Liczba punktów za doświadczenie w świadczeniu usługi przeprowadzenia marszy nordic walking

0 – 4 marsze – 1 pkt

5 - 10 marszy – 5 pkt

11 -15 marszy i powyżej – 10 pkt

gdzie 1pkt=1%


Punktacji podlegać będzie ilość przeprowadzonych marszy nordic walking w wymiarze maksymalnie 15 marszy, wykazanie większej liczby marszy nie będzie punktowane.


W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu:

-  nie wymieni ilości marszy nordic walking,

-  nie wpisze imienia i nazwiska osoby świadczącej usługę,

- wpisze więcej niż jedną osobę świadczącą usługę

 zostanie mu przyznane w tym kryterium 0,00 pkt = 0%


Zamawiający dopuszcza zmianę osoby świadczącej przedmiot zamówienia przed podpisaniem umowy, tylko w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia na osobę, która będzie musiała wykazać, że spełnia co najmniej takie same warunki, co osoba wskazana w ofercie. Zmianę należy zgłosić Zamawiającemu na piśmie wraz z podaniem wyżej wymienionych informacji.

Wykonawca w powyższym kryterium może otrzymać maksymalnie 10 pkt = 10%


3.4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

3.5. .      Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w ofertach podstawowych. 


4.                   Termin i miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia

Termin świadczenia przedmiotu zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2025 roku.


5.                   Informacje dotyczące płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. Nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 

odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.


6.                   Inne istotne warunki

Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa (wzór – (Załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego).

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.


7.          Wykaz załączników

7.1.                        Załącznik Nr 1 –Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

7.2.                        Załącznik Nr 2 –Oświadczenie Wykonawcy

7.3.                        Załącznik Nr 3 – Formularz ofertowy

7.4.                        Załącznik Nr 4 – Wzór umowy


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.odt odt 46.74 2024-08-06 12:57:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 - Formularz oferty.odt odt 66.3 2024-08-06 12:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 -oświadczenie wykluczenie.odt odt 45.99 2024-08-06 12:57:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 - Wzór umowy.pdf pdf 569.55 2024-08-06 12:57:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zorganizowanie i przeprowadzenie marszy nordic walking w okresie od podpisania umowy do 31.08. 2025 r. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od daty podpisania umowy do 31.08.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, , po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 18