Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sukcesywna dostawa kwasu solnego dla przemysłu spożywczego 9%; 33% oraz chlorynu sodu 7,5%; 25%

Termin:
Zamieszczenia : 09-04-2024 14:16:00
Składania : 24-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 24-04-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert w postępowaniu (zapytaniu ofertowym):
"Sukcesywna dostawa kwasu solnego dla przemysłu spożywczego 9%; 33% oraz chlorynu sodu 7,5%; 25%".

 

Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ):

Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Ostatni Etap 6, 32-603 Oświęcim
tel./fax: (+48) 33 843-28-14, 33 843-28-77, 33 843-09-05, fax: 33 843-17-15
e-mail: pwik@pwik.oswiecim.pl
adres strony internetowej: http://www.pwik.oswiecim.pl

Tryb postępowania: zapytanie ofertowe z publikacją ogłoszenia.

 

  1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest sukcesywna dostawa kwasu solnego dla przemysłu spożywczego 9%; 33% oraz chlorynu sodu 7,5%; 25% w okresie od 02.05.2024 r. do 30.04.2025 r.
  2. Zamawiający informuje, że podane ilości należy traktować jako orientacyjne, służą do wyboru najkorzystniejszej cenowo oferty.
  3. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od dnia 02.05.2024 r. do 30.04.2025 r. (dostawy będą realizowane na podstawie przesłanych zamówień).
  4. Wymagane terminy dostaw: do 3 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego zamówienia.
  5. Warunki płatności: płatność przelewem 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  6. Produkty dostarczane muszą być w opakowaniach zwrotnych, które Dostawca zobowiązany jest odebrać na swój koszt (po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu odbioru).
  7. Pojazdy, którymi dostarczane będą produkty oraz odbierane opakowania zwrotne muszą spełniać warunki:
    • pojazd dwuosiowy lub trzyosiowy (bez przyczepy / naczepy),
    • dopuszczalna masa całkowita pojazdu: maksymalnie 18 ton,
    • pojazd musi być wyposażony w podest ruchomy załadowczy.
  8. Podane ceny jednostkowe produktów (netto) muszą zawierać wszystkie koszty Dostawcy łącznie z kosztem ich dostawy oraz odbioru opakowań zwrotnych.
  9. Oferta może być złożona tylko poprzez platformę zakupową Open Nexus do wyznaczonego dnia zakończenia postępowania (24.04.2024 r. do godz. 10:00).
  10. Wymagane dokumenty:
    • Świadectwa jakości (do każdej dostawy)
    • Atesty higieniczne Państwowego Zakładu Higieny (do każdej dostawy)
    • Karty charakterystyki (do pierwszej dostawy oraz niezwłocznie po każdej aktualizacji - mogą być dostarczone w formie elektronicznej)
  11. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 14:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
  12. Adres dostawy: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Ostatni Etap 6, 32-603 Oświęcim.
  13. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: wartość oferty - znaczenie (waga) 100%.
  14. Dostawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty zakończenia postępowania.
  15. Okres przydatności do użycia dostarczonych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
  16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych asortymentów przedmiotu postępowania.
  17. Minimalna wielkość zamówień cząstkowych: 500 kg (zamówienia cząstkowe mogą dotyczyć tylko jednego produktu lub kilku w dowolnej konfiguracji wg potrzeb Zamawiającego).
  18. Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej lub większej ilości produktów niż określonej w postępowaniu.
  19. Do postępowania dołączony jest wzór umowy, która będzie zawarta z wybranym Dostawcą.
  20. Wymagane dokumenty dla dostawców, którzy nie realizowali dostaw na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. wOświęcimiu:
    • prawidłowo wypełniona ankieta dostawcy (formularz dołączony do postępowania),
    • wykaz wykonanych minimum 3 dostaw produktów, które są przedmiotem niniejszego postępowania o wartości netto minimum 60000 zł każda, z podaniem zakresu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców. Wykazane dostawy muszą być potwierdzone dokumentami wystawionymi przez Zamawiających, na rzecz których realizowane były dostawy, potwierdzającymi, że zamówienia wykonano terminowo oraz z należytą starannością.
  21. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dołączone do postępowania do terminu jego zakończenia, oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie.
  22. Informujemy, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia nie jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez podawania przyczyn oraz prawo niewybrania oferty z najniższą ceną. Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego
    w związku z niniejszym zapytaniem ofertowym, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów, w szczególności w przypadku odstąpienia przez Zmawiającego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy.
  23. Dostawca składając ofertę oświadcza, że zapoznał się z warunkami udziału w postępowaniu i w pełni je akceptuje.

 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00:
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Instrukcje dot. składania ofert w postępowaniach dostępne na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia i/lub podpisanie umowy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy postępowanie Open Nexus nr 912237.pdf pdf 135.23 2024-04-09 14:16:00 Postępowanie
Ankieta dostawcy.pdf pdf 58.54 2024-04-09 14:16:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kwas solny dla przemysłu spożywczego r-r 9% (w opakowaniach zwrotnych 20-30 l napełnianych po 20-30 kg) 4500 kg Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Ostatni Etap 6
32-603, Oświęcim
(0)
2 Kwas solny dla przemysłu spożywczego r-r 33% (w opakowaniach zwrotnych 20-30 l napełnianych po 20-35 kg) 3500 kg Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Ostatni Etap 6
32-603, Oświęcim
(0)
3 Chloryn sodu r-r 7,5% (w opakowaniach zwrotnych 20-30 l napełnianych po 20-30 kg) 4500 kg Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Ostatni Etap 6
32-603, Oświęcim
(0)
4 Chloryn sodu r-r 25% (w opakowaniach zwrotnych 20-30 l napełnianych po 20-35 kg) 4000 kg Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Ostatni Etap 6
32-603, Oświęcim
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 3 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Dostawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 383