Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GUM2024ZP0056 Dostawa rolet wraz z montażem oraz naprawą w budynkach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Termin:
Zamieszczenia : 27-05-2024 12:21:00
Składania : 10-06-2024 09:00:00
Otwarcia : 10-06-2024 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zaówieniu.pdf pdf 125.52 2024-05-27 12:21:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 436.46 2024-05-27 12:21:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do umowy.pdf pdf 136.03 2024-05-27 12:21:00 Postępowanie
załącznik nr 1- formularz.doc doc 96.5 2024-05-27 12:21:00 Postępowanie
załącznik nr 2- oświadczenie.doc doc 94 2024-05-27 12:21:00 Postępowanie
załącznik nr 3- projekt umowy.pdf pdf 453.76 2024-05-27 12:21:00 Postępowanie
Odpowiedzi z dn. 05.06.2024.docx docx 127.88 2024-06-05 09:47:50 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie_05.06.2024.pdf pdf 35.59 2024-06-05 09:47:50 Publiczna wiadomość
zestawienie_ofert_GUM2024 ZP0056.docx docx 25.46 2024-06-10 09:50:54 Publiczna wiadomość
Wynik.docx docx 131.83 2024-06-14 15:24:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-14 15:24 Paulina Kowalska Wynik_14.06.2024

Wynik.docx

2024-06-10 09:50 Paulina Kowalska zestawienie ofert_10.06.2024

zestawienie_ofert_GU [...].docx

2024-06-10 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: 256 070,01 zł
2024-06-05 09:47 Paulina Kowalska Odpowiedzi_05.06.2024

Odpowiedzi z dn. 05. [...].docx

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 291