Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI P.POŻ. WODNEJ HYDRANTOWEJ W BUDYNKU HALI NR1, NR2, NR3 NA TERENIE ZAJEZDNI TRAMWAJOWEJ „GAJ” WE WROCŁAWIU PRZY UL. KAMIENNEJ 74.

Deadlines:
Published : 20-03-2024 14:13:00
Placing offers : 27-03-2024 12:00:00
Offers opening : 27-03-2024 12:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu, zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia na roboty budowlane:

WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI P.POŻ. WODNEJ HYDRANTOWEJ

W BUDYNKU HALI NR1, NR2, NR3 NA TERENIE ZAJEZDNI TRAMWAJOWEJ „GAJ”

WE WROCŁAWIU PRZY UL. KAMIENNEJ 74.

 

Postępowanie planowane do udzielenia na podstawie §8 Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu, w zw. z art. 133 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)

1.      Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, ze zmianami w zakresie materiału wykonania rurociągów. Wykonawca dopuszcza zastosowanie rurociągów ze stali podwójnie ocynkowanej wg PN-74/H-74200 i PN-81/B10700.02 o połączeniach gwintowanych za pomocą ocynkowanych kształtek i złączek z żeliwa ciągliwego ŻAB 3504 wg PN-79/H74393 oraz połączeniach rowkowanych dla rur o średnicy większej od DN50 włącznie.

Prace będą prowadzone na terenie czynnego zakładu, konieczne jest wygrodzenie strefy pracy. Przed rozpoczęciem robót należy przesłać do akceptacji składu brygady oraz nr rejestracyjne aut wjeżdżających na teren Zajezdni Tramwajowej Gaj.

Ewentualne pytania proszę kierować pod adres:  m.sitarski@mpk.wroc.pl

Udział w wizji należy zgłaszać na adres:  m.siatrski@mpk.wroc.pl  do dnia 26.03.2024 r.

2.      Termin realizacji zamówienia:         3 miesiące od przekazania terenu inwestycji.

3.      Opis warunków  udziału  w  postępowaniu:

  • zarejestrowana nazwa i adres wykonawcy, województwo, powiat, nr telefonu, REGON, NIP, e-mail, nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktów

 4.      Kryteria oceny ofert:

  • Cena oferty - znaczenie 100%

Przydzielanie punktów za cenę:

Oferta o najniższej cenie otrzyma najwyższą ilość, tj. 100 punktów;

Pozostałym ofertom punkty za cenę zostaną przydzielone na podstawie obliczenia udziału procentowego najniższej ceny w stosunku do ceny danej oferty wg wzoru:

                                                                              cena najniższa [zł]

                    ilość punktów za cenę = ---------------------------------------  x 100

                                                                 cena oferty ocenianej [zł]

 

5.      Termin i miejsce składania ofert:

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, w przypadku zainteresowania zapytaniem ofertowym prosi o złożenie oferty do dnia:  27.03.2024 r.  godz. 12:00

6.      Oferta winna zawierać:

  • Warunki gwarancyjne
  • Warunki płatności
  • Zaparafowany wzór umowy

 7.      Sposób przygotowania/złożenia oferty:

  • Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym.
  • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  • Ofertę należy złożyć w całości w języku polskim. Każdy dokument sporządzony w języku innym niż język polski, powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
  • Oferta oraz jej załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy (osoby wymienione we właściwym rejestrze, bądź umocowane do składania oświadczeń woli na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione – pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie).

 8.      Informacje dodatkowe:

  • Zamawiający informuje, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego planuje zawrzeć umowę z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o kryteria, o których mowa w pkt 4 niniejszego zapytania,
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na każdym etapie bez wskazania przyczyny takiej decyzji,
  • Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że co najmniej dwie oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
  • Termin płatności - 30 dni, od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury,
  • Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonywane na podstawie faktur VAT częściowych i faktury VAT końcowej.
  • Warunki w zakresie gwarancji i/lub rękojmi: minimalny okres gwarancji to 60 miesięcy.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na każdym etapie bez wskazania przyczyny takiej decyzji,
  • W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
  • Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji warunków realizacji zamówienia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

9.      Załączniki:

  • Formularz ofertowy
  • Wzór umowy
  • Dokumentacja projektowa


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 885-886-495

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Projekt_Elektryczny.pdf pdf 13181.81 2024-03-20 14:13:00 Proceeding
Projekt_Sanitarny.pdf pdf 2856.46 2024-03-20 14:13:00 Proceeding
WZÓR_UMOWY.pdf pdf 4096.35 2024-03-20 14:13:00 Criterion
Formularz_Ofertowy.docx docx 428.63 2024-03-20 14:13:00 Criterion

Announcements

2024-03-25 10:05 Marek Sitarski Zamawiający dopuszcza zmianę materiału rurociągów oraz elementów montażowych na stal ocynkowaną zgodnie z PN-64/H-74200 łączonych na gwint.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI P.POŻ. WODNEJ HYDRANTOWEJ W BUDYNKU HALI NR1, NR2, NR3 NA TERENIE ZAKŁADU TRAMWAJOWEGO „GAJ” WE WROCŁAWIU PRZY UL. KAMIENNEJ 74. - 1 building work - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 miesiące od przekazania terenu inwestycji. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Minimum 60 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Ważność oferty - Minimum 3 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
7 Wzór umowy - Proszę o zaparafowanie wzoru umowy oraz załączenie skanu do oferty. Attachment required

WZÓR_UMOWY.pdf

(0)
8 Formularz ofertowy - Proszę o wypełnienie, podpisanie formularza i załączenie skanu. Attachment required

Formularz_Ofertowy.d [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 318