Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: D-1/IV/24 (SZKOŁA) Dostawa: Artykułów papierniczych do celów dydaktycznych i biurowych dla ZSCKR w Sandomierzu.

Deadlines:
Published : 09-04-2024 15:02:00
Placing offers : 16-04-2024 10:00:00
Offers opening : 16-04-2024 10:10:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel:
506-866-192, 15-832-34-71 (Krzysztof Sieja-kierownik adm.-gosp. ZSCKR w Sandomierzu)

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OFERTA_DO_WYP.pdf pdf 121.05 2024-04-09 15:02:00 Proceeding
WYBOR_DOST_PODPIS.pdf pdf 132.55 2024-04-17 12:29:27 Public message

Announcements

2024-04-17 12:29 Zamówienia Publiczne Zamawiający ZSCKR w Sandomierzu komisja zamówieniowa (oceniająca) przedstawia pisemne zestawienie z wyboru wykonawcy w powyższym postępowaniu. (plik w załączeniu).

WYBOR_DOST_PODPIS.pd [...].pdf

2024-04-09 15:13 Zamówienia Publiczne Zamawiający ZSCKR w Sandomierzu informuje, że zarówno w dołączonym do postępowania w formacie PDF formularzu oferty do wypełnienia w w pozycji nr 1, jak również w opisie pozycyjnym postępowania na Platformie Zakupowej ON mających opis
1.Papier biały (ksero) w formacie A4, o gramaturze: 80g/m2, w ilości: 300 ryz, (70 opakowań po 5 ryz), doszło do oczywistej omyłki pisarskiej, dotyczy zapisu: "w ilości: 300 ryz, (70 opakowań po 5 ryz)", prawidłowy zapis powinien brzmieć:
ilości: 350 ryz, (70 opakowań po 5 ryz), TAKĄ TEŻ ILOŚĆ RYZ, TO JEST: 350 SZTUK PROSZĘ POLICZYĆ DO WYCENY I PÓŹNIEJSZEJ DOSTAWY.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa: Artykułów papierniczych do celów dydaktycznych i biurowych dla ZSCKR w Sandomierzu. Dostawa: 1.Papier biały (ksero) w formacie A4, o gramaturze: 80g/m2, w ilości: 300 ryz, (70 opakowań po 5 ryz), POZYCJA: 1 DOSTAWA CYKLICZNA NA ZLECENIE ZAMAWIAJĄCEGO, 2.Papier biały (ksero) w formacie A3, o gramaturze: 80g/m2, w ilości: 6 ryz, 3.Skoroszyt wpinany z przeźroczystym przodem, kolor tyłu dowolny, BANTEX PP Evo, na format A4, w ilości: 375 sztuk, (15 opakowań po 25 sztuk), 4.Długopis BIC Cristal Fine, kolor tuszu niebieski w ilości: 50 sztuk, (1 opakowanie po 50 sztuk), 5.Długopis BIC EXACT, kolor tuszu czerwony w ilości: 20 sztuk, (1 opakowanie po 20 sztuk), 6.Koszulki biurowe w formacie A4 PP, grubość 50µ, (groszkowe) BANTEX PP, w ilości: 1000 sztuk, (10 opakowań po 100 sztuk), 7.Zszywki biurowe 24/6, galwanizowane twarde, w ilości: 30 opakowań, opakowanie pojedyncze po: 1000 sztuk zszywek w opakowaniu. POZYCJE: 2-7 DOSTAWA JEDNORAZOWA. 1 delivery Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im, Ziemii Sandomierskiej
Mokoszyńska 1
27-600, Sandomierz
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Warunki płatności: PO WYKONANIU DOSTAWY (TAKŻE DLA DOSTAW CYKLICZNYCH) Przelew 14 dni od daty wykonania usługi i akceptacji prawidłowo wystawionej faktury VAT. Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty użytego sprzętu i transportu, po stronie Dostawcy. WYKONANIE USŁUGI DOSTAWY TYLKO PO CENACH Z DOŁĄCZONEGO POWYŻEJ FORMULARZA OFERTY!!! (który należy wypełnić i dołączyć do pozycji cena) Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - KONIECZNY TERMIN DOSTAWY POZYCJA: 1 DOSTAWA CYKLICZNA NA ZLECENIE TELEFONICZNE LUB MAILOWE ZAMAWIAJĄCEGO-TYLKO PO CENIE Z POWYŻSZEJ OFERTY Pozycja: 1 pierwsza dostawa w ilości: 30 ryz, do: 22.04.2024 POZYCJE: 2-5 DOSTAWA JEDNORAZOWA KONIECZNY TERMIN DOSTAWY DO: 22.04.2024 Po uzyskaniu akceptacji oferty przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie dostawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 248