Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.21.2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji korytarzy i pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Jezuickiej 6-14 w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 19-04-2024 08:45:00
Składania : 29-04-2024 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.21.2024 z dnia 18.04.2024 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm.)




1.  Nazwa oraz adres Zamawiającego:

MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,

 

Wydział przeprowadzający postępowanie:

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,

Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu Inwestycyjnego, dział 750 rozdział 75023

pn.: „Modernizacja budynków Urzędu Miasta i zakupy inwestycyjne”


2.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji korytarzy i pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Jezuickiej 6-14 w Bydgoszczy, zlokalizowanego na dz. nr 141, 142, 143, 144, 145/2 obr. 108, w ramach zadania: „Modernizacja budynków Urzędu Miasta i zakupy inwestycyjne”– uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn.: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1).


2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:

Dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej modernizacji korytarzy i pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Jezuickiej 6-14 w Bydgoszczy - do zatwierdzenia przez Zamawiającego;


3.  Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania,

3) posiadanie doświadczenia polegającego na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia (załączyć dokument potwierdzający realizację co najmniej jednej dokumentacji projektowej typu: remont lub przebudowa budynku zlokalizowanego w obszarze wpisanym do rejestru zabytków - o wartości brutto powyżej 10 000 zł – referencje);


„Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1)    wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)    wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3)    wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 217, 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


4.  Załączniki do ogłoszenia:

1) Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1).

2) Wzór umowy (zał. nr 2).

3) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3).

4) Wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta) (zał. nr 4).

5) Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 5).

6) Mapa zasadnicza do celów informacyjnych (zał. nr 6).

7) Rzut parteru zakres modernizacji– archiwalna inwentaryzacja budowlana (zał. nr 7).

8) Rzut piętra 1 zakres modernizacji – archiwalna inwentaryzacja budowlana (zał. nr 8).

9) Rzut piętra 2 zakres modernizacji – archiwalna inwentaryzacja budowlana (zał. nr 9).

10) Dokumentacja fotograficzna (zał. nr 10).

11) Formularz oferty (zał. nr 11).


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6.  Kryterium oceny ofert i warunki płatności


6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100% cena, przy czym oferowana kwota za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą / rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.


6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe

w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7.  Termin wykonania zamówienia:  2 miesiące od daty zawarcia umowy.


8.  Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:   

1) Justyna Misztela, Inspektor WIM (koordynator) – tel. 52 585 82 63

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: justyna.misztela@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 29.04.2024 r. o godz. 11.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) Podpisany formularz oferty (zał. nr 11),

2) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),

3) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),

4) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2);

5) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),

6) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego / ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane, minimum 1 zamówienie w ostatnich 3 latach),

7) Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 5).


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-7 załączników spowoduje odrzucenie oferty.        


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


    

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

Bogdan Tyborski            


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Opis przedmiotu zamowienia Jezuicka modernizacja.doc doc 118 2024-04-19 08:45:00 Postępowanie
2. zal. nr 2 Wzor Umowy.pdf pdf 305.46 2024-04-19 08:45:00 Postępowanie
3. zal. nr 3 Info RODO.pdf pdf 317.25 2024-04-19 08:45:00 Postępowanie
4. zal. nr 4 Wykaz wykonanych usług.pdf pdf 393.2 2024-04-19 08:45:00 Postępowanie
5 Zal. nr 5 Oświadczenie Wykonawcy.pdf pdf 531.75 2024-04-19 08:45:00 Postępowanie
6. zal. nr 6 mapa zasadnicza.pdf pdf 1494.29 2024-04-19 08:45:00 Postępowanie
7. zal. nr 7 parter.pdf pdf 472.21 2024-04-19 08:45:00 Postępowanie
8. zal. nr 8 pietro 1.pdf pdf 465.3 2024-04-19 08:45:00 Postępowanie
9. zal. nr 9 pietro 2.pdf pdf 449.41 2024-04-19 08:45:00 Postępowanie
10. zal. nr 10 dokumentacja fotograficzna.pdf pdf 9639.88 2024-04-19 08:45:00 Postępowanie
11. zal. nr 11 Wzór oferty - do wypełnienia.pdf pdf 382.88 2024-04-19 08:45:00 Postępowanie
Odpowiedź.pdf pdf 48.27 2024-04-25 08:35:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-25 08:35 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy

Odpowiedź.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji korytarzy i pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Jezuickiej 6-14 w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2 miesiące od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 321