Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 23/LOG/2024 Wykonanie audytu energetycznego budynku nr 1 (budynek główny Szpitala), w Wałczu ul. Kołobrzeska 44, 78-600 wchodzącego w skład kompleksu budynków 107 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Wałczu oraz świadectwa charakterystyki energetycznej ww. budynku.

Termin:
Zamieszczenia : 18-07-2024 12:04:00
Składania : 25-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 25-07-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Tryb postępowania

Zaproszenie do złożenia oferty, przekazane za pośrednictwem Platformy zakupowe.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego,

- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.


1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu energetycznego budynku nr 1 (budynek główny Szpitala), w Wałczu ul. Kołobrzeska 44, 78-600 wchodzącego w skład kompleksu budynków 107 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Wałczu oraz Świadectwa charakterystyki energetycznej ww. budynku.

2. Zakres prac do wykonania obejmuje:

a) Audyt energetyczny będzie zawierał analizę ekonomiczno-energetyczną dla wszelkich możliwych usprawnień w budynku wraz z wyborem optymalnego zakresu prac modernizacyjnych oraz wstępnym szacunkiem kosztów.

Przeprowadzana w ramach audytu analiza obejmie: przegrody zewnętrzne (ściany, dachy, stropodachy), okna, drzwi, instalacje grzewcze, źródło ciepła, instalacje wentylacyjne, instalacje ciepłej wody użytkowej, zastosowanie źródeł odnawialnych, w tym m.in. budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, itp., zastosowanie automatyki budynkowej, optymalizacja zużycia energii elektrycznej, m.in. poprzez montaż układów kompensacji pozwalających na zmniejszenie zużycia energii biernej, modernizacji oświetlenia wewnętrznego, itp.

b) Budynek nr 1 – jest budynkiem o tradycyjnej konstrukcji, posiada 4 (cztery) kondygnacje o łącznej powierzchni 9205 m2 i kubaturze łącznej części ogrzewanej 30914 m3.

c) Wykonawca przy realizacji Przedmiotu zamówienia będzie posiłkował się wiedzą techniczną, aktualnie obowiązującym przepisami oraz metodologiami audytowymi opisanymi w:

  • rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. Nr 43 poz. 346 ze zm.),

  • rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1220),

  • ustawie z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 101),

  • ustawie z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 266 ze zm.),

  • ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 226 ze zm.),

  • ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji budynków (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2496, ze zm.),

  • rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego sposobu weryfikacji audytu energetycznego i części audytu remontowego oraz szczegółowych warunków, jakie powinny spełniać podmioty, którym Bank Gospodarstwa Krajowego może zlecać wykonanie weryfikacji audytów (Dz.U. Nr 43 poz. 347 ze zm.),

  • rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r., w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz.U. z 2015 r. poz. 376, ze zm.),

  • rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j Dz. U. z 2022 poz. 1225, ze zm.).

3. Założenia w zakresie rozliczenia płatności za wykonaną pracę:

  1. Wynagrodzenie będzie płatne w jednej transzy,

  2. Termin płatności – 60 dni od dnia wykonania Przedmiotu zamówienia oraz otrzymania faktury.

  3. Cena ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: koszty dojazdu oraz noclegów osób realizujących pracę w imieniu wykonawcy na rzecz Zamawiającego.

4. Kryteria oceny ofert

    1. Cena (C) – 60%

    2. Termin Realizacji (Tr) – 40%

Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

  • Oferta z najniższą ceną za Przedmiot zamówienia otrzymuje 60 punktów.

Następne wg wzoru:

           Cena z najniżej wycenionej oferty

(C) = -------------------------------------------------- x 60 = ilość punktów

                                             Cena badanej oferty


  • Oferta z najkrótszym Terminem Realizacji, wyrażonym w dniach kalendarzowych, bezpośrednio następujących po sobie otrzymuje 40 punktów.

Następne wg wzoru:

         Ilość dni z oferty z najkrótszym terminem realizacji

(Tr) = -------------------------------------------------------------------------- x 40 = ilość punktów

                         Ilość dni z oferty badanej



  • Sposób porównywania i oceny ofert:

      1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Zaproszeniu do Złożenia Oferty.

      2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

      3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2 powyżej, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

      4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

5. Dodatkowe wymagania:

Opracowany audyt energetyczny wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do siedziby Zamawiającego w ilości:5 (pięciu) egzemplarzach w formie papierowej,

    1. 5 (pięciu) egzemplarzach w formie papierowej,

    2. 2 (dwie) płyty z nośnikami danych w wersji edytowalnej (odpowiednio w programach Microsoft Word, Microsoft Excel, formacie DWG lub kompatybilnym),

    3. 2 (dwie) płyty z nośnikami danych w wersji nieedytowalnej w formacie ogólnodostępnym, przeszukiwanym (z rozszerzeniem PDF).

    Audyt energetyczny ma być wykonany, w zakresie treści, jak i formy, w sposób umożliwiający Zamawiającemu aplikowanie o dofinansowanie przedsięwzięć termomodernizacyjnych w procesie zmniejszania zużycia energii, określać zakres i parametry techniczne oraz ekonomiczne przedsięwzięcia lub przedsięwzięć modernizacyjnych, ze wskazaniem wariantu rozwiązania optymalnego, w szczególności z punktu widzenia jego kosztów oraz oszczędności energii, stanowiącego jednocześnie założenia do projektu budowlanego.

6. Warunki udziału

Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować, na czas realizacji zamówienia minimum 1 (jedną) osobą z wymaganymi uprawnieniami tj. audytorem energetycznym lub doradcą energetycznym, posiadającą wymagane wykształcenie oraz wiedzę z zakresu budownictwa, instalacji elektrycznych oraz ogrzewnictwa i wentylacji,

  • osoba ta musi wykazać się, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonała minimum 3 (trzy) zadania polegające na przeprowadzeniu audytu energetycznego wraz z pozyskaniem świadectwa charakterystyki energetycznej,
  • osoba ta musi znajdować się na ogólnodostępnych listach audytorów energetycznych, np. Zrzeszenia Audytorów Energetycznych (ZAE), Stowarzyszenia Certyfikatów i Audytorów Energetycznych (SCiAE), Krajowej Agencji Poszanowania Energii (KAPE), Narodowej Agencji Poszanowania Energii (NAPE), jak również na liście audytorów na platformie ekspertów efektywności energetycznej: https://www.peee.gov.pl/pl




W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  


- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
projekt umowy.pdf pdf 244.53 2024-07-18 12:04:00 Postępowanie
formularz oferty.doc doc 236 2024-07-18 12:04:00 Postępowanie
Wykaz osób.doc doc 174.5 2024-07-18 12:04:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie audytu energetycznego wraz ze świadectwem charakterystyki energetycznej - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2954 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z warunkami ujętymi w Opisie wymagań. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 40% Zgodnie z warunkami ujętymi w Opisie wymagań. Termin realizacji proszę podać w formularzu ofertowym. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją Przedmiotu Zamówienia, w tym: koszty dojazdu oraz noclegów osób realizujących pracę w imieniu Wykonawcy na rzecz Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - OPATRZYĆ KWALIFIKOWANYM PODPISEM ELEKTRONICZNYM / PODPISEM ZAUFANYM / CYFROWYM PODPISEM OSOBISTYM (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (0)
7 Wykaz osób - OPATRZYĆ KWALIFIKOWANYM PODPISEM ELEKTRONICZNYM / PODPISEM ZAUFANYM / CYFROWYM PODPISEM OSOBISTYM (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 21