Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DE.202.1.2024.224 Dostawa i montaż trzech ławek parkowych z podłokietnikami zgodnych z „Katalogiem Mebli Miejskich” na terenie placu zabaw przy ul. Nadolnik 14 w Poznaniu

Deadlines:
Published : 15-04-2024 08:40:00
Placing offers : 19-04-2024 10:30:00
Offers opening : 19-04-2024 10:35:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na dostawie i montażu trzech ławek parkowych z podłokietnikami zgodnych z „Katalogiem Mebli Miejskich” na terenie placu zabaw przy ul. Nadolnik 14 w Poznaniu Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
PPU-Dostawa i montaż trzech ławek parkowych zgodnych z „Katalogiem Mebli Miejskich” na terenie placu zabaw przy ul. Nadolnik 14 w Poznaniu.docx docx 32.76 2024-04-15 08:40:00 Proceeding
plan zagospodarowania placu zabaw.pdf pdf 94.31 2024-04-15 08:40:00 Proceeding

Announcements

2024-05-08 07:04 Karol Słoński Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie zostało unieważnione z uwagi na brak przystąpienia Wykonawcy do podpisania umowy.
2024-05-08 07:02 Karol Słoński The message was withdrawn by the Buyer.
2024-04-18 07:49 Karol Słoński W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy: "proszę o przesłanie wzoru ławki" Zamawiający informuje, iż wzór ławki LAW-06-CHO-UL/PL/SK/PA/TO/TZ zawarty jest w „Katalogu Mebli Miejskich Poznania” znajdującym się na stronie internetowej "https://www.poznan.pl/mim/main/-,p,3842,31711.html"

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa i montaż trzech ławek parkowych z podłokietnikami zgodnych z „Katalogiem Mebli Miejskich” na terenie placu zabaw przy ul. Nadolnik 14 w Poznaniu Prosimy wpisać kwotę dotyczącą całego przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do postępowania. (VAT 23%) 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - Dwa tygodnie od podpisania umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Projektowane Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 301