Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.9.2024 Bezpieczna nawierzchnia na placu zabawa w Szkole Podstawowej nr 2 w Zgorzelcu

Kinga Ostrowska
Urząd Miasta Zgorzelec
Termin:
Zamieszczenia : 26-07-2024 10:34:00
Składania : 12-08-2024 10:00:00
Otwarcia : 12-08-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


UWAGA!

Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy:

1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

 

W niniejszym postępowaniu Zamawiający w pierwszej kolejności dokona badania wszystkich złożonych ofert pod kątem braku podstaw wykluczenia z postępowania, a następnie zbada, czy wykonawca, który zaoferował najniższą cenę spełnia warunki udziału w postępowaniu - o ile takie zostały przewidziane przez Zamawiającego.

Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzą, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 230.04 2024-07-26 10:34:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 507.73 2024-07-26 10:34:00 Kryterium
Zał. Nr 1 do projektu umowy - Dokumentacja.zip zip 5764.61 2024-07-26 10:34:00 Kryterium
Zał. Nr 2 do projektu umowy - Instrukcja.pdf pdf 558.51 2024-07-26 10:34:00 Kryterium
Zał. Nr 3 do projektu umowy - wzór tabliczki.zip zip 1876.24 2024-07-26 10:34:00 Kryterium
oświadczenie.docx docx 18.92 2024-07-26 10:34:00 Kryterium
Reymonta 16_Projekt robót budowlanych [korekta 2024.07.31].pdf pdf 4470.69 2024-07-31 09:51:24 Publiczna wiadomość
Reymonta 16_ST1_Szczegółowa specyfikacja techniczna [korekta 2024.07.31].pdf pdf 618.07 2024-07-31 09:51:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-08-01 14:03 Kinga Ostrowska W związku z zapytaniem, jakie wpłynęło w przedmiotowym postępowaniu w dniu 01 sierpnia br., Zamawiający przekazuje treść zapytania (zachowując jego oryginalne brzmienie) wraz z odpowiedzią:

Pytanie:
Prosimy o poprawienie brzmienia projektu umowy, w szczególności odnośnie informacji o bezpiecznej wysokości upadku w danych strefach oraz o kolorystykę nawierzchni, tak aby umowa nie odbiegała treścią od pozostałych dokumentów.

Odpowiedź:
Zamawiający poprawił zapis § 1 ust. 3 Projektu umowy na brzmienie:
„Teren placu zabaw ze względu na funkcję i zastosowaną nawierzchnię bezpieczną podzielony jest na dwie strefy: I i II.
Strefa I o powierzchni 238 m2 obejmuje plac zabaw wraz z urządzeniami. Strefa II o powierzchni 42 m2 obejmuje dojście do placu zabaw. Obecna nawierzchnia bezpieczna wykonana jest z płyt elastycznych z granulatu gumowego SBR zapewniających bezpieczny upadek z wysokości 2,10m w strefie I i z wysokości 0,9m w strefie II, zgodnych z normom PN-EN 1177.”.

Ponadto Zamawiający przypomina, iż Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji, tj. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (z dnia 03.04.2024), Szczegółowej specyfikacji technicznej (z dnia 31.07.2024) oraz Projekcie robót budowlanych (z dnia 31.07.2024).

Powyższa zmiana treści projektu umowy oraz aktualne załączniki do projektu umowy są obowiązujące dla wszystkich Wykonawców.
2024-07-31 09:51 Kinga Ostrowska W związku z zapytaniem, jakie wpłynęło w przedmiotowym postępowaniu w dniu 30 lipca br., Zamawiający przekazuje treść zapytania (zachowując jego oryginalne brzmienie) wraz z odpowiedzią:

Pytanie:
Pytanie dotyczące kolorystyki nawierzchni:
Wg dostępnej nam wiedzy w ofercie współpracujących z nami producentów nie ma granulatu EPDM w kolorze RAL5003, który jest przedmiotem zamówienia (pkt 3.2 Projektu robót budowlanych), w związku z tym prosimy o dopuszczenie innego koloru niebieskiego np.: RAL5017 (RainbowBlue)
Lub całkowitej zmiany kolorystyki na kolory odporniejsze na odbarwienia takie jak np RAL 3016 (Red Standard) i RAL 6011 (Reseda Green) zgodnie z projektem pierwotnym z roku 2010 (wg pkt 2.3.
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI w projekcie robót budowlanych)
Czy zamawiający dopuszcza zmianę kolorystyki, a jeśli tak, to na jaką?

Odpowiedź:
W odpowiedzi na ww. zapytanie Zamawiający dokonuje zmiany kolorystyki nawierzchni. Zamawiający wskazuje kolory nawierzchni
w zaktualizowanym Projekcie robót budowlanych.

Ponadto Zamawiający informuje, iż dokonuje zmiany punktu 6.2 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej pn. „Wykonanie nawierzchni” na brzmienie: „Nawierzchnie należy wykonać zgodnie z dokumentacją oraz instrukcją producenta. Nawierzchnię należy zrealizować zgodnie z PN-EN 1177 zwracając szczególną uwagę na jej grubość zapewniając bezpieczny upadek z wysokości 210 cm.”

Poprawiony Projekt robót budowlanych oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, zostały udostępnione od dnia 31.07.2024 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Reymonta 16_Projekt [...].pdf

Reymonta 16_ST1_Szcz [...].pdf

2024-07-30 12:13 Kinga Ostrowska W związku z zapytaniem, jakie wpłynęło w przedmiotowym postępowaniu w dniu 30 lipca br., Zamawiający przekazuje treść zapytania (zachowując jego oryginalne brzmienie) wraz z odpowiedzią:

Pytanie
Zgodnie z pkt. 4 paragrafu 1 projektu umowy, nowa nawierzchnia musi charakteryzować się parametrami technicznymi nie gorszymi od pierwotnych parametrów technicznych istniejącej nawierzchni, tj zgodnie z punktem 3 tego samego paragrafu, obecna nawierzchnia zapewnia bezpieczny upadek z wysokości 240cm w strefie I i z wysokości 90cm w strefie II.
W szczegółowej specyfikacji technicznej w punkcie 3.2 stoi, że Wykonawca winien przedstawić certyfikat potwierdzający bezpieczeństwo przy swobodnym upadku z wysokości 220 cm.
Natomiast w załączniku graficznym do projektu robót budowlanych – rys. nr 4 (str. 15) podane jest:
Zestaw ulubione podwórko - wysokość upadku 210cm (jest to największy współczynnik ze wszystkich urządzeń znajdujących się na placu wg dokumentacji)
Czy zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni zgodnie z normą PN-EN1177, przyjmując za właściwy współczynnik swobodnego upadku 210cm – zgodnie ze stanem faktycznym urządzeń zamontowanych na
placu zabaw?

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni zgodnie z normą PN-EN1177, przyjmując za właściwy współczynnik swobodnego upadku 210cm zgodnie ze stanem faktycznym urządzeń zamontowanych na placu zabaw.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Bezpieczna nawierzchnia na placu zabawa w Szkole Podstawowej nr 2 w Zgorzelcu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - W terminie 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot niniejszej umowy w okresie 2 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy, ze szczególnym uwzględnieniem zapisów § 2 umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Podwykonawstwo - Wykonawca oświadcza, że zamówienie nie będzie wykonywane przez podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy.pdf

Zał. Nr 1 do projekt [...].zip

Zał. Nr 2 do projekt [...].pdf

Zał. Nr 3 do projekt [...].zip

(0)
6 Gwarancja i rękojmia - Wykonawca oświadcza, że udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Wykonawca zobowiązany jest wykazać się 1 osobą, posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w ww. specjalności - Proszę podać imię i nazwisko kierownika robót, który będzie uczestniczył w realizacji zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień zawodowych. Wykonawca winien wykazać się osobą (kierownikiem robót) posiadającym uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Oświadczenie Wykonawcy dot. braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Wykonawca oświadcza, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Proszę podpisać i załączyć oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zaleca stosowanie podpisów własnoręcznych lub elektronicznych (skan lub oryginał oświadczenia), nie dopuszcza się opatrzenia oświadczenia podpisem faksymile. W przypadku podpisania oświadczenia przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

oświadczenie.docx

(0)
9 Numer rachunku bankowego - Wykonawca oświadcza, iż do rozliczeń z Zamawiającym posiada następujący nr rachunku bankowego – proszę podać numer rachunku bankowego (0)
10 Osoba upoważniona przez Wykonawcę do kontaktowania się z Zamawiającym - Proszę podać imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail osoby do kontaktu. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 287