Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.12.2024 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.

Termin:
Zamieszczenia : 31-05-2024 18:34:00
Składania : 07-06-2024 12:00:00
Otwarcia : 07-06-2024 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa postępowania:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

Główny kod CPV: 

15800000-6 Różne produkty spożywcze

 

Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:

15842300-5 Wyroby cukiernicze

15821200-1 Herbatniki słodkie

15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty

15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15981000-8 Wody mineralne

 

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. na podstawie złożonej oferty dla danej części w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.

 

Zamówienie podzielono na następujące części/zadania:

 

Część nr 1 – sukcesywna dostawa różnych produktów;

Część nr 2 – sukcesywna dostawa produktów sypkich - m.in. przemiał ziarna;

Część nr 3 – sukcesywna dostawa różnych produktów – sekretariat;

Część nr 4 – sukcesywna dostawa oleju;

Część nr 5 – sukcesywna dostawa wody.

 

Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym dla danej części. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.

 

Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym dla danej części. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych dla danej części, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie dla danej części.

 

W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu dla danej części, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

 

Dostarczane towary winny spełniać wszystkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem, w szczególności wszelkie wymagania zawarte m.in. w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 tj. ze zm.) oraz aktach wykonawczych.

 

Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).


Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 177.63 2024-05-31 18:34:00 Postępowanie
SWZ dostawa artykułów spożywczych-sig.pdf pdf 1870.77 2024-05-31 18:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 42.5 2024-05-31 18:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Zobowiązanie innych podmiotów.docx docx 14.07 2024-05-31 18:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 57.31 2024-05-31 18:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne dla dostawy różnych produktów.doc doc 169 2024-05-31 18:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 138.92 2024-05-31 18:34:00 Kryterium
Załącznik nr 1a do SWZ dla części 1 - różne artykuły spożywcze.xls xls 82 2024-05-31 18:34:00 Kryterium
Załącznik nr 1b do SWZ dla części 2 - przemiał.xls xls 44 2024-05-31 18:34:00 Kryterium
Załącznik nr 1c do SWZ dla części 3 - sekretariat.xls xls 39 2024-05-31 18:34:00 Kryterium
Załącznik nr 1d do SWZ dla części 4 - olej.xls xls 33.5 2024-05-31 18:34:00 Kryterium
Załącznik nr 1e do SWZ dla części 5 - woda.xls xls 38.5 2024-05-31 18:34:00 Kryterium
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 16.92 2024-05-31 18:34:00 Kryterium
ZMIENIONY załącznik nr 1a do SWZ dla części 1 - różne artykuły spo..xls xls 83.5 2024-06-05 08:54:03 Kryterium
ZMIENIONY załącznik nr 1b do SWZ dla części 2 - przemiał.xls xls 44.5 2024-06-05 08:54:06 Kryterium
ZMIENIONY załącznik nr 1c do SWZ dla części 3 - sekretariat.xls xls 39 2024-06-05 08:54:09 Kryterium
ZMIENIONY załącznik nr 1d do SWZ dla części 4 - olej.xls xls 34 2024-06-05 08:54:14 Kryterium
ZMIENIONY załącznik nr 1e do SWZ dla części 5 - woda.xls xls 39 2024-06-05 08:54:17 Kryterium
ZMIENIONY załącznik nr 1a do SWZ dla części 1 - różne artykuły spo..xls xls 83.5 2024-06-05 08:27:42 Publiczna wiadomość
ZMIENIONY załącznik nr 1b do SWZ dla części 2 - przemiał.xls xls 44.5 2024-06-05 08:27:42 Publiczna wiadomość
ZMIENIONY załącznik nr 1c do SWZ dla części 3 - sekretariat.xls xls 39 2024-06-05 08:27:42 Publiczna wiadomość
ZMIENIONY załącznik nr 1d do SWZ dla części 4 - olej.xls xls 34 2024-06-05 08:27:42 Publiczna wiadomość
ZMIENIONY załącznik nr 1e do SWZ dla części 5 - woda.xls xls 39 2024-06-05 08:27:42 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 169 2024-06-07 14:45:01 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1, 2, 3, 4, 5-sig-4.pdf pdf 1153.05 2024-06-11 20:40:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-11 20:40 Elżbieta Kinal INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DLA CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5.

Informacja dotycząca [...].pdf

2024-06-07 14:45 Elżbieta Kinal INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.

Informacja z otwarci [...].doc

2024-06-07 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

Dla części nr 1 – sukcesywna dostawa różnych produktów: 376.216,74 zł,
Dla części nr 2 – sukcesywna dostawa produktów sypkich - m.in. przemiał ziarna: 95.157,00 zł,
Dla części nr 3 – sukcesywna dostawa różnych produktów – sekretariat: 1.992,07 zł,
Dla części nr 4 – sukcesywna dostawa oleju: 36.892,80 zł,
Dla części nr 5 – sukcesywna dostawa wody: 30.830,93 zł.

2024-06-05 08:27 Elżbieta Kinal UWAGA: ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW od nr 1a do 1e do SWZ.

Zamawiający, działając zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 tj. ze zm.) informuje, że nastąpiła konieczność zmiany załączników od nr 1a do nr 1e do SWZ. Aktualnie zmienione formularze odzwierciedlają aktualne potrzeby Zamawiającego.

Sporządziła: Elżbieta Kinal.


ZMIENIONY załącznik [...].xls

ZMIENIONY załącznik [...].xls

ZMIENIONY załącznik [...].xls

ZMIENIONY załącznik [...].xls

ZMIENIONY załącznik [...].xls

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 1a do S [...].xls

Załącznik nr 1b do S [...].xls

Załącznik nr 1c do S [...].xls

Załącznik nr 1d do S [...].xls

Załącznik nr 1e do S [...].xls

Załącznik nr 3 do SW [...].docx

ZMIENIONY załącznik [...].xls

ZMIENIONY załącznik [...].xls

ZMIENIONY załącznik [...].xls

ZMIENIONY załącznik [...].xls

ZMIENIONY załącznik [...].xls

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 300