Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZOZ.V.010/DZP/35/24 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie I

Deadlines:
Published : 11-04-2024 09:28:00
Placing offers : 26-04-2024 10:00:00
Offers opening : 26-04-2024 11:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 178.59 2024-04-11 09:28:00 Proceeding
Specyfikacja.doc doc 174 2024-04-11 09:28:00 Proceeding
Załącznik nr 1..docx docx 20.73 2024-04-11 09:28:00 Proceeding
Załącznik nr 1a do SWZ.xlsx xlsx 48.49 2024-04-11 09:28:00 Proceeding
Załącznik nr 2.docx docx 23.66 2024-04-11 09:28:00 Proceeding
Załącznik nr 2a.docx docx 22.93 2024-04-11 09:28:00 Proceeding
Załącznik nr 3 projektowane postanowienia umowy.docx docx 33.07 2024-04-11 09:28:00 Proceeding
Pytanie nr 1.docx docx 617.54 2024-04-15 09:55:52 Public message
Pytanie nr 2.docx docx 616.67 2024-04-15 09:55:52 Public message
Pytanie nr 3.docx docx 616.47 2024-04-15 09:55:52 Public message
Pytanie nr 4.docx docx 898.46 2024-04-16 09:47:34 Public message
Pytanie nr 5.docx docx 621.07 2024-04-17 09:46:54 Public message
Pytanie nr 6.docx docx 619.72 2024-04-17 09:46:54 Public message
informacja z otwarcia.docm docm 18.49 2024-04-26 11:52:57 Public message
Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej.doc doc 958.5 2024-04-30 10:04:38 Public message
Ogłoszenie o wyniku postepowania.pdf pdf 134.72 2024-05-07 06:45:32 Public message

Announcements

2024-05-07 06:45 Dział Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-04-30 10:04 Dział Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Ogłoszenie o wyborze [...].doc

2024-04-26 11:52 Dział Zamówień Publicznych Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].docm

2024-04-26 10:00 Buyer message Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1. Sprzęt neonatologiczny-rurki, cewniki 32 557,14 zł
2. Sprzęt neonatologiczny- układy oddechowe, maski nosowe, twarzowe 45 886,68 zł
3. Czujniki rzutu serca 132 874,18 zł
4. Igły do znieczuleń, zestawy do nefrostomii 18 711,00 zł
5. Sprzęt neonatologiczny 23 541,84 zł
6. Sprzęt do neublizacji 23 814,00 zł
7. Dreny i ostrza artroskopowe 92 902,95 zł
8. Ureteroskop 225 666,00 zł
9. Cewniki 58 797,90 zł
2024-04-17 09:46 Dział Zamówień Publicznych Pytanie nr 5,6

Pytanie nr 5.docx

Pytanie nr 6.docx

2024-04-16 09:47 Dział Zamówień Publicznych Pytanie nr 4

Pytanie nr 4.docx

2024-04-15 09:55 Dział Zamówień Publicznych Pytanie nr 1,2,3

Pytanie nr 1.docx

Pytanie nr 2.docx

Pytanie nr 3.docx

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 581