Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.2.44.2024.JM Realizacja zadania publicznego pn.: „Promocja zdrowia i edukacja zdrowotna z zakresu zdrowia psychicznego wśród mieszkańców miasta Płocka”: Część 1; „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych w klasach IV-VI szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Płock” Część 2: „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych w klasach VII-VIII szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Płock” Część 3 „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych dla płockich seniorów”.

Joanna Michniewicz
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 22-05-2024 12:53:00
Składania : 29-05-2024 10:00:00
Otwarcia : 29-05-2024 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„Realizacja zadania publicznego pn.: „Promocja zdrowia i edukacja zdrowotna z zakresu zdrowia psychicznego wśród mieszkańców miasta Płocka”:
Część 1; „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych w klasach IV-VI szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Płock”
Część 2: „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych w klasach VII-VIII szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Płock”
Część 3 „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych dla płockich seniorów”.”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia - 

Część 1 - do dnia 30.09.2024 r. z wyłączeniem wakacji,

Część 2 - do dnia 30.09.2024 r. z wyłączeniem wakacji,

Część 3 - maj – wrzesień 2024r.,

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV.Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:  

Część 1 -  co najmniej 2 osoby o kwalifikacjach psychologa lub psychoterapeuty lub pedagoga, przy czym co najmniej jedna osoba musi posiadać kwalifikacje psychologa, (należy wskazać imię i nazwisko osób oraz ich kwalifikacje)

Część 2 - co najmniej 2 osoby o kwalifikacjach psychologa lub psychoterapeuty lub pedagoga, przy czym co najmniej jedna osoba musi posiadać kwalifikacje psychologa, (należy wskazać imię i nazwisko osób oraz ich kwalifikacje)

Część 3 - co najmniej 2 osoby o kwalifikacjach psychologa lub psychoterapeuty, (należy wskazać imię i nazwisko osób oraz ich
kwalifikacje),

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Joanna Michniewicz, tel.: 02436 71 760, Nina Jaworska-Jankowska, tel.: 02436 71 707 , Iwona Reńda, tel.: 02436 71 707.



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Realizacja zadania publicznego pn.: „Promocja zdrowia i edukacja zdrowotna z zakresu zdrowia psychicznego wśród mieszkańców miasta Płocka”:
    Część 1; „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych w klasach IV-VI szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Płock”
    Część 2: „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych w klasach VII-VIII szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Płock”
    Część 3 „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych dla płockich seniorów”..   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Część 1 OPZ.pdf pdf 84.95 2024-05-22 13:29:50 Postępowanie
Część 2 OPZ.pdf pdf 85.02 2024-05-22 13:29:54 Postępowanie
Część 3 OPZ.pdf pdf 68.15 2024-05-22 13:30:00 Postępowanie
ostateczna Część 1 umowa 2024 - warsztaty dla klas IV-VI szkół podstawowych.pdf pdf 84.1 2024-05-22 13:30:36 Postępowanie
ostateczna Część 2 umowa 2024 warsztaty dla klas VII-VIII szkół podstawowych-1.pdf pdf 84.78 2024-05-22 13:30:41 Postępowanie
ostateczna Część 3 umowa 2024 warsztaty dla płockich seniorów.pdf pdf 116.16 2024-05-22 13:30:46 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-05-22 12:53:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-05-22 12:53:00 Kryterium

Komunikaty

2024-06-04 09:57 Joanna Michniewicz Zamawiający informuje, że za najkorzystniejszą została uznana oferta POWER MOTIVE RYSZARD GACA

część 1 - cena jednostkowa brutto 704,00 zł cena za całość 56 320,00 zł
część 2 - cena jednostkowa brutto 704,00 zł cena za całość 42 240,00 zł
część 3 - cena jednostkowa brutto 528,00 zł cena za całość 10 560,00 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część 1; „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych w klasach IV-VI szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Płock” Proszę podać cenę za jeden warsztat 80 usługa - (0)
2 Część 2: „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych w klasach VII-VIII szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Płock” Proszę podać cenę za jeden warsztat 60 usługa - (0)
3 Część 3 „Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych dla płockich seniorów” Proszę podać cenę za jeden warsztat 20 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3581 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki wzoru umowy - Proszę potwierdzić akceptację wzoru umowy (0)
3 Wykonawca jest/nie jest czynnym płatnikiem podatku VAT - Proszę wpisać tak/nie (0)
4 E-fakturowanie - Proszę wpisać faktura papierowa/ustrukuryzowana

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
6 Wykonawca dysponuje: Część 1 - co najmniej 2 osoby o kwalifikacjach psychologa lub psychoterapeuty lub pedagoga, przy czym co najmniej jedna osoba musi posiadać kwalifikacje psychologa, (należy wskazać imię i nazwisko osób oraz ich kwalifikacje) Część 2 - co najmniej 2 osoby o kwalifikacjach psychologa lub psychoterapeuty lub pedagoga, przy czym co najmniej jedna osoba musi posiadać kwalifikacje psychologa, (należy wskazać imię i nazwisko osób oraz ich kwalifikacje) Część 3 - co najmniej 2 osoby o kwalifikacjach psychologa lub psychoterapeuty, (należy wskazać imię i nazwisko osób oraz ich kwalifikacje), - należy wskazać imiona i nazwiska osób oraz ich kwalifikacje oraz której części dotyczą (0)
7 Wykonawca zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami: działania związane z zapewnieniem dostępności Wykonawca zobowiązany jest dostosować, tak aby nie wykluczały osób ze specjalnymi potrzebami w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - Proszę wpisać tak/nie (0)
8 Wykonawca zapewnia możliwości organizacyjne i kadrowe do zrealizowania zaplanowanej liczby warsztatów psychoedukacyjnych - Proszę wpisać tak/nie (0)
9 Wykonawca zapewnia możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w wyznaczonym dla odpowiedniej części terminie - Proszę wpisać tak/nie (0)
10 Wykonawca stwierdza spełnienie obowiązku wynikającego z ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1304, ze zm.): stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem realizacji zadania publicznego związanego z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi do uzyskania informacji, czy dane osób wykonujących czynności związane z realizacją zadania publicznego są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS) (dotyczy części 1 i 2) - Proszę wpisać tak/nie lub nie dotyczy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 272