Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: OR-OP-VII.0631.2.2024.WT  Zakup usług polegających na wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych na potrzeby Pionu Organizacyjnego: ekologicznych toreb bawełnianych oraz notatników ekologicznych w oprawie klejonej i zeszytowej

Deadlines:
Published : 08-04-2024 15:19:00
Placing offers : 16-04-2024 09:00:00
Offers opening : 16-04-2024 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Warunki przeprowadzenia procedury UMWM.pdf pdf 83.56 2024-04-08 15:19:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - OPZ.pdf pdf 723.11 2024-04-08 15:19:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Projekt umowy.pdf pdf 203.46 2024-04-08 15:19:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Formularz oferty.docx docx 69.1 2024-04-08 15:19:00 Proceeding
Zapytanie_ofertowe.pdf pdf 197.17 2024-04-08 15:19:00 Proceeding

Announcements

2024-05-16 15:59 Beata Kurek Zamawiający informuje o udzieleniu zamówienia Wykonawcy dla części 3: „Lediberg” Sp. z o. o., Warszawa, cena oferty gross 29 544,60 PLN.
2024-05-16 15:54 Beata Kurek Zamawiający informuje o udzieleniu zmówienia Wykonawcy dla części 1: FPHU NATURA Z. M., Słupsk, cena oferty gross 65 349,90 PLN.
2024-04-19 10:55 Beata Kurek Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy dla części 1: FPHU NATURA Z. M., Słupsk, cena oferty gross 65 349,90 PLN, 100 PKT; dla części 2: Drukarnia Recyklus G. Sz., Zielona Góra, cena oferty gross 7 304,97 PLN, 100 PKT; dla części 3: „Lediberg” Sp. z o. o., Warszawa, cena oferty gross 29 544,60 PLN, 100 PKT. Uzasadnienie: Wykonawcy spełnili wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali najwyższą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert.
W terminie składania ofert, tj. do dnia 16 kwietnia 2024 r. do godziny 9:00 wpłynęło 6 ofert:

1. FPHU NATURA Z. M., Słupsk, cena oferty gross 65 349,90 PLN, 100 PKT;
2. Drukarnia Recyklus G. Sz., Zielona Góra, cena oferty gross 7 304,97 PLN, 100 PKT;
3. „Lediberg” Sp. z o. o., Warszawa, cena oferty gross 29 544,60 PLN, 100 PKT;
4. Agencja Reklamowa Cieślik-Studio L Sp. j., Kraków cena oferty gross dla części 1: 80 565,00 PLN, 81,11 PKT;
5. AERA GROUP SP. Z O.O., Kraków, cena oferty gross dla części 1: 55 657,50 PLN - oferta odrzucona z powodu braku próbki – niezgodna z warunkami zamówienia;
6. New Men Group Sp. z o. o. ZPChr, Kraków, cena oferty gross dla części 1: 99 987,01 PLN - oferta odrzucona z powodu braku próbki – niezgodna z warunkami zamówienia



Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 45 dni od podpisania Umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 387