Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DSP.TP.2311.11.2024 Sukcesywne usługi druku na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie z podziałem na dwie części.

Termin:
Zamieszczenia : 02-04-2024 15:47:00
Składania : 12-04-2024 12:00:00
Otwarcia : 12-04-2024 12:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 2024_BZP 00268025_01.pdf pdf 147.53 2024-04-02 15:47:00 Postępowanie
0_SWZ - 11.pdf pdf 493.66 2024-04-02 15:47:00 Postępowanie
1_Załącznik nr 1a oraz 1b do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - kalkulacja cenowa.xlsx xlsx 14.65 2024-04-02 15:47:00 Postępowanie
2_Formularz Oferta Wykonawcy.docx docx 268.5 2024-04-02 15:47:00 Postępowanie
3_Oświadczenie Wstępne.docx docx 265.02 2024-04-02 15:47:00 Postępowanie
4_Wzór Umowy.pdf pdf 322.25 2024-04-02 15:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy - Wzór zamówienia częściowego usługi.docx docx 96.83 2024-04-02 15:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do umowy - Wzór protokołu odbioru usługi.docx docx 96.54 2024-04-02 15:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do umowy - Klauzula informacyjna RODO ROPS.docx docx 99.78 2024-04-02 15:47:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści SWZ (1) z dnia 9 kwietnia 2024 r..pdf pdf 194.46 2024-04-09 15:03:47 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 259.63 2024-04-12 15:20:27 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty-www..pdf pdf 250.17 2024-04-24 15:55:52 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania 2024_BZP 00353454_01.pdf pdf 87.79 2024-06-18 22:12:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-18 22:12 Kornelia Leszko Ogłoszenie o wyniku postępowania BZP

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-06-05 15:53 Kornelia Leszko Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-04-24 15:55 Kornelia Leszko Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (dotyczy części nr 1 oraz części nr 2)

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-04-12 15:20 Kornelia Leszko Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-12 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi:
Dla części nr 1 - Druk materiałów informacyjno–edukacyjnych wraz z dostawą, składem i przygotowaniem do druku - 147 739,60 zł brutto;
Dla części nr 2 - Druk publikacji, książek, raportów wraz z dostawą, składem i przygotowaniem do druku - 41 740,00 zł brutto.
2024-04-09 15:03 Kornelia Leszko Wyjaśnienia treści SWZ (1) z dnia 9 kwietnia 2024 r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 539