Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla zadania pn „Remont kanalizacji sanitarnej i instalacji wodociągowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 ul. Królowej Jadwigi 4 w Płocku oraz dostosowanie pomieszczenia gabinetu stomatologicznego do obowiązujących przepisów sanitarno- higienicznych umożliwiających montaż i podłączenie niezbędnego wyposażenia”

Monika Szałkowska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 20-05-2024 11:16:00
Składania : 28-05-2024 12:00:00
Otwarcia : 28-05-2024 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla zadania pn „Remont kanalizacji sanitarnej i instalacji wodociągowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 ul. Królowej Jadwigi 4 w Płocku oraz dostosowanie pomieszczenia gabinetu stomatologicznego do obowiązujących przepisów sanitarno- higienicznych umożliwiających montaż i podłączenie niezbędnego wyposażenia”.

.”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia - 

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 % (w przypadku, gdy cena oferty nie jest jedynym kryterium, należy w pisać inne kryteria oceny ofert, np. gwarancja) 

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu (obowiązuje w przypadku, gdy stawiane są warunki udziału): 

1) …………nie dotyczy ...……..

2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami (obowiązuje,gdy stawiany jest warunek dysponowania osobami):

   .............nie dotyczy ..........

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Monika Szałkowska

KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla zadania pn „Remont kanalizacji sanitarnej i instalacji wodociągowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 ul. Królowej Jadwigi 4 w Płocku oraz dostosowanie pomieszczenia gabinetu stomatologicznego do obowiązujących przepisów sanitarno- higienicznych umożliwiających montaż i podłączenie niezbędnego wyposażenia."  

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ_SP3__KS_KJ_v2.odt odt 40.05 2024-05-20 11:16:00 Postępowanie
Załącznik do OPZ_Plan sytuacyjny.pdf pdf 1165.62 2024-05-20 11:16:00 Postępowanie
WZRUMO~1.DOC DOC 365.5 2024-05-20 11:16:00 Postępowanie
zał. nr 1 do umowy - Karta pobytu nadz autorskiego.odt odt 17.67 2024-05-20 11:16:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-05-20 11:16:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-05-20 11:16:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakres minimalny Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla zadania pn „Remont kanalizacji sanitarnej i instalacji wodociągowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 ul. Królowej Jadwigi 4 w Płocku oraz dostosowanie pomieszczenia gabinetu stomatologicznego do obowiązujących przepisów sanitarno- higienicznych umożliwiających montaż i podłączenie niezbędnego wyposażenia 1 szt. Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
2 Zakres opcjonalny Nadzór autorski- koszt przyjazdu 1 szt. Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
3 Zakres opcjonalny Nadzór autorski- koszt wykonania czynności nadzoru 1 szt. Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 475