Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-04-2024 15:03:00 |
Składania : | 07-05-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-05-2024 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-06-21 14:47 | Joanna Tulejko |
Działając zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) Zamawiający informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 3 na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć” Uzasadnienie faktyczne: Uzasadnienie faktyczne: W związku z brakiem możliwości prowadzenia robót budowlanych brak jest możliwości świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego. Zasadnym zatem jest unieważnienie postępowania w zakresie Części 3. |
2024-05-17 13:41 | Monika Małecka | Zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt.1) oraz pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zmianami) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia w zakresie Części 1, Części 2 oraz Części 4 ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę: Usługi Inżynieryjno Budowlane Kamil Kosarewicz, Plac Konstytucji 3 Maja 3 (SOC 13 piętro), 50-083 Wrocław. |
2024-05-15 11:53 | Monika Małecka | Sprostowanie Informacji z sesji otwarcia ofert w zakresie nazwy Wykonawcy. |
2024-05-07 11:11 | Monika Małecka |
Zgodnie
z
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.,
poz.
1605)
Zamawiający
przedstawia
informację
z
sesji
otwarcia
ofert,
która
odbyła
się
w
dniu
07.05.2024
r.
o
godz.
10:05. |
2024-05-07 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwotę
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
167
811,94
zł
brutto,
w
tym: Część 1 : 30 936,00 zł brutto Część 2 : 30 936,00 zł brutto Część 3 : 30 994,34 zł brutto Część 4 : 74 945,60 zł brutto |
Komunikaty