Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.5.2024 Modernizacja i remont zespołu kuchni z zapleczem i stołówki w Szkole Podstawowej w Wysokiej

Kamila Helinska
Miasto i Gmina Wysoka
Termin:
Zamieszczenia : 28-05-2024 09:36:00
Składania : 12-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 12-06-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 166.31 2024-05-28 09:36:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1107.09 2024-05-28 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1. - formularz OFERTA - pierwsza część zamówienia.doc doc 56.5 2024-05-28 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2. - formularz OFERTA - druga część zamówienia.doc doc 55.5 2024-05-28 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie.docx docx 20.97 2024-05-28 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.zip zip 46000.99 2024-05-28 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.1. - Projektowane postanowienia umowy - I część zamówienia.pdf pdf 854.87 2024-05-28 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.2. - Projektowane postanowienia umowy - II część zamówienia.pdf pdf 595.91 2024-05-28 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz osób - pierwsza część zamówienia.doc doc 32 2024-05-28 09:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - wykaz doświadczenia osoby - druga część zamówienia.docx docx 16.5 2024-05-28 09:36:00 Postępowanie
informacja z otwarcia.pdf pdf 420.92 2024-06-12 10:46:52 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu postępowania - druga część zamówienia.pdf pdf 417.23 2024-06-17 14:16:17 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia OFERT DODATKOWYCH - I część zam..pdf pdf 416.47 2024-06-25 08:33:25 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze - pierwsza część zamówienia.pdf pdf 505.16 2024-07-03 15:15:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-03 15:15 Kamila Helinska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - pierwsza część zamówienia

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-06-25 08:33 Kamila Helinska Informacja z otwarcia ofert dodatkowych - pierwsza część zamówienia

informacja z otwarci [...].pdf

2024-06-17 14:16 Kamila Helinska Informacja o unieważnieniu postępowania - druga część zamówienia

informacja o unieważ [...].pdf

2024-06-12 10:46 Kamila Helinska Informacje, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych

informacja z otwarci [...].pdf

2024-06-12 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 408 150,00 zł brutto, w tym: na pierwszą część zamówienia: 400 150,00 zł brutto, na drugą część zamówienia: 8 000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 497