Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ.271.2.56.2024 Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Czempiń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. wraz z opracowaniem ekofizjograficznym

Mirosława Kostańska
Gmina Czempiń
Termin:
Zamieszczenia : 10-07-2024 10:37:00
Składania : 18-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 18-07-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FZ.271.2.56.2024 Zapytanie ofertowe.pdf pdf 245.82 2024-07-10 10:37:00 Postępowanie
FZ.271.2.56.2024 Projekt umowy.pdf pdf 230.79 2024-07-10 10:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Harmonogram prac projektowych.pdf pdf 67.69 2024-07-10 10:37:00 Postępowanie
FZ.271.2.56.2024 -Wykaz osób.doc doc 121.5 2024-07-10 10:37:00 Postępowanie
FZ.271.2.56.2024 -Wykaz prac.doc doc 128 2024-07-10 10:37:00 Postępowanie
FZ.271.2.56.2024 - Formularz ofertowy.doc doc 55.5 2024-07-10 10:37:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Czempiń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. wra Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Czempiń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. wraz z opracowaniem ekofizjograficznym.  Granice opracowania: Granice administracyjne Gminy Czempiń z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalane przez ministra właściwego do spraw transportu.  Powierzchnia opracowania: Powierzchnia Gminy Czempiń w granicach administracyjnych – około 14 221 ha.  Zakres opracowania: Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Czempiń zgodnie z przepisami: 1) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), 2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów, 3) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), 4) zgodnie z zapisami uchwały Nr LXVIII/637/23 z dnia 25 października 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Czempiń, 5) z uwzględnieniem uwag zgłoszonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego, 6) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych mających odniesienie do przedmiotu zlecenia min. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.  Czynności, które oferent wykona w ramach realizacji przedmiotu zlecenia: 1) sporządzenie planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) a w szczególności z przepisami art. 13a-m które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. a także z przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym: a) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, b) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym opinii powiatowej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez wykonawcę, c) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowanie treści zażaleń na postanowienia, d) zamieszczania w prasie stosownych ogłoszeń i ponoszenia kosztów publikacji prasowych; e) udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich, warsztatach spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych przeprowadzeniu wywiadów, zbieraniu uwag, przygotowaniu ankiet, udzielaniu informacji związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, składaniu wyjaśnień osobom zainteresowanym, f) przygotowanie dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzania planu ogólnego, g) prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie, podczas posiedzeń powiatowej komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach), h) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, i) opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym na różnych etapach opracowania planu, j) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), k) wykonanie opracowania ekofizjograficznego, l) wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć, ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę, ł) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego. m) wykonanie wydruku przyjętego przez Radę Miejską planu ogólnego Gminy Czempiń (wizualizacja danych przestrzennych) w skali uzgodnionej z Zamawiającym, olistwowanego. Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres 24 m-cy. Okres gwarancji biegnie od dnia po opublikowaniu uchwały uchwalającej Plan Ogólny zagospodarowania przestrzennego wraz z załącznikami w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przewidziane są 4 etapy prac projektowych zgodnie z harmonogramem prac stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Płatność przewidziana w 4 etapach zgodnie z harmonogramem prac stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Etap 1, prace wstępne – 20 % wartości umowy, Etap 2, prace planistyczne – 30 % wartości umowy, Etap 3, opiniowanie, uzgadnianie i konsultacje społeczne – 30 % wartości umowy, Etap 4, uchwalenie i zakończenie prac – 20 % wartości umowy. Faktura będzie płatna w ciągu 30 dni od dnia wpływu faktury do siedziby Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 30 listopada 2025 r. Przewidziane są 4 etapy prac projektowych zgodnie z harmonogramem prac stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Płatność przewidziana w 4 etapach zgodnie z harmonogramem prac stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Etap 1, prace wstępne – 20 % wartości umowy, Etap 2, prace planistyczne – 30 % wartości umowy, Etap 3, opiniowanie, uzgadnianie i konsultacje społeczne – 30 % wartości umowy, Etap 4, uchwalenie i zakończenie prac – 20 % wartości umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 50