Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BOR04.2610.01.2024 Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych oraz otoczenia zewnętrznego wraz z zimowym utrzymaniem obiektów użytkowanych przez Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze (w części północnej i południowej województwa lubuskiego)

Renata Nierzwicka
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddział: Lubuski Oddział Regionalny
Termin:
Zamieszczenia : 23-04-2024 14:10:00
Składania : 23-05-2024 11:30:00
Otwarcia : 23-05-2024 12:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
BOR04.2610.01.2024 - Ogłoszenie - sprzątanie pom. biur. oraz otoczenia zewn. LOR i BP ARiMR.pdf pdf 107.62 2024-04-23 14:10:00 Postępowanie
BOR04.2610.01.2024 - skan SWZ- sprzątanie pom. biur. oraz otoczenia zewn. LOR i BP ARiMR.pdf pdf 5695.34 2024-04-23 14:10:00 Postępowanie
BOR04.2610.01.2024 - skan Zał. 1-7 sprzątanie pom. biur. oraz otoczenia zewn. LOR i BP ARiMR.pdf pdf 9952.88 2024-04-23 14:10:00 Postępowanie
BOR04.2610.01.2024 - SWZ + Zał.- sprzątanie pom. biur. oraz otoczenia zewn. LOR i BP ARiMR.pdf pdf 1438.58 2024-04-23 14:10:00 Postępowanie
BOR04.2610.01.2024 - Zał. 1-7 sprzątanie pom. biur. oraz otoczenia zewn. LOR i BP ARiMR.doc doc 452.5 2024-04-23 14:10:00 Postępowanie
espd-request.zip zip 87.67 2024-04-23 14:10:00 Postępowanie
BOR04.2610.01.2024 - informacja z otwarcia ofert art. 222 ust. 5.pdf pdf 258.69 2024-05-23 15:27:27 Publiczna wiadomość
BOR04.2610.01.2024 - Informacja o wyborze oferty Cz. I i II - sprzątanie pom. biur. oraz otoczenia zewn. LOR.pdf pdf 471.24 2024-06-12 15:03:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-12 15:03 Małgorzata Kotylak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla Części I i II na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy Pzp w postępowaniu BOR04.2610.01.2024

BOR04.2610.01.2024 - [...].pdf

2024-05-23 15:27 Małgorzata Kotylak Informacja z otwarcia ofert na podstawie art. 222 ust.5 ustawy Pzp w postępowaniu BOR04.2610.01.2024

BOR04.2610.01.2024 - [...].pdf

2024-05-23 11:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający, na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 856 350,00 zł brutto, w tym odpowiednio dla danej Części:
- Część I Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz otoczenia zewnętrznego wraz z zimowym utrzymaniem obiektów użytkowanych przez LOR – północna część województwa lubuskiego 402 484,50 zł brutto,
- Część II Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz otoczenia zewnętrznego wraz z zimowym utrzymaniem obiektów użytkowanych przez LOR – południowa część województwa lubuskiego 453 865,50 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1007