Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowa Ruda poprzez budowę i modernizacje oświetlenia drogowego i przebudowę dróg

Marcin Bernat
Gmina Nowa Ruda
Deadlines:
Published : 12-04-2024 14:01:00
Placing offers : 08-05-2024 10:00:00
Offers opening : 08-05-2024 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OPZ Poprawa jakości infrastruktury.zip zip 281961.69 2024-04-12 14:01:00 Proceeding
SWZ Poprawa jakości infrastruktury 11.04.2024.pdf pdf 328.99 2024-04-12 14:01:00 Proceeding
Załączniki SWZ ceny zadań 11.04.2024 wo.docx docx 93.96 2024-04-12 14:01:00 Proceeding
Umowa Poprawa jakości infrastruktury drogowej cz_7-8 11.04.2024.docx docx 83.9 2024-04-12 14:01:00 Proceeding
Umowa Poprawa jakości infrastruktury drogowej cz_1-6 11.04.2024.docx docx 81.26 2024-04-12 14:01:00 Proceeding
Ogłoszenie Poprawa jakości infrastruktury 12.04.2024.pdf pdf 219.52 2024-04-12 21:52:02 Proceeding
Odpowiedź na pytania SWZ 25.04.2024.pdf pdf 319.79 2024-04-25 10:32:31 Public message
Odpowiedź na pytania 26.04.2024.pdf pdf 249.03 2024-04-26 15:54:23 Public message
Przedłużenie terminu 26.04.2024.pdf pdf 257.3 2024-04-26 15:55:14 Public message
Odpowiedź na pytania 30.04.2024.pdf pdf 519.06 2024-04-30 21:19:46 Public message
Informacja oferty Poprawa jakości infrastruktury 08.05.2024.pdf pdf 943.95 2024-05-08 20:33:45 Public message
3503_240509134731_001.pdf pdf 1019.51 2024-05-09 22:52:32 Public message

Announcements

2024-05-09 22:52 Marcin Bernat W załączeniu przekazujemy wstępną ocenę ofert

3503_240509134731_00 [...].pdf

2024-05-08 20:33 Marcin Bernat W załączeniu przekazujemy informacje o ofertach złożonych w postępowaniu

Informacja oferty Po [...].pdf

2024-05-08 10:00 Buyer message Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania wynosi:
Część 1 - 1 304 324,76 zł brutto
Część 2 - 3 330 710,43 zł brutto
Część 3 - 2 591 153,99 zł brutto
Część 4 - 715 142,50 zł brutto
Część 5 - 1 702 234,44 zł brutto
Część 6 - 2 421 875,88 zł gross
Część 7 - 714 845,93 zł gross
Część 8 - 222 912,51 zł gross
2024-04-30 21:19 Marcin Bernat W załączeniu przekazujemy odpowiedzi na pytania do postępowania

Odpowiedź na pytani [...].pdf

2024-04-26 15:55 Marcin Bernat W załączeniu przekazujemy informację o przedłużeniu terminu składania ofert.

Przedłużenie termin [...].pdf

2024-04-26 15:54 Marcin Bernat W załączeniu przesyłamy odpowiedź na pytanie dot. SWZ

Odpowiedź na pytani [...].pdf

2024-04-25 10:32 Marcin Bernat W załączeniu przesyłamy odpowiedź na pytanie dot. SWZ

Odpowiedź na pytani [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1075