Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.7.2024 Transport uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025 – II postępowanie

Zamówienia Publiczne
Gmina Łapsze Niżne
Termin:
Zamieszczenia : 25-07-2024 15:18:00
Składania : 02-08-2024 10:00:00
Otwarcia : 02-08-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie BZP.pdf pdf 206.81 2024-07-25 15:18:00 Postępowanie
2024.7.SWZ.pdf pdf 391.66 2024-07-25 15:18:00 Postępowanie
2024.7.Zał.1.Formularz ofertowy.doc doc 95.5 2024-07-25 15:18:00 Postępowanie
2024.7.Zał.2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 24.63 2024-07-25 15:18:00 Postępowanie
2024.7.Zał.3.Zobowiazanie innego podmiotu.doc doc 36.5 2024-07-25 15:18:00 Postępowanie
2024.7.Zał.4.Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.doc doc 40 2024-07-25 15:18:00 Postępowanie
2024.7.Zał.5.Wykaz usług.doc doc 39 2024-07-25 15:18:00 Postępowanie
2024.7.Zał.7.Wykaz osób.doc doc 43 2024-07-25 15:18:00 Postępowanie
2024.7.Zał.8.Wzór umowy.pdf pdf 226.04 2024-07-25 15:18:00 Postępowanie
2024.7.Zał.6.Wykaz urządzeń technicznych.doc doc 41.5 2024-07-25 15:18:00 Postępowanie
2024.7.Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 214.4 2024-08-02 12:06:35 Publiczna wiadomość
2024.7.Informacja z otwarcia ofert po poprawie oczywistych omyłek.pdf pdf 215.99 2024-08-02 13:02:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-08-02 13:02 Zamówienia Publiczne ZESTAWIENIE OFERT
Zamawiający – Gmina Łapsze Niżne udostępnia zestawienie ofert po dokonaniu na podstawie art.223 ust.2 ustawy 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz.1605 ze zm.) poprawy omyłek rachunkowych wraz z ich konsekwencjami w ofercie nr 1.

2024.7.Informacja z [...].pdf

2024-08-02 12:06 Zamówienia Publiczne INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art.222 ust.5 Prawa zamówień publicznych Gmina Łapsze Niżne (Zamawiający) udostępnia Informacje z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu pn.: Transport uczniów do szkół w roku 2024/2025 - II postępowanie z dnia 2 sierpnia 2024 r. znak ZP.271.7.2024

2024.7.Informacja z [...].pdf

2024-08-02 10:00 Komunikat Zamawiającego Gmina Łapsze Niżne zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego pn. Transport uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025 - II postępowanie kwotę: 300 000,00 zł brutto, w tym:
- Część I – Transport uczniów z miejscowości Falsztyn 115 000,00 zł brutto;
- Część II – Transport uczniów z miejscowości Niedzica-Zamek 115 000,00 zł brutto;
- Część III – Transport uczniów na terenie miejscowości Łapsze Niżne 70 000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 186