Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.34.2024.ZK „Zakup, dostawa i montaż 5 szt. lamp solarnych w miejscowościach Bark-1 szt., Kaplityny- 1 szt., Kromerowo- 2 szt., Ruszajny-1 szt. – fundusz sołecki na 2024 rok oraz przestawienie 4 szt. latarni w Sołectwie Nikielkowo”

Marta Malinowska
Urząd Miejski w Barczewie
Termin:
Zamieszczenia : 16-04-2024 11:16:00
Składania : 23-04-2024 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Znak sprawy: BI.271.34.2024.ZK

                                                                                    

Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890

Telefon: (89) 514 83 46 wew.77

Adres e – mail: zofia.kaczor@barczewo.pl

Strona internetowa: www.barczewo.bip.net.pl

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700 – 1500

 

Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

 

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż 5 szt. lamp solarnych w miejscowościach Bark-1 szt,  Kaplityny- 1 szt, Kromerowo- 2szt,  Ruszajny-1szt.  oraz przestawienie 4 szt. lamp solarnych w Nikielkowie w ramach realizacji funduszy sołeckich na 2024 rok z podziałem na dwa zadania.

Zadanie I Zakup, dostawa i montaż 5 szt. lamp solarnych w miejscowościach Bark-1 szt.,  Kaplityny- 1 szt., Kromerowo- 2szt.,  Ruszajny-1szt.  

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 5 szt. lamp solarnych w miejscowościach Bark-1 szt,  Kaplityny- 1 szt, Kromerowo- 2szt,  Ruszajny-1szt.  

  2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Ilość-  5 szt. lamp

Lampy solarne opisane  w pkt. 2 powinny posiadać  minimalne parametry:

·       źródło światła: oprawa Led  40W zamontowana min 5 m od poziomu gruntu,

·       strumień świetlny: ≥ 3700 LM,

·       czas pracy lampy:  ≥ 8 – 16 h,

·       czas autonomii: do 4 dni,

·       moc paneli słonecznych: ≥ 275 W,

·       typ akumulatora: żelowy,

·       pojemność akumulatora: ≥ 140 Ah,

·       sposób włączania: czujnik zmierzchowy,

·       fundament prefabrykowany dedykowany pod zastosowany słup,

·       słup zbieżny ku wierzchołkowi ocynkowany wys. 5 m. oraz wysięgnik oprawy,

·       sterowniki pozwalające na indywidualne zaprogramowanie od 3 do 5 okresów w trakcie nocy,

2.2 Automatyczna redukcja mocy oprawy oświetleniowej – sterownik automatycznie modyfikujący zaprojektowaną moc oprawy.

2.3 Zakres zamówienia obejmuje również zakup, dostawę i montaż elementów niezbędnych do uruchomienia 5 lamp solarnych tj.: fundament pod słup, słup wys. 5 m - ocynk, wysięgnik oprawy - ocynk, oprawa led, mocowanie solara - ocynk, panel - bateria słoneczna, kontroler ładowania, akumulator żelowy wraz z hermetyczną skrzynią na akumulator.

 

W ofercie należy podać cenę całkowitą za 1 sztukę– kwota powinna zawierać wszystkie niezbędne materiały do realizacji zamówienia, w tym transport.

 

Zadanie II  Przestawienie 4 sztuk lamp solarnych w Nikielkowie

1.Przedmiotem zamówienia jest przestawienie 4 sztuk lamp solarnych w Nikielkowie.

   2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

            Przestawienie 4 szt lamp solarnych w miejscowości Nikielkowo odbędzie się w uzgodnieniu z sołtysem wsi.

 

2.4    Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skalkulowanie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia.

2.5 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

2.6 Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, lub więcej zadań.

2.7 Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie we wszystkich zadaniach.

 

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA  ( dla wszystkich zadań): 15.06.2024r.

 

4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE (dla wszystkich zadań):

1) Kryterium oceny ofert – cena 100 % Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, pomniejszona o przyznany rabat. (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).

2) W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.

3) Oferty będą oceniane w następujący sposób:

       

        Pc = (Cn : Cb) x 100   

        gdzie:

        Pc – liczba punktów;

        Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;

        Cb – cena brutto badanej oferty;

100 – waga kryterium cena (100%)

 

5. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY (dla wszystkich zadań):

1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:

 Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wyklucza się:

a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rozdz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.

 

6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ (dla wszystkich zadań):

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3;

2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 4 ;

3) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie

 

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI (dla wszystkich zadań):

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT (dla wszystkich zadań):

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

 

Termin składania ofert upływa w dniu(dla wszystkich zadań): 23.04.2024r., godz.9,00

 

9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA  (dla wszystkich zadań):

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.

6) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań zostaną odrzucone.

 

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY(dla wszystkich zadań):

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.

1)     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2)     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)     Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 

 

 

Załączniki:

  1. Wzór umowy;
  2. Oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia;
  3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  4. RODO.

 

 

 

 

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
rodo.pdf pdf 249.6 2024-04-16 11:16:00 Postępowanie
24-opz.pdf pdf 101.09 2024-04-16 11:16:00 Postępowanie
umowa z Wykonawcą.pdf pdf 160.35 2024-04-16 11:16:00 Postępowanie
umowa z Wykonawcą II.pdf pdf 153.67 2024-04-16 11:16:00 Postępowanie
24-opz.pdf pdf 101.09 2024-04-16 11:16:00 Przedmiot zamówienia
24-opz.pdf pdf 101.09 2024-04-16 11:16:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.doc doc 55.5 2024-04-16 11:16:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Oświadczenie.doc doc 28 2024-04-16 11:16:00 Kryterium
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 236.51 2024-04-24 14:07:10 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 165.66 2024-04-25 12:53:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-25 12:53 Marta Malinowska Zawiadomienie o wyborze oferty

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-04-24 14:07 Marta Malinowska Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup, dostawa i montaż 5 szt. lamp solarnych w miejscowościach Bark-1 szt, Kaplityny- 1 szt, Kromerowo- 2szt, Ruszajny-1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 - należy podać cenę całkowitą za 1 sztukę - kwota powinna zawierać wszystkie niezbędne materiały do realizacji zamówienia, w tym transport.

24-opz.pdf

1 szt. - (0)
2 Przestawienie 4 sztuk lamp solarnych w Nikielkowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 - należy podać cenę za całość zadania.

24-opz.pdf

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia zawarcia umowy do dnia 15.06.2024r.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Warunki udziału w postępowaniu - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4- Oświ [...].doc

(0)
7 Warunki udziału w postępowaniu - Oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Ośw [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 289