Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZP.271.16.GKE.2024 Obsługa inwestorska (Kierownik budowy) dla zadania: „Remont kanalizacji deszczowej na ul. Narutowicza w Radlinie”.

Zamówienia Publiczne
Miasto Radlin
Termin:
Zamieszczenia : 04-04-2024 12:47:00
Składania : 10-04-2024 08:00:00
Otwarcia : 10-04-2024 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Obsługa inwestorska (Kierownik budowy) dla zdania: Remont kanalizacji deszczowej na

ul. Narutowicza w Radlinie”.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji w ogłoszonym postępowaniu PZP.271.10.GKE.2024.

2. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót podlegający nadzorowi przez Kierownika budowy:

1)Rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni (nawierzchnia asfaltowa) wraz z podbudową na powierzchni ok 23 m2

2)Rozbiórka istniejących krawężników oraz obrzeży betonowych;
3)Rozbiórka istniejącej kanalizacji deszczowej Ø500 na długości 40 mb;
4)Budowa kolektora deszczowego z rur Ø500 – PVC, o długości 40 m, na głębokości do 3,0 m, w obsypce piaskowej, rury kanalizacyjne dopływowych i odpływowych należy montować (osadzić trwale); Rury o parametrach, które można stosować na terenach o małym natężeniu ruchu kołowego. Rura kanalizacyjna z PVC 500x14,6x3000mm lita z wydłużonym kielichem .

5)Renowacje studni, regulację wysokości studni;

6)Odtworzenie nawierzchni bitumicznej na drodze wraz z uzupełnieniem podbudowy kruszywem;

7)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa 25cm (materiał z rozbiórki dostarcza właściciel posesji ) ograniczonych obrzeżem betonowym;

8)Wykonanie ogrodzenia w granicy działki z siatki drut ocynkowany powlekany tworzywem koloru antracyt gr. 3,1mm ( oczko 6x6 ) PCV wys. 150 cm, wysokość słupka 250 cm. Słupek umieszczony w ziemi na głębokość min. 50cm na dł. 40mb. ( słupki ogrodzeniowe dostarczy właściciel). Podmurówka ogrodzeniowa betonowa układana pomiędzy przęsłem, a podłożem.

9)Demontaż bram ogrodzeniowych na czas prowadzenia robót z ponownym ich zamontowaniem.

10)Wykonanie podmurówki pod bramą wjazdową ( 2 szt )

11)Opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, na czas wykonywania robót budowlanych ;

12)Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.


3. Ponadto do obowiązków Obsługi Inwestorskiej (Kierownika budowy) należą obowiązki określone w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz.1333 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do ustawy, a w szczególności:

1) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przedmiarem i specyfikacją robót , przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.

2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ( Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych – również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem ), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowani w budownictwie.

3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania.

4) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy.

5) Kontrola ilości i wartości wykonanych robot.

6) Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robot.

7) Sprawdzenie obmiarów wykonanych robót.

8) Informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających wpływ na: koszt inwestycji, termin realizacji inwestycji, jakość robót, postęp w realizacji zakresu rzeczowego robót.

9) Bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w dzienniku budowy (wewnętrznym)

10) Sprawdzanie faktur przedkładanych przez Wykonawcę w terminie 2 dni od daty ich otrzymania od Wykonawcy robót lub Zamawiającego.

11) Bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez Wykonawcę w dzienniku budów

12) Kierownik budowy zobowiązany jest do pobytu na budowie co najmniej 3 razy w tygodniu, w którym wykonywane są roboty budowlane przez Wykonawcę

13) Każda wizyta będzie potwierdzona wpisem do dziennika budowy.

4. Istotne warunki realizacji zamówienia:

1) Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 15 tygodni od dnia zawarcia umowy;

2) Istotne elementy postępowania zostały określone we wzorze umowy (Załącznik 1);

3) Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy;

4) Kryterium Cena 100%;

5) Warunki udziału w postępowaniu:

a) Zdolność techniczna:

Obsługa inwestorska nadzorowała co najmniej jedno zadanie:

- w zakresie budowy/ przebudowy/ remontu kanalizacji deszczowej lub sanitarnej lub

- w zakresie budowy/ przebudowy/ remontu drogi w zakresie, którego wchodził remont/budowa kanalizacji deszczowej

w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców (inwestorów) oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie

Dokument potwierdzający spełnianie warunku - Wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje, poświadczenia) Załącznik nr 3 - Wykonawca wypełnia i załącza Zamawiającemu.

b) Zdolność zawodowa:

Obsługa inwestorska dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane

- do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub

- do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;

 z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym.


Dokument potwierdzający spełnianie warunku - Wykaz osób wraz z kopią uprawnień i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – Załącznik nr 4 - Wykonawca wypełnia i załącza Zamawiającemu.

6) W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32/4590221

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

        • tel. 22 101 02 02

        • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz Oferty (Załącznik 2).odt odt 31.1 2024-04-04 12:47:00 Postępowanie
Wykaz osób (Załacznik 4).odt odt 28.62 2024-04-04 12:47:00 Postępowanie
Wykaz usług (Załącznik 3).odt odt 27.42 2024-04-04 12:47:00 Postępowanie
Wzór umowy (Załącznik nr 1).pdf pdf 106.85 2024-04-04 12:47:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-04-10 09:36 Zamówienia Publiczne Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Niniejszym informuję, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano propozycję cenową firmy:

FHU ANMAR Marek Prudel
ul. Domeyki 44
44-310 Radlin
NIP: 647-148-96-82

wartość propozycji cenowej: 1 837,62 zł
słownie: jeden tysiąć osiemset trzydzieści siedem złotych 62/100

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 15 tygodni od dnia zawarcia umowy.

Wykaz złożonych propozycji cenowych:

1. FHU ANMAR Marek Prudel
ul. Domeyki 44
44-310 Radlin
NIP: 647-148-96-82
1 837,62 zł

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia 2 214,00 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Obsługa inwestorska (Kierownik budowy) dla zdania: „Remont kanalizacji deszczowej na ul. Narutowicza w Radlinie”. - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oferta - Wykonawca załącza wypełniony Załącznik 2. Znajduje się on w załącznikach do postępowania. Proszę potwierdzić wpisując “Akceptuję”. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 15 tygodni od dnia zawarcia umowy; Proszę potwierdzić wpisując “Akceptuję”. (0)
4 Warunek udziału w postępowaniu: Zdolność techniczna - Proszę potwierdzić wpisując “Akceptuję”. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż Obsługa inwestorska nadzorowała co najmniej jedno zadanie: - w zakresie budowy/ przebudowy/ remontu kanalizacji deszczowej lub sanitarnej lub - w zakresie budowy/ przebudowy/ remontu drogi w zakres ,którego wchodził remont/budowa kanalizacji deszczowej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców (inwestorów) oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie Dokument potwierdzający spełnienia warunku wykaz usług Załącznik 3 – Wykonawca wypełnia i załącza Zamawiającemu wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Warunek udziału w postępowaniu: Zdolność zawodowa - Proszę potwierdzić wpisując “Akceptuję”. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane: - do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub - do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym. Dokument potwierdzający spełnienia warunku wykaz osób Załącznik 4 – Wykonawca wypełnia i załącza Zamawiającemu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wzór umowy oraz warunki realizacji zamówienia - Wzór umowy znajduje się w załącznikach do postępowania (Załącznik 1). Proszę się zapoznać i potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i dołączyć odpowiedni dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Oświadczam, iż nie podlegam wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego1), 2) (Dz.U. 2023 poz. 1497). - Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 217