Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.272.7.2024 „Zabezpieczenie zabytkowego przyziemia w budynku b. klasztoru oo. Dominikanów w Przemyślu” w ramach Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad

Magdalena Kochańska
Powiat Przemyski Oddział: Powiat Przemyski
Termin:
Zamieszczenia : 21-05-2024 11:27:00
Składania : 17-06-2024 09:00:00
Otwarcia : 17-06-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE O ZMÓWIENIU.pdf pdf 164.41 2024-05-21 11:27:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ.docx docx 108.62 2024-05-21 11:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ.zip zip 19410.5 2024-05-21 11:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.pdf pdf 735.75 2024-05-21 11:27:00 Postępowanie
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf pdf 1100.86 2024-05-21 11:38:23 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.51 2024-06-05 15:24:46 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ_1.pdf pdf 348.98 2024-06-05 15:24:46 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ_1.pdf pdf 286.68 2024-06-05 15:24:46 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ_2.pdf pdf 286.59 2024-06-07 11:45:04 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia..pdf pdf 37.51 2024-06-07 11:45:04 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia..pdf pdf 37.51 2024-06-11 14:50:25 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ_2.pdf pdf 354.29 2024-06-11 14:50:25 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ_2.pdf pdf 286.28 2024-06-11 14:50:25 Publiczna wiadomość
szczegoly.pdf pdf 103.3 2024-06-11 14:50:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-14 09:01 Magdalena Kochańska Pytanie. SWZ podaje jednoznacznie, że nie można składać ofert wariantowych.
W udostępnionej dokumentacji jest wiele rozbieżności, które wskazywały by, że ofert wariantowych można zrobić aż 11,
Państwo te rozbieżności z braku wiedzy jeszcze zwiększacie bo np.
wskazywanie rozstawu nawiertów 10-12cm,
co robić z pustkami w ścianie,
usuwanie luźnych tynków, czy to, to samo co zbijanie z całej powierzchni ?
i wiele innych
służy właśnie tworzeniu wariantów ofertowych, i czy te warianty nie sprzyjają „komuś” a innym mają wprowadzać mętlik ?

Skoro jest tyle projektowo-budowlanych usterek w dokumentach służących powstawaniu wariantów to na podstawie jakich dokumentów Państwo zabezpieczyliście środki finansowe do tego przetargu?

Zgodnie z prawem dokumentacja potrzebna do określenia kwoty w Swoim budżecie przez Zamawiającego oraz dokumentacja dla Wykonawców musi być taka sama, wobec czego zakładając, że na podstawie wadliwej dokumentacji Państwo zarezerwowaliście w budżecie określone pieniądze to pytanie brzmi
Jak zamierzacie Państwo poprawnie/zgodnie z ustawą rozstrzygnąć przetarg, który pod kątem budowlanym nie jest poprawnie przygotowany ?
W obecnej formule przetargu chyba zdajecie sobie Państwo sprawę z tego????, że każdy wynik tego postępowania będzie mógł być zaskarżony do K.I.O. z co najmniej 2 artykułów
Odpowiedz: Na skierowane zapytanie wyjaśniono już we wcześniejszych odpowiedziach.
2024-06-11 14:50 Magdalena Kochańska Zmiana treści SWZ ,Wyjaśnienie treści SWZ, Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Zmiana treści SWZ_2. [...].pdf

szczegoly.pdf

2024-06-07 11:45 Magdalena Kochańska Zmiana treści SWZ w związku z opracowaniem odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

Zmiana treści SWZ_2. [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-06-05 15:24 Magdalena Kochańska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wyjaśnienie treści SWZ_1
Zmiana treści SWZ_1

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Zmiana treści SWZ_1. [...].pdf

2024-05-29 13:18 Magdalena Kochańska Wyjaśnienie treści SWZ
Pytanie 1.
Czy możliwe jest odbycie wizji lokalnej w dniu 04.06.2024 r. w godzinie ok. 12:00.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że odbycie obligatoryjnej wizji lokalnej było wyznaczone na dzień 27.05.2024r. godz. 11:00 natomiast żaden z Wykonawców przed terminem wizji lokalnej nie informował zamawiającego o problemach z przybyciem na wizje w wyznaczonym w SWZ terminie. Termin wskazany w pkt 3 SWZ był jednakowy dla wszystkich wykonawców. Przepis art. 131 ust. 2 p.z.p. nie przewiduje możliwości organizowania przez zamawiającego więcej niż jednej wizji lokalnej. Przepisy p.z.p. nie przewidują również dla wykonawcy możliwości złożenia wniosku o zorganizowanie wizji lokalnej. Z uwagi na powyższe zamawiający, który przeprowadził obligatoryjną wizję lokalną zgodnie z warunkami określonymi w dokumentach zamówienia, nie ma obowiązku organizowania kolejnej wizji na wniosek wykonawcy. Natomiast na podstawie Artykuł 131 ust. 2 pkt 1 ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych przewiduje uprawnienie zamawiającego do przeprowadzenia organizacji wizji lokalnej poprzedzającej złożenie ofert z którego to uprawnienia zamawiający skorzystał w związku z powyższym warunki odbycia wizji lokalnej stanowią element warunków zamówienia tym samym zorganizowanie kolejnej obowiązkowej wizji lokalnej jest na tym etapie nieprzewidziane w dokumentach zamówienia i tym samym przyjęcie odmiennego stanowiska prowadzi do naruszenia zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców względem wykonawców, którzy odbyli wizję w pierwotnym terminie.
2024-05-28 08:45 Magdalena Kochańska Wyjaśnienie treści SWZ:
Pytanie 1.
Proszę o informację czy możemy zastosować Referencje na wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, których termin pięciu lat minął w dniu 16.04.2024r ?
Odpowiedź:
Zgodnie z pkt. 15.1 ppkt 4 lit. "b"
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum dwie roboty budowlane w ramach dwóch różnych zamówień (dwóch oddzielnych umów) w obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków* które polegały na wykonaniu izolacji poziomej metodą iniekcji krystalicznej lub obejmowały swoim zakresem roboty związane z wykonaniem izolacji poziomej metodą iniekcji krystalicznej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto* (słownie: sto tysięcy złotych brutto 00/100) każda z nich.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 611