Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zakup oraz dostawa plastikowych plomb zabezpieczających z numerem

Maciej Kulik
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Department: Wydział Zaopatrzenia
Deadlines:
Published : 18-04-2024 14:58:00
Placing offers : 22-04-2024 11:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Warunki zamówienia :

1. Transport : koszt pokrywa Wykonawca.

2. Sposób zapłaty : 30 dni od daty otrzymania faktury.

3. Fakturę proszę wystawić na :

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul. Podwale 31-33

50-040 Wrocław

NIP 896-000-47-80

4. Przedmiot zamówienia wraz z fakturą należy dostarczyć do: Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 (z dopiskiem Wydział Zaopatrzenia), do godziny 14.00.

O wysłaniu przedmiotu zamówienia proszę powiadomić pod nr tel. 47 87 121 55.

5. Osoba upoważniona sporządzi protokół odbioru po dostarczeniu przedmiotu zamówienia.

6. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia bez wad w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia.

7. Termin realizacji : 4 dni robocze od dnia przesłania oficjalnego zamówienia.

8. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną :

- za zwłokę w dostawie przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt 7 w wysokości 1 % wartości brutto od niezrealizowanej części zamówienia, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki (oprócz sobót i niedziel)

- z tytułu odstąpienia od realizacji zamówienia z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca w wysokości 10 % brutto wartości zamówienia.

9. Zamawiający zastrzega, że w przypadku zwłoki w realizacji zamówienia w terminie wskazanym w pkt 7, będzie upoważniony do odstąpienia od realizacji zamówienia bez wyznaczenia dodatkowego terminu na spełnienie świadczenia.

10. Zamawiający zastrzega, że naliczone kary umowne mogą zostać potrącone z wystawionej faktury VAT.

11. Termin składania ofert : 22.04.2024 r. do godz.11:00.

12. Pytania odnośnie przedmiotu zamówienia proszę kierować do : Katarzyna Czarniecka tel. 47 87 121-55,

e-mail : katarzyna.czarniecka@wr.policja.gov.pl

13. W postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835), tj:

a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach kreślonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w prawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

    14. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt 11, wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do postępowania. Podpisane oświadczenie w formie PDF należy dołączyć do składanej oferty. W przypadku braku złożenia oświadczenia Zamawiający zwróci się mailowo o uzupełnienie dokumentu. W przypadku niedostarczenia oświadczenia oferta podlega anulowaniu.

    15. W załączeniu oświadczenie.

    16. Wykonawca przystępując do złożenia oferty akceptuje powyższe warunki zamówienia.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez podania przyczyny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Oświadczenia.PDF PDF 34.09 2024-04-18 14:58:00 Proceeding

Announcements

2024-04-22 11:57 Maciej Kulik Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Złożona oferta znacznie przewyższa kwotę przeznaczoną przez zamawiającego na to postępowanie.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zakup oraz dostawa plastikowych plomb zabezpieczających z numerem Plomby plastikowe zabezpieczające z numerem - plomby o zmiennej długości paska zaciskowego z unikalnym numerem wykorzystwane do plombowania skrzyń, worków itp. plomby po wewnętrznej stronie mają być wyposażone w kolce uniemożliwiające zsunięcie jej z plombowanego przedmiotu oraz w element ze stali nierdzewnej uniemożliwiający wysunięcie paska. Plomby mogą być w różnych kolorach. 300 pc. Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040, Wrocław
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

The number of page views: 153