Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-04-2024 12:47:00 |
Składania : | 10-04-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 10-04-2024 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Obsługa inwestorska (Kierownik budowy) dla zdania: „Remont kanalizacji deszczowej na
ul. Narutowicza w Radlinie”.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji w ogłoszonym postępowaniu PZP.271.10.GKE.2024.
2. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót podlegający nadzorowi przez Kierownika budowy:
1)Rozbiórka
istniejącej nawierzchni jezdni (nawierzchnia asfaltowa) wraz z
podbudową na powierzchni ok 23 m2
2)Rozbiórka
istniejących krawężników oraz obrzeży betonowych;
3)Rozbiórka
istniejącej kanalizacji deszczowej Ø500 na długości 40
mb;
4)Budowa kolektora deszczowego z rur Ø500 – PVC, o
długości 40 m, na głębokości do 3,0 m, w obsypce piaskowej, rury
kanalizacyjne dopływowych i odpływowych należy montować (osadzić
trwale); Rury o parametrach, które można stosować na terenach o
małym natężeniu ruchu kołowego. Rura kanalizacyjna z PVC
500x14,6x3000mm lita z wydłużonym kielichem .
5)Renowacje studni, regulację wysokości studni;
6)Odtworzenie nawierzchni bitumicznej na drodze wraz z uzupełnieniem podbudowy kruszywem;
7)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa 25cm (materiał z rozbiórki dostarcza właściciel posesji ) ograniczonych obrzeżem betonowym;
8)Wykonanie ogrodzenia w granicy działki z siatki drut ocynkowany powlekany tworzywem koloru antracyt gr. 3,1mm ( oczko 6x6 ) PCV wys. 150 cm, wysokość słupka 250 cm. Słupek umieszczony w ziemi na głębokość min. 50cm na dł. 40mb. ( słupki ogrodzeniowe dostarczy właściciel). Podmurówka ogrodzeniowa betonowa układana pomiędzy przęsłem, a podłożem.
9)Demontaż bram ogrodzeniowych na czas prowadzenia robót z ponownym ich zamontowaniem.
10)Wykonanie podmurówki pod bramą wjazdową ( 2 szt )
11)Opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, na czas wykonywania robót budowlanych ;
12)Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
3. Ponadto do obowiązków Obsługi Inwestorskiej (Kierownika budowy) należą obowiązki określone w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz.1333 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do ustawy, a w szczególności:
1) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przedmiarem i specyfikacją robót , przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ( Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych – również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem ), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowani w budownictwie.
3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania.
4) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy.
5) Kontrola ilości i wartości wykonanych robot.
6) Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robot.
7) Sprawdzenie obmiarów wykonanych robót.
8) Informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających wpływ na: koszt inwestycji, termin realizacji inwestycji, jakość robót, postęp w realizacji zakresu rzeczowego robót.
9) Bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w dzienniku budowy (wewnętrznym)
10)
Sprawdzanie faktur przedkładanych przez Wykonawcę w terminie
2 dni od daty ich otrzymania od Wykonawcy robót lub Zamawiającego.
11) Bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez Wykonawcę w dzienniku budów
12) Kierownik budowy zobowiązany jest do pobytu na budowie co najmniej 3 razy w tygodniu, w którym wykonywane są roboty budowlane przez Wykonawcę
13) Każda wizyta będzie potwierdzona wpisem do dziennika budowy.
Obsługa inwestorska nadzorowała co najmniej jedno zadanie:
- w zakresie budowy/ przebudowy/ remontu kanalizacji deszczowej lub sanitarnej lub
- w zakresie budowy/ przebudowy/ remontu drogi w zakresie, którego wchodził remont/budowa kanalizacji deszczowej
w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców (inwestorów) oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
Dokument potwierdzający spełnianie warunku - Wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje, poświadczenia) Załącznik nr 3 - Wykonawca wypełnia i załącza Zamawiającemu.
Obsługa inwestorska dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane
- do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub
- do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym.
Dokument potwierdzający spełnianie warunku - Wykaz osób wraz z kopią uprawnień i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – Załącznik nr 4 - Wykonawca wypełnia i załącza Zamawiającemu.
2024-04-10 09:36 | Zamówienia Publiczne |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty. Niniejszym informuję, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano propozycję cenową firmy: FHU ANMAR Marek Prudel ul. Domeyki 44 44-310 Radlin NIP: 647-148-96-82 wartość propozycji cenowej: 1 837,62 zł słownie: jeden tysiąć osiemset trzydzieści siedem złotych 62/100 Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 15 tygodni od dnia zawarcia umowy. Wykaz złożonych propozycji cenowych: 1. FHU ANMAR Marek Prudel ul. Domeyki 44 44-310 Radlin NIP: 647-148-96-82 1 837,62 zł Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia 2 214,00 zł brutto. |
Komunikaty