Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.98.2024.TM „Sporządzenie dokumentacji projektowej rozbudowy Żłobka Miejskiego w Barczewie wraz z termomodernizacją budynku Przedszkola Miejskiego w Barczewie”.

Marta Malinowska
Urząd Miejski w Barczewie
Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2024 13:26:00
Składania : 18-07-2024 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Znak sprawy: BI.271.98.2024.TM

                                                                                    

Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890

Telefon: (89) 514 83 46, wew. 23

Adres e – mail:tomasz.michalowski@barczewo.pl

Strona internetowa: www.barczewo.bip.net.pl

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700 – 1500


2.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1.Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej:

- I etap rozbudowy żłobka miejskiego w Barczewie przy ul. Słowackiego 7 w Barczewie

- II etap termomodernizacja budynku przedszkola miejskiego w Barczewie przy                                  ul.Słowackiego 7 w Barczewie

służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, oraz złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę.

2.2.Zakres robót.

Celem głównym projektu jest rozbudowa żłobka i termomodernizacja budynku przedszkola.

 

1)  Zakres projektu obejmuje roboty:

I Etap :

- zaprojektowanie rozbudowy żłobka miejskiego zwiększającą liczbę przyjmowanych dzieci o 32 szt. wobec powyższego Wielkość obiektu: powinna być dostosowana do zapewnienia opieki nad 32 dziećmi, pomieszczenia muszą uwzględniać możliwość higienicznego spożywania posiłków oraz miejsce na odpoczynek dzieci. Ilość, rodzaj i powierzchni pomieszczeń powinna odpowiadać obowiązującym przepisom i normom technicznym w tym zakresie.

 

W projekcie należy przewidzieć montaż instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, elektroenergetycznej, ogromowej, teletechnicznej, ogrzewania, cwu, wentylacji. Instalacje muszą odpowiadać wymaganiom dla obiektów żłobkowych.

 

Należy zaprojektować biały montaż, wyposażenie sal, pomieszczeń technicznych, sanitarnych i gospodarczych w meble i niezbędne urządzenia.

Lokalizacja pomieszczeń, zaproponowane wyposażenie, kolorystyka, itp. podlega ostatecznej akceptacji Zamawiającego. Obiekt musi spełniać i uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i dzieci.

Wejście do Żłobka osobne oraz bezpośrednie poprzez Przedszkole umożliwiające komunikację i przewóz posiłków.

 

Jeżeli istniejąca przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne, elektroenergetyczne, teletechniczne i grzewcze umożliwią podłączenie nowoprojektowanego budynku do istniejącego, to Zamawiający wyraża zgodę na takie rozwiązanie.

 

Budynek musi być wykonany w technologii budynku energooszczędnego.

 

Należy zweryfikować odległość najbliższego hydrantu do budynku, w przypadku takiej potrzeby należy zaprojektować nowy hydrant, spełniający przepisy ppoż. Przewidzieć montaż hydrantów ppoż. wewnętrznych lub/i gaśnic wraz z niezbędnym oznakowaniem. Zaprojektować oświetlenie i oznakowanie ewakuacyjne.

 

Wygląd zewnętrzny budynku musi nawiązywać stylem do istniejącego budynku przedszkola.

Wokół budynku zaprojektować opaskę z kostki betonowej o szerokości
min. 1,0 m.

Wodę deszczową i roztopową odprowadzić powierzchniowo lub do kanalizacji rozsączającej połączonej z budynkiem przedszkola.

 

Ogólne wymogi sanitarne:

 

Wymogi sanitarno-lokalowe w żłobku i klubie dziecięcym regulują przede wszystkim ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2016 r. poz. 157, z późn. zm.) oraz rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r.w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz. U. z 2014 r. poz. 925 oraz z 2017 r. poz. 2379).

 

Wymogi sanitarno-lokalowe

Lokal żłobka musi spełniać wymagania lokalowe i sanitarne określone w rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych , jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (rozporządzenie znajduje się w zakładce Prawo), tj.:

1) powierzchnia pomieszczenia przeznaczonego na zbiorowy pobyt od 3 do 5 dzieci wynosi co najmniej 16 m2; w przypadku liczby dzieci większej niż 5 powierzchnia pomieszczenia przeznaczonego na zbiorowy pobyt dzieci ulega odpowiedniemu zwiększeniu na każde kolejne dziecko,  z tym że:

a. powierzchnia przypadająca na każde kolejne dziecko wynosi, co najmniej 2 m2, jeżeli czas pobytu dziecka nie przekracza 5 godzin dziennie,

b. powierzchnia przypadająca na każde kolejne dziecko wynosi co najmniej 2,5 m2, jeżeli czas pobytu dziecka przekracza 5 godzin dziennie;

2)      wysokość pomieszczeń przeznaczonych na pobyt dzieci wynosi co najmniej 2,5 m;

3)      w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych:

a.  podłoga i ściany są wykonane tak, aby było możliwe łatwe utrzymanie czystości w tych pomieszczeniach,

b.  ściany do wysokości co najmniej 2 m są pokryte materiałami zmywalnymi, nienasiąkliwymi i odpornymi na działanie wilgoci oraz materiałami nietoksycznymi i odpornymi na działanie środków dezynfekcyjnych;

5)      pościel i leżaki są wyraźnie oznakowane, przypisane do konkretnego dziecka i odpowiednio przechowywane, tak aby zapobiec przenoszeniu się zakażeń;

6)      w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt dzieci, na grzejnikach centralnego ogrzewania są umieszczone osłony ochraniające przed bezpośrednim kontaktem z elementem grzejnym;

7)      w pomieszczeniach jest zapewniona temperatura co najmniej 20° C;

8)      jest zapewniony dostęp do miski ustępowej oraz urządzeń sanitarnych z ciepłą bieżącą wodą, takich jak: umywalka, brodzik z natryskiem lub inne urządzenia do utrzymania higieny osobistej dzieci, z tym że w urządzeniach sanitarnych jest zapewniona centralna regulacja mieszania ciepłej wody;

9)      jest zapewnione stanowisko do przewijania dzieci;

10)  jest zapewnione miejsce do przechowywania sprzętu i środków utrzymania czystości, zabezpieczone przed dostępem dzieci;

11)  jest zapewnione miejsce do przechowywania odzieży wierzchniej;

12)  meble są dostosowane do wymagań ergonomii;

13)  wyposażenie posiada atesty lub certyfikaty;

14)  zabawki spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadają oznakowanie CE;

15)  jest zapewniona możliwość otwierania w pomieszczeniu co najmniej 50% powierzchni okien;

16)  w pomieszczeniach jest zapewnione oświetlenie o parametrach zgodnych z Polską Normą;

17)  apteczki w lokalu są wyposażone w podstawowe środki opatrunkowe.

 

- Etap II

Termomodernizacja budynku przedszkola w Barczewie :

·     Roboty Ziemne w niezbędnym zakresie 

·     Izolacje przeciwwilgociowe fundamentów i cieplne fundamentów 

·     Roboty rozbiórkowe

·     Ocieplenie dachu

·     Wykonanie nowych tynków zewnętrznych i wewnętrznych

·     Ocieplenie ścian

·     Posadzki, schody

·     Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna

·     Roboty dekarskie w niezbędnym zakresie

·     Roboty malarskie i okładzinowe

·     Wentylacje mechaniczne, rekuperacje itp.

·     Instalacje wodociągowe, kanalizacyjne i C.O. ( min. pompy ciepła)

·     Instalacje elektryczne i teletechniczne

·     Instalacje fotowoltaiczne

·     Odwodnienie budynku w postaci skrzynek rozsączających

Załącznik:

-mapa podglądowa lokalizacji budynku.

- audyt energetyczny budynku

- układ pomieszczeń przedszkola

- inwentaryzacje i projekt z przeprowadzonej modernizacji C.O.

 

Ogólne wymagania dla budynku:

- Budynek należy dostosować dla osób niepełnosprawnych,

- Należy zaprojektować nowoczesne energooszczędne rozwiązania techniczne i technologiczne zmniejszające koszty eksploatacyjne i wpływ na środowisko

3. Obowiązki Wykonawcy:

- Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w miejscu lokalizacji obiektu objętego projektem,

- Wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń budynku objętego przedmiotem zamówienia do celów projektowych oraz kosztorysowych,

- Wykonanie odpowiednich ekspertyz stanu technicznego budynku objętego przedmiotem zamówienia,

- Uzyskanie opinii geotechnicznych podłoża na terenie objętym przedmiotem zamówienia, (jeżeli zajdzie taka potrzeba),

- Weryfikacja kompletności wszystkich danych niezbędnych dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu umowy,

- Wykonanie koncepcji układu pomieszczeń i uzgodnienie z Zamawiającym,

- Uzyskanie warunków przyłączenia sieci od dysponentów lub ich zmiana, jeśli zajdzie taka potrzeba,

- Sporządzenie i złożenie kompletnych wniosków dla uzyskania wszystkich decyzji administracyjnych, koniecznych przed uzyskaniem pozwolenia na budowę

- Sporządzenie map do celów projektowych,

- Uzyskanie niezbędnych uzgodnień w zakresie sanitarnym i ppoż itp.

 

4. Warunki udziału w postępowaniu wymagania stawiane wykonawcy:

Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia:

Projektanci posiadający:

·     uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w pełnym zakresie

·     uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania

·     uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

·     uprawnienia do projektowania budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,

 

 

5.Ogólne wymagania dla wykonywania opracowań projektowych Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość i zgodność zastosowanych materiałów, metod i oprogramowania komputerowego do wykonywanych pomiarów, badań (inwentaryzacji), ocen stanu technicznego i prac projektowych z wymaganiami Opisu przedmiotu zamówienia oraz poleceniami Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za stosowane metody wykonywania opracowań projektowych. Ujawnione wady w przekazanych opracowaniach projektowych Wykonawca poprawi niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia Zamawiającego o ich wykryciu na własny koszt.

 

6.Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji projektowej.

Dokumentacja projektowa powinna składać się w szczególności z:

- planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,

- projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami

- określenie wartości robót objętych projektem 

- strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna zawierać w szczególności:

- nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego, określoną w pkt 1,

- adres obiektu budowlanego, którego dotyczy dokumentacja projektowa,

- numery ewidencyjne działek objętych opracowaniem,

- w zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia – nazwy i kody:

  • grup robót,
  • klas robót,
  • kategorii robót,
  • nazwę i adres zamawiającego,
  • spis zawartości dokumentacji projektowej,
  • nazwę i adres podmiotu, wraz z imionami i nazwiskami osób opracowujących części składowe dokumentacji projektowej, oraz datę opracowania.

 

 

7.Zakres i forma specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować uwzględniając w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów, rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup.

 

8.Kosztorys inwestorski.

  • kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z obowiązującym na dzień oddania dokumentacji rozporządzeniem w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Zawartość kosztorysu inwestorskiego określa przedmiotowe rozporządzenie.
  • założenia wyjściowe do kosztorysowania należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym,
  • stopień zagregowania pozycji kosztorysowych, rodzaje katalogów, źródło i zasady ustalania cen jednostkowych, źródło cen materiałów, stawka robocizny oraz wysokość narzutów na koszty pośrednie i zysk zostaną uzgodnione w założeniach wyjściowych do kosztorysowania,
  • kosztorys inwestorski projektowe należy sporządzić z podziałem na branże, spiąć w jeden tom i dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów,

w zbiorczym zestawieniu kosztów podać wartość netto robót budowlanych i urządzeń oraz innych przewidywanych kosztów budowy (np. nadzory, pozyskanie gruntów, czasowe zajęcia gruntów itd.), podatek od towarów i usług (VAT) oraz ceny brutto.

9.Materiały do projektowania.

  • Zamawiający upoważni Wykonawcę do działania w jego imieniu we wszelkich sprawach związanych ze sporządzanymi opracowaniami.
  • Uzyskanie mapy do celów projektowych, o ile jest wymagana, leży po stronie wykonawcy.

10.Zakres opracowania. Dokumentacja projektowa winna zawierać niżej wymienione opracowania składające się z niezbędnych rysunków, zestawień i opisów niezbędnych do realizacji pełnego zakresu rzeczowego robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zawartość opracowania objętego przedmiotem zamówienia:

·       5 egz. Projektu zagospodarowania terenu,

·       5 egz. Projektu architektoniczno-budowlanego,

·       3 egz. Projektu technicznego,

·       2 egz. Specyfikacji technicznych,

·       2 egz. Przedmiaru robót,

·       2 egz. Kosztorysu inwestorskiego.

·       wersja elektroniczna wszystkich ww. opracowań (w plikach wykonywalnych tj. dwg, doc, ath, kst itp. oraz pdf.) na płycie CD – 1 kpl.

 

Niedopuszczalne jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw handlowych materiałów i urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w przypadku, gdy nie jest możliwe opisanie materiału lub urządzenia inaczej niż przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy takim opisie zamieścić słowa „lub równoważne” lub inne równoznaczne wyrazy oraz podać istotne cechy użytkowe i jakościowe oraz dopuszczalne tolerancje.

 

11.Uwarunkowania prawne.

Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie w szczególności z:

  • Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,
  • Rozporządzeniem z dnia 2 września 2004 r. – w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
  • Rozporządzeniem z dnia 18 maja 2004 r. – w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

 

3.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

16.08.2024Złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę

20.08.2024 – Przekazanie kosztorysu i przedmiarów

30.10.2024 – Przekazanie projektów technicznych oraz Specyfikacji wykonania i odbioru robót.

 

 

4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

1)   Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).

2)   W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.

3)   Oferty będą oceniane w następujący sposób:

        Pc = (Cn : Cb) x 100   

        gdzie:

        Pc – liczba punktów;

        Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;

        Cb – cena brutto badanej oferty;

100 – waga kryterium cena (100%)

 

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

 1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:

 Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wyklucza się:

a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.

 

 

6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4;

2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;

3) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.

 

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 18.07.2024 r., godz. 09.00

 

9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1)  Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania

     przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

3) Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym

     zapytaniu.

4) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

5) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

  6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który

złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte      w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.

 7) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, zostaną odrzucone.

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY :

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.

1)     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2)     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)     Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 

 

  

 

  

 Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
rodo.pdf pdf 249.6 2024-07-11 13:26:00 Postępowanie
OPZ.pdf pdf 268.68 2024-07-11 13:26:00 Postępowanie
Umowa BI.272.98.2024.TM.pdf pdf 246.86 2024-07-11 13:26:00 Postępowanie
OPZ.pdf pdf 268.68 2024-07-11 13:26:00 Przedmiot zamówienia
BARCZE~1.PDF PDF 550.64 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
lokalizacja rozbudowa.pdf pdf 922.59 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
Lokalizacja.pdf pdf 958.48 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
Termomoder. projekt c.o..pdf pdf 21740.49 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
inwent.1.PDF PDF 267.8 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
inwent.2.PDF PDF 170.77 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
inwent.3.PDF PDF 179.64 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
inwent.4.PDF PDF 218.27 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
inwnet.5.PDF PDF 209.08 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
inwnet.6.PDF PDF 2484.87 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
inwnet.7.PDF PDF 2014.8 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
inwnet.8.PDF PDF 655.15 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
inwnet.9.PDF PDF 895.88 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
inwnet.10.PDF PDF 1342.14 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
inwnet.11.PDF PDF 1020.8 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
inwnet.12,.PDF PDF 932.82 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Oświadczenie.doc doc 28 2024-07-11 13:26:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.doc doc 55.5 2024-07-11 13:26:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Sporządzenie dokumentacji projektowej rozbudowy Żłobka Miejskiego w Barczewie wraz z termomodernizacją budynku Przedszkola Miejskiego w Barczewie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 wraz z dokumentacją teczhniczną.

OPZ.pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia zawarcia umowy do dnia 30.10.2024r.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Warunki stawiane Wykonawcom - Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - Ośw [...].doc

(0)
6 Warunki udziału w postępowaniu - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Ośw [...].doc

(0)
7 Dokumentacja techniczna - Dokumentacja techniczna

BARCZE~1.PDF

lokalizacja rozbudow [...].pdf

Lokalizacja.pdf

Termomoder. projekt [...].pdf

(0)
8 Dokumentacja techniczna c.d. - Dokumentacja techniczna

inwent.1.PDF

inwent.2.PDF

inwent.3.PDF

inwent.4.PDF

inwnet.5.PDF

inwnet.6.PDF

(0)
9 Dokumentacja techniczna c.d - Dokumentacja techniczna

inwnet.7.PDF

inwnet.8.PDF

inwnet.9.PDF

inwnet.10.PDF

inwnet.11.PDF

inwnet.12,.PDF

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 33