Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Usługa w postaci sprzątania pomieszczeń w budynkach znajdujących się na terenie Szkoły Policji w Katowicach.

Deadlines:
Published : 27-03-2024 15:15:00
Placing offers : 03-04-2024 12:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

CHARAKTERYSTYKA

  1. Przedmiotem usługi sprzątania w budynkach H-1 i H-2, są pomieszczenia
    o powierzchni odpowiednio:

 

a) Budynek H-1 – hala sportowa

Lp.

Przeznaczenie

Nr pomieszczenia

Powierzchnia w m2

1.

Hala sportowa

H-002

647,30

2.

Szatnia

H-006

20,80

3.

Umywalnia + wc

H-006

16,30

4.

Szatnia

H-005

20,90

5.

Umywalnia + wc

H-005

12,70

6.

Łazienka

H-001

3,10

7.

Korytarz

 

32,20

Razem

 

753,30

 

b) Budynek H-2 – hala sportowa

Lp.

Przeznaczenie

Nr pomieszczenia

Powierzchnia w m2

1.

Hala sportowa

H-016

666,00

2.

Szatnia

H-022

31,20

3.

Szatnia

H-015

31,80

4.

Szatnia

H-025

11,50

5.

Szatnia

H-014

11,70

6.

Toaleta

H-020

3,80

7.

Toaleta

H-021

3,80

8.

Korytarz

 

37,50

 

Razem

 

797,30

 

  1. Sprzątanie w ww. budynkach powinno być wykonywane od poniedziałku
    do piątku w dni robocze w godzinach
    od 5:00 do 7:00 i obejmować następujące czynności:

1)  codziennie:

a.    zamiatanie, odkurzanie, zmywanie mat oraz powierzchni odkrytych
na halach sportowych,

b.    opróżnianie i mycie koszy wraz z wymianą worków na śmieci,

c.     sprzątanie toalet w szatniach, mycie luster oraz czyszczenie urządzeń sanitarnych, armatury w tym ich dezynfekowanie,

d.    dbanie o czystość szczotek wc w sanitariatach,

e.    mycie i czyszczenie podłóg w toaletach, szatniach i na korytarzach,

f.      mycie drzwi wejściowych wewnętrznych i zewnętrznych wraz  z szybami,

2)  dwa razy w tygodniu:

a.    mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych / w razie potrzeby
na bieżąco/

 

3)  wg potrzeb (nie rzadziej niż raz w miesiącu):

a.    odkurzanie i mycie kaloryferów (hala H2),

b.    mycie sprzętu sportowego (bramki, ławki, drabinki, pachołki, skrzynie,etc.),

c.     zmywanie mechaniczne maszyną czyszczącą typu szorowarka, całej powierzchni po zdjęciu mat (w ramach usługi należy złożyć maty).

 

WYMAGANIA, WARUNKI

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią zapytania oraz wypełnienie wraz z podpisaniem załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki
i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.

  1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.

2.      Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.

3.      Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania umowy.

4.      Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia następnego po dniu podpisania umowy, wykazu pracowników, którzy usługę będą wykonywać.

5.      W przypadku zauważenia przez Wykonawcę jakichkolwiek uszkodzeń okien
lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących itp. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu Zamawiającemu.

6.      Wykonawca zrealizuje usługę sprzątania przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi środkami myjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych
do obrotu.

7.      Zastosowana przez Wykonawcę technologia mycia musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osób trzecich.

8.      Wykonawca odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia.

9.      Odbioru usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona uwzględniona w umowie.

10.  Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru końcowego potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń.

11.  Ceny jednostkowe za wykonanie usługi będą stałe podczas trwania umowy i nie będą podlegały waloryzacji.

  1. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna ze specyfikacją z zapytania ofertowego oraz z umową (wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej usługi przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.
  2. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej po uprzednim kontakcie telefonicznym.

KARY I INNE POSTANOWIENIA

1.    Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Stronę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 100% wartości miesięcznego zamówienia.

2.    Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,                        w wysokości 100% wartości miesięcznego zamówienia.

3.    Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających
z kar umownych.

4.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, w przypadku, gdy szkoda przekroczy wysokość kar umownych.

 

 

DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.

 

 

INFORMACJA

Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.

 

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 – 15:00.

 

TERMIN REALIZACJI : …….

WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego usługa sprzątania.docx docx 15.26 2024-03-27 15:15:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Usługa w postaci sprzątania pomieszczeń w budynkach znajdujących się na terenie Szkoły Policji w Katowicach. CHARAKTERYSTYKA 1. Przedmiotem usługi sprzątania w budynkach H-1 i H-2, są pomieszczenia o powierzchni odpowiednio: a) Budynek H-1 – hala sportowa Lp. Przeznaczenie Nr pomieszczenia Powierzchnia w m2 1. Hala sportowa H-002 647,30 2. Szatnia H-006 20,80 3. Umywalnia + wc H-006 16,30 4. Szatnia H-005 20,90 5. Umywalnia + wc H-005 12,70 6. Łazienka H-001 3,10 7. Korytarz 32,20 Razem 753,30 b) Budynek H-2 – hala sportowa Lp. Przeznaczenie Nr pomieszczenia Powierzchnia w m2 1. Hala sportowa H-016 666,00 2. Szatnia H-022 31,20 3. Szatnia H-015 31,80 4. Szatnia H-025 11,50 5. Szatnia H-014 11,70 6. Toaleta H-020 3,80 7. Toaleta H-021 3,80 8. Korytarz 37,50 Razem 797,30 2. Sprzątanie w ww. budynkach powinno być wykonywane od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 5:00 do 7:00 i obejmować następujące czynności: 1) codziennie: a. zamiatanie, odkurzanie, zmywanie mat oraz powierzchni odkrytych na halach sportowych, b. opróżnianie i mycie koszy wraz z wymianą worków na śmieci, c. sprzątanie toalet w szatniach, mycie luster oraz czyszczenie urządzeń sanitarnych, armatury w tym ich dezynfekowanie, d. dbanie o czystość szczotek wc w sanitariatach, e. mycie i czyszczenie podłóg w toaletach, szatniach i na korytarzach, f. mycie drzwi wejściowych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z szybami, 2) dwa razy w tygodniu: a. mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych / w razie potrzeby na bieżąco/ 3) wg potrzeb (nie rzadziej niż raz w miesiącu): a. odkurzanie i mycie kaloryferów (hala H2), b. mycie sprzętu sportowego (bramki, ławki, drabinki, pachołki, skrzynie,etc.), c. zmywanie mechaniczne maszyną czyszczącą typu szorowarka, całej powierzchni po zdjęciu mat (w ramach usługi należy złożyć maty). WYMAGANIA, WARUNKI Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią zapytania oraz wypełnienie wraz z podpisaniem załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty. 1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni. 2. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko. 3. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania umowy. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia następnego po dniu podpisania umowy, wykazu pracowników, którzy usługę będą wykonywać. 5. W przypadku zauważenia przez Wykonawcę jakichkolwiek uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących itp. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu Zamawiającemu. 6. Wykonawca zrealizuje usługę sprzątania przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi środkami myjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu. 7. Zastosowana przez Wykonawcę technologia mycia musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osób trzecich. 8. Wykonawca odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia. 9. Odbioru usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona uwzględniona w umowie. 10. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru końcowego potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń. 11. Ceny jednostkowe za wykonanie usługi będą stałe podczas trwania umowy i nie będą podlegały waloryzacji. 12. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna ze specyfikacją z zapytania ofertowego oraz z umową (wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej usługi przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował. 13. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej po uprzednim kontakcie telefonicznym. KARY I INNE POSTANOWIENIA 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Stronę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 100% wartości miesięcznego zamówienia. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w wysokości 100% wartości miesięcznego zamówienia. 3. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, w przypadku, gdy szkoda przekroczy wysokość kar umownych. DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów. INFORMACJA Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 – 15:00. TERMIN REALIZACJI : ……. WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 1 service Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684, Katowice
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 327