Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-05-2024 10:28:00 |
Składania : | 20-05-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1.Termin realizacji zamówienia 5 dni roboczych od dnia
złożenia zamówienia.
2.Termin ważności oferty minimum 30
dni.
3. Wszelkie koszty związane z
realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie
Wykonawcy.
4. Koszty związane z wniesieniem
asortymentu o dużych gabarytach oraz ich montażem leżą po stronie
Wykonawcy.
5. Płatność – przelew z odroczonym
terminem płatności 30 dni od dostarczenia towaru. Faktury wysyłane drogą elektroniczną na
podany w zamówieniu adres.
6. Składanie ofert odbywa się
wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/.
7. W przypadku dostarczenia towaru
niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający
zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
8. Wykonawca gwarantuje, że
produkt jest nowy, I gatunku, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
9. Przeprowadzone postępowanie
nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.
10. Zamawiający zastrzega możliwość
zwiększenia/zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu do otrzymanych środków
finansowych. W przypadku zwiększenia ilości zamawiający uwzględni możliwości
wykonawcy.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu towaru bez
podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostawy.
12. Towar kupowany jest dla
instytucji – wymagana gwarancja min. 24 miesiące licząc od dnia zakupu z
zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego
produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji.
13. Towar musi posiadać termin
ważności min. 24 miesiące od dnia zakupu przez Zamawiającego (dot. artykułów,
które występują z okresem ważności)
14. Kryterium oceny najniższa
cena (w sytuacji złożenia dwóch jednakowych ofert cenowych będzie brany pod
uwagę termin realizacji zamówienia).
15. Wykonawca, który
niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność
faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
16. Dostawy odbywają się w
godzinach od 8:30 – 15:30
Uwaga!!!
Wykonawca zobowiązany jest do podpisania załączników zawartych w przedmiotowym postępowaniu ("Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykluczenia", „Klauzula RODO”).
W razie pytań proszę o kontakt:
Kamila Maćkowiak
Tel. tel.: +48 47 841 32 55 w godz. 8:30
do 15:30
kamila.mackowiak@ld.policja.gov.pl
Komunikaty