Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: IKI.7011.4.2024.OS Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego oraz pozostałej dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia w celu zlecenia usług projektowych na potrzeby realizacji zadania „Rozbudowa basenu LAGUNA w Jastrzębiu-Zdroju”

Olga Szulik
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Department: Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
Deadlines:
Published : 28-03-2024 11:13:00
Placing offers : 26-04-2024 14:00:00
Offers opening : 26-04-2024 14:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny do dnia 26.04.2024 do godz. 14.00.

Oferty należy składać jako dokumenty podpisane elektronicznie.

W przypadku braku podpisu elektronicznego w celu potwierdzenia ważności oferty Wykonawca zostanie wezwany do dostarczenia oryginału dokumentów w terminie jednostronnie wskazanym przez Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

UWAGA:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepodpisania umowy z wybranym wykonawcą bez podania przyczyny.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania nieznacznych korekt do wzoru umowy (nie mających wpływu na termin realizacji, zakres obowiązków stron oraz cenę umowną) przed podpisaniem umowy po uprzednim poinformowaniu wybranego wykonawcy.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
mapka.pdf pdf 3555.56 2024-03-28 11:13:00 Proceeding
Opis_Przedmiotu_Zamówienia.pdf pdf 1042.61 2024-03-28 11:13:00 Proceeding
protokół_przekazania.pdf pdf 386.87 2024-03-28 11:13:00 Proceeding
protokół_zdawczo_odbiorczy.pdf pdf 389.86 2024-03-28 11:13:00 Proceeding
Wzór_Umowy.pdf pdf 918.83 2024-03-28 11:13:00 Proceeding
zaproszenie.pdf pdf 643.01 2024-03-28 11:13:00 Proceeding
Oświadczenie_projektanta.pdf pdf 525.84 2024-03-28 11:13:00 Criterion
wykaz_osób.pdf pdf 414.02 2024-03-28 11:13:00 Criterion
unieważnienie.pdf pdf 112.8 2024-04-23 12:19:36 Public message

Announcements

2024-04-23 12:19 Olga Szulik Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: W oparciu o zapis "Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny" informuję, że postępowanie zostało unieważnione.

unieważnienie.pdf

2024-04-22 07:46 Olga Szulik Szanowni Państwo,
w związku ze zgłoszonymi problemami technicznymi Zamawiający wydłuża termin na złożenie oferty do dnia 26.04.2024 r. do godz. 14.00

2024-04-04 12:11 Olga Szulik
Zamawiający informuje, że termin złożenia ofert został wydłużony do dnia 22.04.2024 r.

2024-04-02 09:22 Olga Szulik Szanowni Państwo,
poniżej odpowiedzi na zadane przez potencjalnego oferenta pytania wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
Pytanie nr 1:
Zamawiający w etapie I stawia wymóg "wykonania szczegółowej inwentaryzacji terenu (w tym inwentaryzacja wysokościowa i inwentaryzacja zieleni) oraz istniejącego obiektu basenu". Czy z uwagi na rodzaj zamówienia inwentaryzacja terenu będzie dotyczyła wyłącznie nadziemnych obiektów budowlanych czy również urządzeń, sieci i instalacji podziemnych?

ODPOWIEDŹ:
Inwentaryzację należy przeprowadzić w takim zakresie, aby możliwe było uwzględnienie w koncepcji zagospodarowania terenu wszystkich aspektów związanych z obecnością ujawnionych w terenie elementów istniejącego zagospodarowania oraz infrastruktury podziemnej (np. studnie, szafki przyłączeniowe itp.). Zamawiający przypomina, ze w zakres zamówienia wchodzi również pozyskanie mapy do celów projektowych oraz uzgodnień z gestorami sieci.

Pytanie nr 2:
Zamawiający w etapie I stawia wymóg "wykonania szczegółowej inwentaryzacji terenu (w tym inwentaryzacja wysokościowa i inwentaryzacja zieleni) oraz istniejącego obiektu basenu". Czy zakres inwentaryzacji budynku dotyczy wyłącznie pomieszczeń, przegród zewnętrznych i wewnętrznych budynku, czy ma dotyczyć również instalacji obiektu w celu późniejszego wykorzystania przy projekcie rozbudowy?

ODPOWIEDŹ:
Inwentaryzację instalacji należy przeprowadzić w takim zakresie, aby możliwe było prawidłowe wykonanie koncepcji rozbudowy obiektu z uwzględnieniem ujawnionych elementów instalacji w budynku, w tym m.in. zaprojektowanie lokalizacji pomieszczeń technicznych, pomieszczeń przyłączy itp.

Pytanie nr 3:
Zamawiający w etapie I stawia wymóg "wykonania szczegółowej inwentaryzacji terenu (w tym inwentaryzacja wysokościowa i inwentaryzacja zieleni) oraz istniejącego obiektu basenu". Czy zamawiający posiada wiedzę odnośnie kubatury lub powierzchni istniejącego budynku, który ma zostać poddany rozbudowie celem oszacowania zakresu inwentaryzacji?

ODPOWIEDŹ:
Kubatura pływalni: 16 088,0 m3
Powierzchnia użytkowa: 2 246,26 m2

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Kwota za wykonanie całości usługi Zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty oraz wzorem umowy i Opisem Przedmiotu Zamówienia 1 service - (0)
2 Wykonanie I Etapu Zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty oraz wzorem umowy i Opisem Przedmiotu Zamówienia- I etap- 30% ceny ofertowej 1 service - (0)
3 Wykonanie II Etapu Zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty oraz wzorem umowy i Opisem Przedmiotu Zamówienia- II etap- 70% ceny ofertowej 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur. Płatność z budżetu roku 2024. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z wzorem umowy i Opisem Przedmiotu Zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Zapoznanie się z dokumentami załączonymi do zapytania ofertowego - Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z wszystkimi dokumentami załączonymi do niniejszego postępowania oraz odpowiedziami na zapytania potencjalnych wykonawców i nie wnosi do nich zastrzeżeń. Proszę o potwierdzenie wpisując "Akceptuję". (0)
5 Wskazanie osoby pełniącej funkcję projektanta - Wykonawca wskaże osobę pełniącą funkcję projektanta poprzez wypełnienie załączonego wykazu oraz dostarczenie wraz z wykazem kopii uprawnień projektanta wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby zawodowej oraz oświadczeniem projektanta o przyjęciu obowiązków

Oświadczenie_projekt [...].pdf

wykaz_osób.pdf

(0)
(0)

The number of page views: 685