Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BOR11.2619.01.2024.MR Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2024 roku

Marta Radel
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddział: Pomorski Oddział Regionalny
Termin:
Zamieszczenia : 17-04-2024 10:49:00
Składania : 10-05-2024 08:30:00
Otwarcia : 10-05-2024 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2024-04-08_SWZ z załącznikami.pdf pdf 847.96 2024-04-17 10:49:00 Postępowanie
SWZ podpisany.pdf pdf 18803.35 2024-04-17 10:49:00 Postępowanie
Zał 1-6.docx docx 51.97 2024-04-17 10:49:00 Postępowanie
Zał nr 1 formularz ofertowy.docx docx 90.96 2024-04-17 10:49:00 Postępowanie
ogł. o zamówieniu.pdf pdf 128.08 2024-04-18 09:13:32 Postępowanie
2024-04-24_SWZ z załącznikami_po modyfikacji.pdf pdf 1199.37 2024-04-24 14:55:15 Postępowanie
ogł. o zmianie ogł.pdf pdf 35.76 2024-04-24 14:55:15 Postępowanie
Zał nr 1 formularz ofertowy_po modyfikacji.docx docx 145.92 2024-04-24 14:55:15 Postępowanie
odp na pytania.pdf pdf 264.64 2024-04-23 14:44:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-25 09:46 Marta Radel W uzupełnieniu do zamieszczonego komunikatu Zamawiający informuje, że zmiana, o której w nim mowa, dotyczy rodzaju materiału, tj. „bezkwasowej” tektury, z której Zamawiający rezygnuje dokonując sygnalizowanej wcześniej modyfikacji treści SWZ. Niniejsza wiadomość nie ma wpływu na zmiany terminu składania i otwarcia ofert i nie powoduje żadnej dodatkowej korekty treści SWZ.
Z poważaniem Marta Radel
2024-04-24 14:41 Marta Radel W związku z wpłynięciem pytania od jednego z potencjalnych Wykonawców dotyczącego rodzaju materiału : Dotyczącej pozycji 15 "Karton do archiwizacji A4 wykonany z trójwarstwowej, bezkwasowej tektury falistej przeznaczony do archiwizacji dokumentów format A4 szerokość grzbietu 75÷80 mm, wysokość 320÷350 mm, głębokość 230÷250 mm".
Zamawiający informuje, iż dokonał modyfikacji treści SWZ w podanym zakresie udostępniając dokumenty postępowania dodając w nazwie pliku zapis " po modyfikacji". Dane zostały zmieniane na stronie UZP, w związku z tym termin składania ofert to 10-05-2024 r. o godzinie 08:30, otwarcie ofert nastąpi 10-05-2024 o godzinie 09:00. Związanie z ofertą do dnia 08-06-2024r.
Z poważaniem
Marta Radel

2024-04-23 14:44 Marta Radel W załączeniu Zamawiający przekazuje odpowiedź na pytania, które wpłynęło do prowadzonego postępowania.
Z poważaniem
Marta Radel

odp na pytania.pdf

2024-04-23 14:37 Marta Radel W związku z wpłynięciem prośby od jednego z potencjalnych Wykonawców z prośbą o przedłużenie terminu składania ofert , Zamawiający informuje, że nie przedłuża terminu składania ofert.
Z poważaniem Marta Radel
2024-04-19 10:39 Marta Radel Szanowni Państwo,

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie zgłoszone w niniejszym postępowaniu:

"Zwracam się z prośbą o udostępnienie formularza cenowego w formie pliku excel."
W odpowiedzi informujemy, że Zamawiający nie przewiduje zmiany zamieszczonego formularza cenowego na formularz w formacie exel.
Z poważaniem
Marta Radel

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 538