Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-05-2024 11:27:00 |
Składania : | 17-06-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 17-06-2024 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-06-14 09:01 | Magdalena Kochańska |
Pytanie.
SWZ
podaje
jednoznacznie,
że
nie
można
składać
ofert
wariantowych. W udostępnionej dokumentacji jest wiele rozbieżności, które wskazywały by, że ofert wariantowych można zrobić aż 11, Państwo te rozbieżności z braku wiedzy jeszcze zwiększacie bo np. wskazywanie rozstawu nawiertów 10-12cm, co robić z pustkami w ścianie, usuwanie luźnych tynków, czy to, to samo co zbijanie z całej powierzchni ? i wiele innych służy właśnie tworzeniu wariantów ofertowych, i czy te warianty nie sprzyjają „komuś” a innym mają wprowadzać mętlik ? Skoro jest tyle projektowo-budowlanych usterek w dokumentach służących powstawaniu wariantów to na podstawie jakich dokumentów Państwo zabezpieczyliście środki finansowe do tego przetargu? Zgodnie z prawem dokumentacja potrzebna do określenia kwoty w Swoim budżecie przez Zamawiającego oraz dokumentacja dla Wykonawców musi być taka sama, wobec czego zakładając, że na podstawie wadliwej dokumentacji Państwo zarezerwowaliście w budżecie określone pieniądze to pytanie brzmi Jak zamierzacie Państwo poprawnie/zgodnie z ustawą rozstrzygnąć przetarg, który pod kątem budowlanym nie jest poprawnie przygotowany ? W obecnej formule przetargu chyba zdajecie sobie Państwo sprawę z tego????, że każdy wynik tego postępowania będzie mógł być zaskarżony do K.I.O. z co najmniej 2 artykułów Odpowiedz: Na skierowane zapytanie wyjaśniono już we wcześniejszych odpowiedziach. |
2024-06-11 14:50 | Magdalena Kochańska |
Zmiana
treści
SWZ
,Wyjaśnienie
treści
SWZ,
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie [...].pdf Wyjaśnienie treści S [...].pdf |
2024-06-07 11:45 | Magdalena Kochańska | Zmiana treści SWZ w związku z opracowaniem odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. |
2024-06-05 15:24 | Magdalena Kochańska |
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia Wyjaśnienie treści SWZ_1 Zmiana treści SWZ_1 Ogłoszenie o zmianie [...].pdf |
2024-05-29 13:18 | Magdalena Kochańska |
Wyjaśnienie
treści
SWZ Pytanie 1. Czy możliwe jest odbycie wizji lokalnej w dniu 04.06.2024 r. w godzinie ok. 12:00. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że odbycie obligatoryjnej wizji lokalnej było wyznaczone na dzień 27.05.2024r. godz. 11:00 natomiast żaden z Wykonawców przed terminem wizji lokalnej nie informował zamawiającego o problemach z przybyciem na wizje w wyznaczonym w SWZ terminie. Termin wskazany w pkt 3 SWZ był jednakowy dla wszystkich wykonawców. Przepis art. 131 ust. 2 p.z.p. nie przewiduje możliwości organizowania przez zamawiającego więcej niż jednej wizji lokalnej. Przepisy p.z.p. nie przewidują również dla wykonawcy możliwości złożenia wniosku o zorganizowanie wizji lokalnej. Z uwagi na powyższe zamawiający, który przeprowadził obligatoryjną wizję lokalną zgodnie z warunkami określonymi w dokumentach zamówienia, nie ma obowiązku organizowania kolejnej wizji na wniosek wykonawcy. Natomiast na podstawie Artykuł 131 ust. 2 pkt 1 ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych przewiduje uprawnienie zamawiającego do przeprowadzenia organizacji wizji lokalnej poprzedzającej złożenie ofert z którego to uprawnienia zamawiający skorzystał w związku z powyższym warunki odbycia wizji lokalnej stanowią element warunków zamówienia tym samym zorganizowanie kolejnej obowiązkowej wizji lokalnej jest na tym etapie nieprzewidziane w dokumentach zamówienia i tym samym przyjęcie odmiennego stanowiska prowadzi do naruszenia zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców względem wykonawców, którzy odbyli wizję w pierwotnym terminie. |
2024-05-28 08:45 | Magdalena Kochańska |
Wyjaśnienie
treści
SWZ: Pytanie 1. Proszę o informację czy możemy zastosować Referencje na wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, których termin pięciu lat minął w dniu 16.04.2024r ? Odpowiedź: Zgodnie z pkt. 15.1 ppkt 4 lit. "b" Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum dwie roboty budowlane w ramach dwóch różnych zamówień (dwóch oddzielnych umów) w obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków* które polegały na wykonaniu izolacji poziomej metodą iniekcji krystalicznej lub obejmowały swoim zakresem roboty związane z wykonaniem izolacji poziomej metodą iniekcji krystalicznej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto* (słownie: sto tysięcy złotych brutto 00/100) każda z nich. |
Komunikaty