Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2024/BZP 00364990/01 TP/1/2024/SP12 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025

Zamówienia SP12
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Szkoła Podstawowa nr 12 im. Józefa Janika w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 13-06-2024 12:48:00
Składania : 21-06-2024 09:00:00
Otwarcia : 21-06-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.



Zamawiający:

Szkoła Podstawowa nr 12 w Mikołowie

ul. Szkolna 1

43-196 Mikołów

NIP: 635-170-53-38

 

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych  postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów



w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2024_SP12 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 333.88 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 SWZ-sig.pdf pdf 522.12 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 29.43 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 29.28 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 32.81 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 33.4 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 29.73 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 46.18 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 28.05 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 31.05 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 28.68 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 Załącznik nr 1.10 do SWZ.docx docx 29.41 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 27.66 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 Załącznik nr 3 do SWZ - Wzór umowy.pdf pdf 248.19 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 Załącznik nr 4 do SWZ.pdf pdf 350.35 2024-06-13 12:48:00 Postępowanie
TP_1_2024_SP12 Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 308.66 2024-06-21 12:35:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-21 12:35 Aleksandra Hnida Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2024_SP12 Infor [...].pdf

2024-06-21 09:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć: 245 018,26 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 42 972,70 zł brutto.
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 27 376,10 zł brutto.
Część 3: NABIAŁ: 20 836,76 zł brutto.
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 38 590,18 zł brutto.
Część 5: MROŻONKI: 11 841,89 zł brutto.
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 49 459,46 zł brutto.
Część 7: JAJA: 4 300,00 zł brutto.
Część 8: PIECZYWO: 7 917,07 zł brutto.
Część 9: RYBY: 30 543,70 zł brutto.
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 11 180,40 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 350