Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 28/WIR/2024 Dostawa elementów kontroli dostępu

Deadlines:
Published : 28-03-2024 13:32:00
Placing offers : 05-04-2024 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiotem zamówienia jest zakup/dostawa elementów kontroli dostępu (zgodnie z załącznikiem nr 1) na potrzeby KWP zs. w Radomiu oraz jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. 

Cena oferty winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją dostawy, w tym także jej koszty (koszty transportu, dostawy winny być wkalkulowane w koszt poszczególnych elementów zamówienia).

Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe.

Gwarancja na przedmiot zamówienia: 24 miesiące (zgodnie ze wzorem umowy - ZAŁĄCZNIK NR 2).

Podpisanie umowy nastąpi w terminie do 5 dni roboczych (poniedziałek-piątek), licząc od dnia wyboru Wykonawcy na platformie zakupowej.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.


Adres dostawy: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (47) 701 24 65, 506 751753 - Maurycy Witkowski, (47) 701 24 36, 603 396 212 - Mariusz Wybacz.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ZAŁACZNIK NR 1 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 419 2024-03-28 13:32:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK NR 2 - WZÓR UMOWY.pdf pdf 425.93 2024-03-28 13:32:00 Proceeding
ZAŁĄCZNIK NR 3 Oswiadczenie nr 1.pdf pdf 250 2024-03-28 13:32:00 Criterion
ZAŁĄCZNIK NR 4 Oświadczenie nr 2.pdf pdf 42.34 2024-03-28 13:32:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 kontroler dostępu Roger PR 402DR-SET - 19 pc. - (0)
2 czytnik Roger PRT 62LT 125 kHz - 30 pc. - (0)
3 centrala kontroli dostępu Roger CPR32-NET BRD z obudową i transformatorem - 3 pc. - (0)
4 zwora elektromagnetyczna 350kg EL-800SL - 17 pc. - (0)
5 uchwyt zwory typu L – BK-800L - 17 pc. - (0)
6 przycisk ewakuacyjny APWK - 15 pc. - (0)
7 akumulator 7 Ah/12V - 22 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 21 dni od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenia - Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Oświadczenie RODO. Proszę dołączyć. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) ZAŁĄCZNIK NR 3 Oswia [...].pdf ZAŁĄCZNIK NR 4 Oświa [...].pdf Attachment required

ZAŁĄCZNIK NR 3 Oswia [...].pdf

ZAŁĄCZNIK NR 4 Oświa [...].pdf

(0)
6 Ustrukturyzowane faktury elektroniczne - Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z ustawą z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych , koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno prawnym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 284