Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WP/1/GMT/2024 Zakup odkurzacza Kärcher T 7/1 Classic

Deadlines:
Published : 16-04-2024 10:41:00
Placing offers : 18-04-2024 08:10:00
Offers opening : 18-04-2024 08:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 7 701 28 79

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Oświadczenie sankcje.pdf pdf 342.33 2024-04-16 10:41:00 Criterion
RODO.pdf pdf 46.91 2024-04-16 10:41:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Odkurzacz Kärcher T 7/1 Classic 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Dostawa do siedziby CBŚP w Płocku (0)
5 Gwarancja - 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie z zakresu przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę. - Oświadczenie z zakresu przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Attachment required

Oświadczenie sankcje [...].pdf

(0)
7 Przetwarzanie danych osobowych w trybie RODO - Należy zapoznać się z załącznikiem dotyczącym przetwarzania danych osobowych w trybie RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

RODO.pdf

(0)
8 Dodatkowe postanowienia - Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji jako II etap postępowania. Liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji w przypadku ich podjęcia powinna obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert, Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami , którzy złożyli oferty. "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 174