Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-03-2024 15:15:00 |
Składania : | 03-04-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
a) Budynek H-1 – hala sportowa
Lp. |
Przeznaczenie |
Nr pomieszczenia |
Powierzchnia w m2 |
1. |
Hala sportowa |
H-002 |
647,30 |
2. |
Szatnia |
H-006 |
20,80 |
3. |
Umywalnia + wc |
H-006 |
16,30 |
4. |
Szatnia |
H-005 |
20,90 |
5. |
Umywalnia + wc |
H-005 |
12,70 |
6. |
Łazienka |
H-001 |
3,10 |
7. |
Korytarz |
|
32,20 |
Razem |
|
753,30 |
b) Budynek H-2 – hala sportowa
Lp. |
Przeznaczenie |
Nr pomieszczenia |
Powierzchnia w m2 |
1. |
Hala sportowa |
H-016 |
666,00 |
2. |
Szatnia |
H-022 |
31,20 |
3. |
Szatnia |
H-015 |
31,80 |
4. |
Szatnia |
H-025 |
11,50 |
5. |
Szatnia |
H-014 |
11,70 |
6. |
Toaleta |
H-020 |
3,80 |
7. |
Toaleta |
H-021 |
3,80 |
8. |
Korytarz |
|
37,50 |
|
Razem |
|
797,30 |
1) codziennie:
a. zamiatanie,
odkurzanie, zmywanie mat oraz powierzchni odkrytych
na halach sportowych,
b. opróżnianie
i mycie koszy wraz z wymianą worków na śmieci,
c. sprzątanie
toalet w szatniach, mycie luster oraz czyszczenie urządzeń sanitarnych,
armatury w tym ich dezynfekowanie,
d. dbanie o
czystość szczotek wc w sanitariatach,
e. mycie i
czyszczenie podłóg w toaletach, szatniach i na korytarzach,
f. mycie drzwi
wejściowych wewnętrznych i zewnętrznych wraz
z szybami,
2) dwa razy w
tygodniu:
a. mycie
glazury w pomieszczeniach sanitarnych / w razie potrzeby
na bieżąco/
3) wg potrzeb
(nie rzadziej niż raz w miesiącu):
a. odkurzanie i
mycie kaloryferów (hala H2),
b. mycie
sprzętu sportowego (bramki, ławki, drabinki, pachołki, skrzynie,etc.),
c. zmywanie
mechaniczne maszyną czyszczącą typu szorowarka, całej powierzchni po zdjęciu
mat (w ramach usługi należy złożyć maty).
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią zapytania oraz wypełnienie wraz z
podpisaniem załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Akceptując
wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki
i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca
nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.
2.
Dojazd
Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
3. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania umowy.
4. Wykonawca będzie
zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia
następnego po dniu podpisania umowy, wykazu pracowników, którzy usługę będą
wykonywać.
5. W przypadku zauważenia
przez Wykonawcę jakichkolwiek uszkodzeń okien
lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących
itp. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu
Zamawiającemu.
6. Wykonawca zrealizuje
usługę sprzątania przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi środkami myjącymi
nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień
lub uszkodzeń, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do
mytych powierzchni i dopuszczonych
do obrotu.
7. Zastosowana przez
Wykonawcę technologia mycia musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności
osób trzecich.
8. Wykonawca odpowiada
materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia.
9. Odbioru usługi ze strony
Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona uwzględniona w umowie.
10. Podstawą do wystawienia
przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru końcowego
potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń.
11.
Ceny
jednostkowe za wykonanie usługi będą stałe podczas trwania umowy i nie będą
podlegały waloryzacji.
KARY I INNE POSTANOWIENIA
1. Wykonawca
zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Stronę z
przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 100%
wartości miesięcznego zamówienia.
2. Zamawiający
zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z
przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w wysokości 100% wartości
miesięcznego zamówienia.
3. Wykonawca
upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających
z kar umownych.
4. Zamawiający zastrzega
sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych,
w przypadku, gdy szkoda przekroczy wysokość kar umownych.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem wykonawcy.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64
66 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : …….
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury.
Komunikaty