Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DZP.260.21.2024.MSt Usługi pięlęgnacji roślin na terenie zewnętrznym oraz w budynkach Centrum Nauki Kopernik - zamówienia z podziałem na 2 części.

Marcin Stańczak
Centrum Nauki Kopernik
Deadlines:
Published : 12-04-2024 14:52:00
Placing offers : 23-04-2024 10:00:00
Offers opening : 23-04-2024 10:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pielęgnacji roślin na terenie zewnętrznym oraz w budynkach Centrum Nauki Kopernik.


Zamawiający zamówienie podzielił na 2 części:

  • część 1 zamówienia: Usługi pielęgnacji terenów zielonych wokół budynków Centrum Nauki Kopernik
  • część 2 zamówienia: Usługi pielęgnacji roślin w budynkach Centrum Nauki Kopernik


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia, tj: załącznik nr 1a (cz. 1 zamówienia) oraz załącznik nr 1b (cz. 2 zamówieni).


Zamawiający dla zainteresowanych wykonawców przewiduje możliwość wzięcia udziału w wizji lokalnej - miejsce oraz terminy wizji zostały określone w Specyfikacji warunków zamówienia (Rozdział VII).



 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 118.06 2024-04-12 14:52:00 Proceeding
Specyfikacja warunków zamówienia.pdf pdf 5669.84 2024-04-12 14:52:00 Proceeding
załączniki do SWZ - edytowalne.zip zip 160.25 2024-04-12 14:52:00 Proceeding
Informacja o zmianie treści Specyfikacji warunków zamówienia.pdf pdf 108.24 2024-04-16 16:15:09 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 122.86 2024-04-23 11:23:55 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty..pdf pdf 125.93 2024-05-14 13:42:31 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty..pdf pdf 126.01 2024-05-15 11:27:11 Public message

Announcements

2024-05-15 11:27 Marcin Stańczak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część 2 zamówienia.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-05-14 13:42 Marcin Stańczak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część 1 zamówienia.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-04-23 11:23 Marcin Stańczak Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-23 10:00 Buyer message Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwoty brutto:

1) część 1 zamówienia: 366 152,64 PLN
2) część 2 zamówienia: 150 284,16 PLN
2024-04-16 16:15 Marcin Stańczak Informacja o zmianie treści Specyfikacji warunków zamówienia.

Informacja o zmianie [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 384