Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-381-40/2024 ŚWIADCZENIE USŁUG TELEFONII STACJONARNEJ DLA SP ZOZ W SZAMOTUŁACH

Termin:
Zamieszczenia : 27-06-2024 11:03:00
Składania : 08-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 08-07-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 29 27 118 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Termin na zadawanie pytań do postępowania mija w dniu: 01.07.2024 r.


Wszelkie pytania dotyczące niniejszego postępowania można kierować na adres e-mail: d.zielinska@szamotuly.med.pl

Osoba do kontaktu telefonicznego w  godzinach od 8:00 do 13:00 – Dagmara Haak-Zielińska tel. 612927124.

Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

a)    wypełniony formularz asortymentowo – ilościowo – cenowy – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;

b)    pełnomocnictwa w przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę nie jest osobą wskazaną w KRS bądź CEIDG jako osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy – załącznik Wykonawcy.

c) projekt umowy

Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZP-381-40_zał. nr 1_OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx docx 20.7 2024-07-04 09:39:29 Postępowanie
ZP-381-40_zał. nr 1_OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx docx 20.7 2024-06-27 11:03:00 Przedmiot zamówienia
ZP-381-40_Zał. nr 2 - formularz asort..xlsx xlsx 14.98 2024-06-27 11:03:00 Kryterium
ZP-381-40_Zał. nr 2 - formularz asort. -1.xlsx xlsx 14.75 2024-07-04 09:41:22 Kryterium
ZP-381-40_Zał. nr 2 - formularz asort. -1.xlsx xlsx 14.75 2024-07-04 09:50:15 Publiczna wiadomość
Zestawienie z otwarcia ofert..docx docx 15.02 2024-07-08 13:30:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-08 13:30 Maria Stróżyk Informacja z otwarcia ofert.

Zestawienie z otwarc [...].docx

2024-07-04 09:50 Maria Stróżyk INFORMACJA
Zamawiający informuje, że dokonał modyfikacji w załączniku nr 2 tj. w formularzu asortymentowo - ilościowo - cenowym. Został zamieszczony nowy załącznik nr 2 pod nazwą formularz ofertowy-1. Prosimy Wykonawców o przeanalizowanie swoich ofert w oparciu o nowe informacje zawarte w tym załączniku. Termin na składanie ofert Zamawiający przedłuża do dnia 08.07.2024 r. Godzina na składanie i otwarcie ofert pozostają bez zmian.

ZP-381-40_Zał. nr 2 [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ŚWIADCZENIE USŁUG TELEFONII STACJONARNEJ DLA SP ZOZ W SZAMOTUŁACH Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

ZP-381-40_zał. nr 1_ [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

ZP-381-40_Zał. nr 2 [...].xlsx

ZP-381-40_Zał. nr 2 [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 24 miesiące od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Projekt umowy - Projekt załączyć do oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 328