Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI P.POŻ. WODNEJ HYDRANTOWEJ W BUDYNKU HALI NR1, NR2, NR3 NA TERENIE ZAJEZDNI TRAMWAJOWEJ „GAJ” WE WROCŁAWIU PRZY UL. KAMIENNEJ 74.

Termin:
Zamieszczenia : 20-03-2024 14:13:00
Składania : 27-03-2024 12:00:00
Otwarcia : 27-03-2024 12:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu, zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia na roboty budowlane:

WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI P.POŻ. WODNEJ HYDRANTOWEJ

W BUDYNKU HALI NR1, NR2, NR3 NA TERENIE ZAJEZDNI TRAMWAJOWEJ „GAJ”

WE WROCŁAWIU PRZY UL. KAMIENNEJ 74.

 

Postępowanie planowane do udzielenia na podstawie §8 Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu, w zw. z art. 133 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)

1.      Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, ze zmianami w zakresie materiału wykonania rurociągów. Wykonawca dopuszcza zastosowanie rurociągów ze stali podwójnie ocynkowanej wg PN-74/H-74200 i PN-81/B10700.02 o połączeniach gwintowanych za pomocą ocynkowanych kształtek i złączek z żeliwa ciągliwego ŻAB 3504 wg PN-79/H74393 oraz połączeniach rowkowanych dla rur o średnicy większej od DN50 włącznie.

Prace będą prowadzone na terenie czynnego zakładu, konieczne jest wygrodzenie strefy pracy. Przed rozpoczęciem robót należy przesłać do akceptacji składu brygady oraz nr rejestracyjne aut wjeżdżających na teren Zajezdni Tramwajowej Gaj.

Ewentualne pytania proszę kierować pod adres:  m.sitarski@mpk.wroc.pl

Udział w wizji należy zgłaszać na adres:  m.siatrski@mpk.wroc.pl  do dnia 26.03.2024 r.

2.      Termin realizacji zamówienia:         3 miesiące od przekazania terenu inwestycji.

3.      Opis warunków  udziału  w  postępowaniu:

  • zarejestrowana nazwa i adres wykonawcy, województwo, powiat, nr telefonu, REGON, NIP, e-mail, nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktów

 4.      Kryteria oceny ofert:

  • Cena oferty - znaczenie 100%

Przydzielanie punktów za cenę:

Oferta o najniższej cenie otrzyma najwyższą ilość, tj. 100 punktów;

Pozostałym ofertom punkty za cenę zostaną przydzielone na podstawie obliczenia udziału procentowego najniższej ceny w stosunku do ceny danej oferty wg wzoru:

                                                                              cena najniższa [zł]

                    ilość punktów za cenę = ---------------------------------------  x 100

                                                                 cena oferty ocenianej [zł]

 

5.      Termin i miejsce składania ofert:

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, w przypadku zainteresowania zapytaniem ofertowym prosi o złożenie oferty do dnia:  27.03.2024 r.  godz. 12:00

6.      Oferta winna zawierać:

  • Warunki gwarancyjne
  • Warunki płatności
  • Zaparafowany wzór umowy

 7.      Sposób przygotowania/złożenia oferty:

  • Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym.
  • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  • Ofertę należy złożyć w całości w języku polskim. Każdy dokument sporządzony w języku innym niż język polski, powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
  • Oferta oraz jej załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy (osoby wymienione we właściwym rejestrze, bądź umocowane do składania oświadczeń woli na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione – pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie).

 8.      Informacje dodatkowe:

  • Zamawiający informuje, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego planuje zawrzeć umowę z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o kryteria, o których mowa w pkt 4 niniejszego zapytania,
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na każdym etapie bez wskazania przyczyny takiej decyzji,
  • Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że co najmniej dwie oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
  • Termin płatności - 30 dni, od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury,
  • Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonywane na podstawie faktur VAT częściowych i faktury VAT końcowej.
  • Warunki w zakresie gwarancji i/lub rękojmi: minimalny okres gwarancji to 60 miesięcy.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na każdym etapie bez wskazania przyczyny takiej decyzji,
  • W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
  • Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji warunków realizacji zamówienia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

9.      Załączniki:

  • Formularz ofertowy
  • Wzór umowy
  • Dokumentacja projektowa


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 885-886-495

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt_Elektryczny.pdf pdf 13181.81 2024-03-20 14:13:00 Postępowanie
Projekt_Sanitarny.pdf pdf 2856.46 2024-03-20 14:13:00 Postępowanie
WZÓR_UMOWY.pdf pdf 4096.35 2024-03-20 14:13:00 Kryterium
Formularz_Ofertowy.docx docx 428.63 2024-03-20 14:13:00 Kryterium

Komunikaty

2024-03-25 10:05 Marek Sitarski Zamawiający dopuszcza zmianę materiału rurociągów oraz elementów montażowych na stal ocynkowaną zgodnie z PN-64/H-74200 łączonych na gwint.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI P.POŻ. WODNEJ HYDRANTOWEJ W BUDYNKU HALI NR1, NR2, NR3 NA TERENIE ZAKŁADU TRAMWAJOWEGO „GAJ” WE WROCŁAWIU PRZY UL. KAMIENNEJ 74. - 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3195 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 miesiące od przekazania terenu inwestycji. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Minimum 60 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Ważność oferty - Minimum 3 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
7 Wzór umowy - Proszę o zaparafowanie wzoru umowy oraz załączenie skanu do oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

WZÓR_UMOWY.pdf

(0)
8 Formularz ofertowy - Proszę o wypełnienie, podpisanie formularza i załączenie skanu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz_Ofertowy.d [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 311