-
@{appsTranslations[key]}
-
- Main page
- Proceeding ID 960806
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding:
2024/BZP 00438636/01 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu jaworskiego i jego jednostek organizacyjnych na lata 2024-2028. ZP.272.18.2024
Wystawiający
-
UżytkownikStanisława Wierzbicka
-
Organization
-
DepartmentBiuro Zamówień Publicznych
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2024-07-31 11:50:00
-
Placing offers2024-08-12 12:00:00
-
Opening of offers2024-08-12 12:05:00
-
ProcedurePL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
TypeService
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Attachments
Announcements
Send a message to buyer
2024-08-19
12:38:20
|
Stanisława Wierzbicka |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY. Działając na podstawie art. 253 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, pn.: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu jaworskiego i jego jednostek organizacyjnych na lata 2024-2028”, Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski, Południowo-Zachodni Regionalny Oddział Korporacyjny we Wrocławiu, II Regionalne Centrum Korporacyjne, ul. Szczęśliwa 33, 53-445 Wrocław, z ceną oferty brutto: 0,00 zł. Wyboru oferty dokonano zgodnie z następującymi kryteriami: a) Cena - 60%, b) Wysokość oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych – 40%. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu i uzyskała 100 punktów w przyjętych w postępowaniu kryteriach. W niniejszym postępowaniu zostały złożone następujące oferty: 1) Bank Spółdzielczy w Jaworze, ul. Wrocławska 2, 59-400 Jawor, NIP 6950002761. Liczba punktów w kryterium „Cena” – 0 Liczba punktów w kryterium „Wysokość oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych” – 2,86 Razem liczba punktów: 2,86 2) Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski, Południowo-Zachodni Regionalny Oddział Korporacyjny we Wrocławiu, II Regionalne Centrum Korporacyjne, ul. Szczęśliwa 33, 53-445 Wrocław, NIP 5250007738. Liczba punktów w kryterium „Cena” – 60 Liczba punktów w kryterium „Wysokość oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych” – 40 Razem liczba punktów: 100 Nie odrzucono żadnej z ofert. Załączniki |
2024-08-12
14:51:38
|
Stanisława Wierzbicka |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT. Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu jaworskiego i jego jednostek organizacyjnych na lata 2024-2028”, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, wpłynęły następujące oferty: 1) Bank Spółdzielczy w Jaworze, ul. Wrocławska 2, 59-400 Jawor, NIP 6950002761; zaoferowana cena: 270.864,00 zł brutto. 2) Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski, Południowo-Zachodni Regionalny Oddział Korporacyjny we Wrocławiu, II Regionalne Centrum Korporacyjne, ul. Szczęśliwa 33, 53-445 Wrocław, NIP 5250007738; zaoferowana cena: 0,00 zł brutto. Załączniki |
2024-08-12
12:00:00
|
Buyer message |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
KTÓRĄ
ZAMAWIAJĄCY
ZAMIERZA
PRZEZNACZYĆ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informujemy, że na realizację zamówienia pn.: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu jaworskiego i jego jednostek organizacyjnych na lata 2024-2028” Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 259.954,22 zł brutto. Załączniki |
2024-08-09
09:41:40
|
Stanisława Wierzbicka |
WYJAŚNIENIE
TREŚCI
SWZ. Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, pn.: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu jaworskiego i jego jednostek organizacyjnych na lata 2024-2028” , Zamawiający udziela następujących wyjaśnień treści SWZ: Pytanie 1: 1. W nawiązaniu do udzielonej odpowiedzi z dnia 07 sierpnia 2024 r. pytanie nr 8 wnosimy o ponowną analizę kwestii związanej z określeniem limitu na poręczania. a) czy Zmawiający dopuszcza udzielenie w miejsce poręczeń gwarancji bankowych; b) Zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie Prawo Bankowe Bank, w celu dokonania oceny zdolności kredytowej, a także dla możliwości złożenia skutecznej oferty dotyczącej kredytowania w tym wystawiania gwarancji bankowych / udzielania poręczeń zobowiązany jest znać max. kwotę limitu na gwarancje, który ma być udzielany w czasie trwania obsługi bankowej. Prosimy zatem o wskazanie maksymalnej kwoty limitu, jaka będzie mogła być udzielona Zamawiającemu w ramach całego zamówienia (w każdym roku). Brak wskazania takiej kwoty skutkuje brakiem możliwości ustalenia przez Bank zdolności kredytowej a tym samym złożenia ofert. W przypadku braku możliwości określenia max. kwoty poręczeń, rodzaju i przedmiotu poręczeń prosimy o potwierdzenie, że zapis SOPZ pkt 2 d) pozostałe usługi bankowe a) udzielanie poręczeń będzie traktowany przez Zamawiającego jako opcja a nie wymóg. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający wyraża zgodę, aby każdorazowe udzielnie gwarancji było uzależnione od uzyskania przez Zamawiającego pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej przeprowadzonej przez Bank (jest to zgodne z art. 70 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku– Prawo bankowe). Odpowiedź 1: Zamawiający dopuszcza udzielenie w miejsce poręczeń gwarancji bankowych. W związku z brakiem możliwości określenia max. kwoty poręczeń, rodzaju i przedmiotu poręczeń Zamawiający potwierdza, że zapis SOPZ pkt 2 pozostałe usługi bankowe lit. d) udzielanie poręczeń będzie traktowany przez Zamawiającego jako opcja a nie wymóg. Zamawiający wyraża zgodę, aby każdorazowe udzielnie gwarancji było uzależnione od uzyskania przez Zamawiającego pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej przeprowadzonej przez Bank. Pytanie 2: 2. W zakresie wymogu udokumentowania zatrudnienia w ramach stosunku pracy, czy Zamawiający zgodzi się na ograniczenie zakresu przekazywanych danych osobowych pracowników wykonawcy / podwykonawcy jedynie do kluczowych osób odpowiedzialnych za nadzór i koordynację obsługi bankowo-kasowej, zgodnie z zasadą minimalizacji danych wynikającą z art. 5 ust. 1 lit. c Rozporządzenia RODO? Jednocześnie Wykonawca zapewni, że pełna lista pracowników będzie dostępna do wglądu na żądanie Zamawiającego w przypadku kontroli ze strony Zamawiającego. Uprzejmie wskazujemy, że z uwagi na fakt, że pracownicy wykonawcy czy podwykonawcy (wykonujący czynności bankowo – kasowe) nie są przypisani do konkretnego klienta instytucjonalnego, co oznacza, że obsługują wszystkich takich klientów. To z kolei prowadzi do wniosku, że lista taka powinna zawierać dane osobowe bardzo wielu pracowników wykonawcy / podwykonawcy, bowiem każdy z tychże pracowników potencjalnie danego dnia może wykonywać czynności bankowo – kasowe na rzecz Zamawiającego. Stąd wykonawca zwraca się z prośbą o ograniczenie przekazania tych danych do w stosunku do osób – doradców klienta – Zamawiającego, odpowiedzialnych za obsługę bankową i będących dla Zamawiającego „pierwszym kontaktem”, a pełna lista będzie dostępna w siedzibie Wykonawcy w razie kontroli. Ponadto wnosimy (również powołując się na ww. zasadę minimalizacji danych, której przestrzeganie należy do podstawowych obowiązków administratora danych), aby zamiast przedkładania umów o pracę i pozostałych dokumentów potwierdzających zatrudnienie podanych w Istotnych Postanowieniach Umowy wystarczającym dowodem było złożenie odpowiedniego oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu danego pracownika na umowę o pracę. Wykonawca wskazuje, że z uwagi na specyfikę świadczonych usług (usługi bankowe) oraz pozycję na rynku (wykonawcy będący podmiotami zaufania publicznego) fakt braku przedłożenia umowy o pracę i zastąpienie tego wymogiem złożenia przez wykonawcę oświadczenia w zakresie zatrudnienia nie będzie miał wpływu na prawidłowość realizacji przedmiotu zamówienia (to jedynie forma wykazania spełniania wymogu postawionego w treści SWZ). Odpowiedź 2: Zamawiający nie odstąpi od wymogów zawartych w SWZ. Pytanie 3: Z uwagi na szeroki zakres zamówienia, udzielone 7 sierpnia odpowiedzi, które wprowadzają nowe informacje i konieczność dokładnej analizy a jednocześnie odległy termin rozpoczęcia świadczenia obsługi wnosimy o przesunięcie terminu składania ofert na 19 sierpnia 2024 r. Wskazany termin pozwoli na dokładną i rzetelną analizę SWZ, OPZ i udzielanych w toku procedury pytań a także oceny przez wykonawców możliwości świadczenia wskazanych usług w wymaganych konfiguracjach i funkcjonalnościach. Przesunięcie terminu składania ofert może także wpłynąć pozytywnie na konkurencyjność złożonych ofert oraz powiększanie grona potencjalnych wykonawców. Wnioskowany termin jest także odpowiednio odległy od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi, pozwoli na przeprowadzenie procedury wyłonienia wykonawcy, wdrożenie usług a jednocześnie zapewni Wykonawcom możliwość dodatkowej analizy, przygotowania ofert rzetelnie i dokładnie i sfinalizowania decyzji kredytowej. Odpowiedź 3: Zamawiający nie wyraża zgody na przesunięcie terminu składania ofert. Załączniki |
2024-08-07
14:34:32
|
Stanisława Wierzbicka |
Wyjaśnienie
treści
SWZ
Załączniki |
2024-08-07
12:20:07
|
Stanisława Wierzbicka |
Wyjaśnienie
i
zmiana
treści
SWZ
Załączniki |
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?