Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PCD.WS.2262.134.2024 Wyprodukowanie na potrzeby wystawy czasowej Co potrafi lądolód? gadżetów promocyjnych w postaci 4 rodzajów przypinek oraz dostawa do siedziby Zamawiającego (ul. Gdańska, Poznań).

Katarzyna Mleczek
Poznańskie Centrum Dziedzictwa Oddział: Biuro Administracji
Termin:
Zamieszczenia : 15-04-2024 12:10:00
Składania : 22-04-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Znak sprawy: PCD.WS.2262.134.2024

 

Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:

 

1.    Przedmiot zamówienia:

Wyprodukowanie na potrzeby wystawy czasowej Co potrafi lądolód? gadżetów promocyjnych w postaci 4 rodzajów przypinek oraz dostawa do siedziby Zamawiającego (ul. Gdańska, Poznań).


Specyfikacja:

·         przypinka kwadratowa 40x40 mm – 50 szt.

·         przypinka okrągła 37 mm – 50 szt.

·         przypinka okrągła 32 mm – 50 szt.

·         przypinka okrągła 32 mm – 50 szt.

 

2.    Termin realizacji zamówienia: 7 dni roboczych od momentu dostarczenia plików do druku

3.    Kryteria oceny ofert z opisem: cena=100%

4.    Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.

5.    Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

1)        Anna Pikuła, tel. 61 647 7617

2)        Olga Tarczyńska-Polus, tel. 61 647 7614

6.    Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

7.    Zamawiający przewiduje podpisanie umowy na realizację zamówienia zgodnie ze wzorem złączonym do zapytania (jeśli dotyczy).

8.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz  składania ofert częściowych.

9. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:

- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do postepowania

- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do postepowania.

10.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

· tel. 22 101 02 02

· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

 


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

·         Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;

·         Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;

·         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 

·         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

·         w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

·         posiada Pani/Pan:

          na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

          na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

          na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

          prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·      nie przysługuje Pani/Panu:

          w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

          prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

           na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OWZ.pdf pdf 137.58 2024-04-15 12:10:00 Postępowanie
OWU.pdf pdf 234.81 2024-04-15 12:10:00 Postępowanie
Oświadczenia.pdf pdf 78.48 2024-04-15 12:10:00 Postępowanie
Sven_przypinki_poglądowy.png png 234.38 2024-04-16 11:25:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-25 10:26 Katarzyna Mleczek Szanowni Państwo,
Zamawiający informuję, iż w postępowaniu została wybrana oferta firmy:
Studio Reklamowe PRZYPINA
81-450 Gdynia, Redłowska 26
NIP 5862055177
2024-04-16 11:25 Katarzyna Mleczek Szanowni Państwo,
Zamawiający informuję, iż do postępowania wpłynęło następujące pytanie:
,,Dzień dobry,
proszę o informacje dotyczące Opisu przedmiotu zamówienia. Jak mają wyglądać przypinki, z jakiego materiału, jakie zapięcie. Czy mają być wykonane loga, poproszę o wizualizację loga.
Pozdrawiam''.
Zamawiający udzielił następującej odpowiedzi:
,,Dzień dobry,
przekazuję bardziej szczegółową specyfikację zamówienia:
1. Przypinki wykonane z aluminium.
2. Nadruk 4+0 na papierze, powlekany folią, odporny na warunki atmosferyczne
3. Bezpieczne zapięcie typu agrafka.
4. Do druku przekazujemy gotowe projekty graficzne – w załączniku wizualizacja.
Pozdrawiam''

Sven_przypinki_poglą [...].png

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za realizację zamówienia Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie wykonawca poniesie w związku z ich realizacją, w tym koszty, jakie towarzyszyć będą pełnej realizacji obowiązków nałożonych na Wykonawcę. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenia - Zapoznałem się z załączonymi do zapytania oświadczeniami. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenia 2 - Oświadczam, iż nie ma wobec mnie zastosowania art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 260