Proceeding: Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w ramach zadania pn. „Klasztorne - remont dachu wraz z częściową przebudową jego konstrukcji w budynku kościoła z XV wieku”

Agnieszka Sajdak-Wasik
Gmina Bierzwnik
Deadlines:
Published : 28-03-2024 15:01:00
Placing offers: 30-04-2024 10:00:00
Procedure: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Type: Construction work

Requirements and specifications

Z A P Y T A N I E  O F E R T O W E

na przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w ramach zadania pn. „Klasztorne - remont dachu wraz z częściową przebudową jego konstrukcji w budynku kościoła z XV wieku”

które uzyskało dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Programu Polski Ład. Promesa wstępna dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr  nr RPOZ/2022/5728/PolskiLad wystawiona na Gminę Bierzwnik.

Rada Gminy Bierzwnik podjęła Uchwałę nr LXIX/507/23 z dnia 28 września 2023 r. w sprawie przyznania dotacji na dofinansowanie konserwacji obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków dla  Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Józefa w Breniu w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

 

 Zamawiający:

Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętego Józefa w Breniu

Breń 89, 73-240 Bierzwnik

NIP: 5941489332, REGON: 040042817

 

Wskazanie osób i numeru telefonu osoby uprawnionej do komunikowania się z Wykonawcami:

sprawy merytoryczne  – ks. Leszek Filipek – Proboszcz Parafii, tel. 95 768 02 66, email: lfilipek@tlen.pl

sprawy proceduralne – Agnieszka Sajdak-Wasik (pracownik UG Bierzwnik) tel. 733 003 845, email: strategia@bierzwik.pl

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 341.19 2024-03-28 15:01:00 Proceeding
Załącznik nr 1 wzór formularza oferty.docx docx 194.78 2024-03-28 15:01:00 Proceeding
Załącznik nr 2 wzór umowy.docx docx 209.39 2024-03-28 15:01:00 Proceeding
Załącznik nr 3 wykaz osob.docx docx 185.75 2024-03-28 15:01:00 Proceeding
Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia.docx docx 185.75 2024-03-28 15:01:00 Proceeding
Załącznik nr 5.zip zip 20070.11 2024-03-28 15:01:00 Proceeding
Informacja o kwocie.pdf pdf 156.65 2024-04-30 08:39:47 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 167.74 2024-04-30 11:06:25 Public message
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 174.94 2024-05-15 10:17:35 Public message

Announcements

2024-05-15 10:17 Agnieszka Sajdak-Wasik Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-04-30 11:06 Agnieszka Sajdak-Wasik INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-30 08:39 Agnieszka Sajdak-Wasik INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

Informacja o kwocie. [...].pdf

The number of page views: 800