Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZPZ/04/24 Dostawa artykułów biurowych, tonerów i kodów

Termin:
Zamieszczenia : 30-04-2024 12:14:00
Składania : 13-05-2024 10:00:00
Otwarcia : 13-05-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 151.96 2024-04-30 12:14:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 431.88 2024-04-30 12:14:00 Postępowanie
2_Formularz cenowy.xls xls 247.5 2024-04-30 12:14:00 Postępowanie
1_Formularz oferty.docx docx 38.5 2024-04-30 12:14:00 Postępowanie
3_Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu zał. nr ... do SWZ.doc doc 56.5 2024-04-30 12:14:00 Postępowanie
4_Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu- zał. 4 do SWZ.docx docx 19.63 2024-04-30 12:14:00 Postępowanie
5a_ Wzór umowy - zał. 5a do SWZ.pdf pdf 252.57 2024-04-30 12:14:00 Postępowanie
5b_ Wzór umowy - zał. 5b do SWZ.pdf pdf 254.99 2024-04-30 12:14:00 Postępowanie
6_Wykaz dostaw - zał. 6 do SWZ.docx docx 16.61 2024-04-30 12:14:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania Wykonawców.pdf pdf 204.19 2024-05-08 14:54:04 Publiczna wiadomość
Informacja do Wykonawców-zmiana treści SWZ.pdf pdf 225.43 2024-05-08 14:54:04 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie.pdf pdf 36.98 2024-05-08 14:54:04 Publiczna wiadomość
SWZ modyfikacja.pdf pdf 432.18 2024-05-08 14:54:04 Publiczna wiadomość
2_Formularz cenowy- Modyfikacja.xls xls 249 2024-05-08 14:54:04 Publiczna wiadomość
2 Odpowiedź na pytanie dot. postępowania .pdf pdf 189.59 2024-05-09 12:24:34 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert 13.05.2024.pdf pdf 236.29 2024-05-13 14:08:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-13 14:28 Agnieszka Furtak Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-05-13 14:08 Agnieszka Furtak Szanowni Państwo,
Zamawiający w załączeniu przedkłada informację z sesji otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-05-13 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę:
- dla części 1 - 150 834,41 zł;
- dla części 2 - 18 597,60 zł;
- dla części 3 - 46 395,60 zł;
- dla części 4 - 232 021,05 zł;
- dla części 5 - 157 623,32 zł.
2024-05-09 12:24 Agnieszka Furtak Szanowni Państwo,
Zamawiający w załączeniu udziela odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące części nr 3 postępowania "Dostawa artykułów biurowych, tonerów i kodów".

2 Odpowiedź na pyta [...].pdf

2024-05-08 14:54 Agnieszka Furtak Szanowni Państwo,
Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania Wykonawców, w wyniku których dokonuje zmian w SWZ.
W związku z powyższym termin otwarcia ofert oraz termin związania ofertą ulega przedłużeniu.
W załączeniu dokumenty.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Informacja do Wykona [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

SWZ modyfikacja.pdf

2_Formularz cenowy- [...].xls

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 659