Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PCD.WS.2262.134.2024 Wyprodukowanie na potrzeby wystawy czasowej Co potrafi lądolód? gadżetów promocyjnych w postaci 4 rodzajów przypinek oraz dostawa do siedziby Zamawiającego (ul. Gdańska, Poznań).

Katarzyna Mleczek
Poznańskie Centrum Dziedzictwa Department: Biuro Administracji
Deadlines:
Published : 15-04-2024 12:10:00
Placing offers : 22-04-2024 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Znak sprawy: PCD.WS.2262.134.2024

 

Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:

 

1.    Przedmiot zamówienia:

Wyprodukowanie na potrzeby wystawy czasowej Co potrafi lądolód? gadżetów promocyjnych w postaci 4 rodzajów przypinek oraz dostawa do siedziby Zamawiającego (ul. Gdańska, Poznań).


Specyfikacja:

·         przypinka kwadratowa 40x40 mm – 50 szt.

·         przypinka okrągła 37 mm – 50 szt.

·         przypinka okrągła 32 mm – 50 szt.

·         przypinka okrągła 32 mm – 50 szt.

 

2.    Termin realizacji zamówienia: 7 dni roboczych od momentu dostarczenia plików do druku

3.    Kryteria oceny ofert z opisem: cena=100%

4.    Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.

5.    Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

1)        Anna Pikuła, tel. 61 647 7617

2)        Olga Tarczyńska-Polus, tel. 61 647 7614

6.    Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

7.    Zamawiający przewiduje podpisanie umowy na realizację zamówienia zgodnie ze wzorem złączonym do zapytania (jeśli dotyczy).

8.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz  składania ofert częściowych.

9. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:

- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do postepowania

- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do postepowania.

10.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

· tel. 22 101 02 02

· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

 


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

·         Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;

·         Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;

·         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 

·         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

·         w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

·         posiada Pani/Pan:

          na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

          na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

          na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

          prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·      nie przysługuje Pani/Panu:

          w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

          prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

           na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OWZ.pdf pdf 137.58 2024-04-15 12:10:00 Proceeding
OWU.pdf pdf 234.81 2024-04-15 12:10:00 Proceeding
Oświadczenia.pdf pdf 78.48 2024-04-15 12:10:00 Proceeding
Sven_przypinki_poglądowy.png png 234.38 2024-04-16 11:25:58 Public message

Announcements

2024-04-25 10:26 Katarzyna Mleczek Szanowni Państwo,
Zamawiający informuję, iż w postępowaniu została wybrana oferta firmy:
Studio Reklamowe PRZYPINA
81-450 Gdynia, Redłowska 26
NIP 5862055177
2024-04-16 11:25 Katarzyna Mleczek Szanowni Państwo,
Zamawiający informuję, iż do postępowania wpłynęło następujące pytanie:
,,Dzień dobry,
proszę o informacje dotyczące Opisu przedmiotu zamówienia. Jak mają wyglądać przypinki, z jakiego materiału, jakie zapięcie. Czy mają być wykonane loga, poproszę o wizualizację loga.
Pozdrawiam''.
Zamawiający udzielił następującej odpowiedzi:
,,Dzień dobry,
przekazuję bardziej szczegółową specyfikację zamówienia:
1. Przypinki wykonane z aluminium.
2. Nadruk 4+0 na papierze, powlekany folią, odporny na warunki atmosferyczne
3. Bezpieczne zapięcie typu agrafka.
4. Do druku przekazujemy gotowe projekty graficzne – w załączniku wizualizacja.
Pozdrawiam''

Sven_przypinki_poglą [...].png

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Cena za realizację zamówienia Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie wykonawca poniesie w związku z ich realizacją, w tym koszty, jakie towarzyszyć będą pełnej realizacji obowiązków nałożonych na Wykonawcę. 1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenia - Zapoznałem się z załączonymi do zapytania oświadczeniami. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenia 2 - Oświadczam, iż nie ma wobec mnie zastosowania art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 275