Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZ-090-13/24 „Remont kapitalny tokarki i wiertarki kadłubowej dla MPK - Łódź”

Termin:
Zamieszczenia : 28-03-2024 08:07:00
Składania : 12-04-2024 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 do Zapytania - Istotne postanowienia.pdf pdf 164.48 2024-03-28 08:07:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do Zapytania - Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 282.64 2024-03-28 08:07:00 Postępowanie
załącznik nr 3a do Zapytania - Projekt umowy_Zadanie 1.pdf pdf 159.34 2024-03-28 08:07:00 Postępowanie
załącznik nr 3b do Zapytania - Projekt umowy_Zadanie 2.pdf pdf 159.62 2024-03-28 08:07:00 Postępowanie
załącznik nr 4 do Zapytania - Oświadczenia Oferenta.docx docx 25.42 2024-03-28 08:07:00 Postępowanie
załącznik nr 5 do Zapytania - Oświadczenie RODO.docx docx 20.5 2024-03-28 08:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do Zapytania - Wykaz usług.doc doc 50.5 2024-03-28 08:07:00 Postępowanie
załącznik nr 7 do Zapytania - Oświadczenia wizja lokalna.docx docx 21.86 2024-03-28 08:07:00 Postępowanie
odpowiedzi na pytania 1 - 4.pdf pdf 408.46 2024-04-08 11:12:41 Publiczna wiadomość
Zmodyfikowany załącznik nr 2 do Zapytania - Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 284.16 2024-04-08 11:12:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-08 11:12 Dorota Pajerska Dzień dobry,
W załączeniu Zamawiający przekazuje odpowiedzi na pytania 1 - 4 wraz ze zmodyfikowanym Opisem Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Zmodyfikowany załącz [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1 - Remont tokarki dla MPK – Łódź (ul. Telefoniczna 30-44) Zgodnie z załącznikiem nr 2 do "Zapytania ofertowego" - Opisem Przedmiotu Zamówienia i załącznikiem nr 3a do "Zapytania ofertowego" - projektem umowy_Zadanie 1 1 usługa - (0)
2 Zadanie 2 - Remont wiertarki kadłubowej dla MPK – Łódź (ul. Tramwajowa 6) Zgodnie z załącznikiem nr 2 do "Zapytania ofertowego" - Opisem Przedmiotu Zamówienia i załącznikiem nr 3b do "Zapytania ofertowego" - projektem umowy_Zadanie 2 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Warunki płatności zgodne z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3a-3b do "Zapytania ofertowego" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji zgodny z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3a-3b do "Zapytania ofertowego" (0)
4 Wymagane oświadczenie Oferenta - Treść zgodna z zawartą w załączniku nr 4 do "Zapytania ofertowego" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wymagane oświadczenie RODO - Treść zgodna z zawartą w załączniku nr 5 do "Zapytania ofertowego" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Doświadczenie Wykonawcy określone w załączniku nr 1 do "Zapytania ofertowego", w pkt II.3 - Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie uzupełnionego wykazu dostaw, zawartego w załączniku nr 6 do "Zapytania ofertowego" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Wymagane dokumenty - Wyciąg z rejestru KRS lub CEIDG (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Pozostałe dokumenty - Umowa spółki cywilnej (w przypadku Oferentów związanych umową spółki cywilnej) (0)
9 Pozostałe dokumenty - Pełnomocnictwo dla osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Oświadczenie o wizji lokalnej - Treść zgodna z zawartą w załączniku nr 7 do "Zapytania ofertowego" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Opis Przedmiotu Zamówienia - Opis przedmiotu Zamówienia - treść zgodna z zawartą w załączniku nr 2 do "Zapytania ofertowego" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 429