Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. „Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych, w aspekcie rozwijania kompetencji kulturowych społeczeństwa”

Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2024 16:08:00
Składania : 02-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 02-04-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ koordynator.docx docx 212.61 2024-03-25 16:08:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 118.08 2024-03-25 16:08:00 Postępowanie
odpowiedz na pytania.pdf pdf 159.01 2024-03-27 14:47:32 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 44.01 2024-04-02 11:52:25 Publiczna wiadomość
unieważnienie postępowania.pdf pdf 49.91 2024-04-11 15:09:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-11 15:09 Anna Wandzik
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji
na pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. „Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych, w aspekcie rozwijania kompetencji kulturowych społeczeństwa”


Zamawiający, informuje o unieważnieniu postępowania, na realizację przedmiotowego zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, ze zm.), zwanej dalej Pzp.

Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 ust. 3) ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena oferty najkorzystniejszej, przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podstawa faktyczna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przekracza o ponad 50% kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty o do ceny najkorzystniejszej oferty, ze względu na zbyt dużą wartość.
Dlatego też Zamawiający unieważnia postępowanie.

unieważnienie postęp [...].pdf

2024-04-02 11:52 Anna Wandzik Informacja z otwarcia ofert
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. „Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych, w aspekcie rozwijania kompetencji kulturowych społeczeństwa”


Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przekazuje poniżej informację z otwarcia ofert.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęły 2 oferty:
Oferta nr 1
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 60/62
42-200 Częstochowa

cena ofertowa netto: 323 367,60 zł
cena ofertowa brutto: 397 742,15 zł
Oferta nr 2
Centrum Projektowo-Szkoleniowe sp. z o.o.
ul. Wolności 123B
42-674 Zbrosławice

cena ofertowa netto: 495 000,00 zł
cena ofertowa brutto: 608 850,00 zł

informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-02 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto 400 000 zł.
2024-03-27 14:47 Anna Wandzik ODPOWIEDŹ NA PYTANIA
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji
na pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. „Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych, w aspekcie rozwijania kompetencji kulturowych społeczeństwa”


Działając na podstawie art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający informuje, iż w dniu 26.03.2024 r. wpłynęło zapytanie od Wykonawców do Specyfikacji Warunków Zamówienia, następującej o treści:

1. „Szanowni Państwo, z uwagi na przypadający okres świąteczny prosimy o przesunięcie terminu składania ofert na 12.04.2024 r.”

Odpowiedź Zamawiającego na powyższe pytanie jest następujące:
Zamawiający wyznaczył termin otwarcia ofert na dzień 02.04.2024 r. zgodnie z art. 283 PZP i nie wyraża zgody na jego przesunięcie.

2. “Szanowni Państwo, w nawiązaniu do opublikowanego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. „Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych, w aspekcie rozwijania kompetencji kulturowych społeczeństwa”, zwracamy się z wnioskiem o zmianę warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający w SWZ wymaga aby Wykonawca legitymował się następującym doświadczeniem:
Jest:
- co najmniej jedno zamówienie polegające na zarządzaniu projektem infrastrukturalnym finansowanym ze źródeł Unii Europejskiej dotyczącym budynku wpisanego do rejestru zabytków lub budynku, w którym siedzibę ma instytucja kultury o wartości min. 20 mln zł brutto, oraz
- co najmniej 2 zamówienia polegające na zarządzaniu projektami infrastrukturalnymi finansowanymi ze źródeł Unii Europejskiej dotyczącymi budynków wpisanych do rejestru zabytków lub budynków, w których siedzibę mają instytucje kultury (mi.in. muzea, galerie, teatry, opery, itd.) o wartości min. 5 mln zł brutto
Zmiana na:
- co najmniej jedno zamówienie polegające na zarządzaniu projektem infrastrukturalnym finansowanym ze źródeł Unii Europejskiej dotyczącym budynku wpisanego do rejestru zabytków lub budynku o wartości min. 20 mln zł brutto, lub
- co najmniej 2 zamówienia polegające na zarządzaniu projektami infrastrukturalnymi finansowanymi ze źródeł Unii Europejskiej dotyczącymi budynków wpisanych do rejestru zabytków lub budynków o wartości min. 5 mln zł brutto.
Obecne zapisy wprowadzone przez Zamawiającego prowadzą do zawężenia konkurencji i mogą być przyczyną do obniżenia poziomu dotacji przez instytucję dofinansowującą.
Wprowadzenie proponowanej zmiany zwiększy konkurencyjność przedmiotowego postępowania i doprowadzi do możliwości złożenia ofert większej ilości potencjalnych Wykonawców.”

Odpowiedź Zamawiającego na powyższe pytanie jest następujące:

Zamawiający w części B rozdz. 2 pkt 4 SWZ określił w warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej.
Wymóg wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem z okresu 3 ostatnich lat (lub jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym czasie) tj. wykonaniem trzech zamówień dotyczących projektów infrastrukturalnych finansowanych ze źródeł Unii Europejskiej nie ogranicza konkurencyjności.
Projekt, w ramach którego ma być pełniona usługa koordynatora opiewa na kwotę ponad 20 mln zł, stąd wymóg doświadczenia w zarządzaniu jednym projektem o tej wartości. Pozostałe doświadczenie dotyczy o wiele mniejszych projektów. Nie można więc mówić o zawężaniu konkurencji w tym zakresie.

Zamawiający realizuje projekt w budynku wpisanym do rejestru zabytków, co nakłada na niego obowiązek spełniania dodatkowych wymagań w trakcie realizacji robót budowlanych, stąd uzasadnione jest aby Wykonawca miał doświadczenie w tym zakresie.

Ponadto Zamawiający jako instytucja kultury realizuje projekt przy współudziale środków z budżetu swojego organizatora tj. województwa śląskiego, stąd istotne jest aby Wykonawca miał doświadczenie w koordynacji projektu, który:
 rozliczany jest zgodnie z wymogami ministerialnymi lub samorządowymi oraz
 realizowany jest w instytucji, której funkcjonowanie określane jest przez przepisy szczególne dot. instytucji kultury.
Zamawiający nie ogranicza wymogów doświadczenia tylko do muzeów. Zamawiający wskazuje iż doświadczenie dot. wszystkich podmiotów publicznych zajmujących się upowszechnianiem kultury, o różnych formach organizacji, np. teatr, kino, instytucja filmowa, muzeum, biblioteka, opera, operetka, filharmonia, orkiestra, dom kultury, ognisko artystyczne, galeria sztuki, ośrodek badań i dokumentacji. Nie można więc mówić w tym przypadku o ograniczaniu konkurencji.

Zamawiający nie zawęża konkurencji łącząc wymagania aby doświadczenie Wykonawcy dotyczyło realizacji zamówień w budynku zabytkowym będącym jednocześnie budynkiem instytucji kultury. Określono alternatywne rozwiązanie mówiące o doświadczeniu w zarządzaniu projektami dot. budynków zabytkowych lub budynków z siedzibą instytucji kultury.
Nie ma natomiast znaczenia jakiej wartości jest budynek, którego dotyczył projekt.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu odnoszące się do przedmiotu zamówienia oraz uwzględniające jego potrzeby w celu uzyskania oczekiwanego efektu, nawet jeśli wyklucza to możliwość dopuszczenia do realizacji zamówienia wszystkich wykonawców działających na rynku.
Prawem zamawiającego jest takie opisanie warunków udziału w postępowaniu, które zaspokoi potrzeby i oczekiwania zamawiającego w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w najszerszym kontekście. O zawężeniu konkurencji nie świadczy fakt, że na rynku istnieją podmioty, które w świetle danego opisu przedmiotu zamówienia czy przy przyjętych warunkach udziału w postępowaniu mają mniejsze szanse na uzyskanie zamówienia.

W związku z powyższym Zamawiający nie dokonuje zmian w opisie warunków udziału w postępowaniu.

odpowiedz na pytania [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 392