Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 051/24 Remont istniejących ciągów pieszych, pieszo-rowerowych i rowerowych zlokalizowanych w pasie dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie z podziałem na 20 zadań - nr postępowania 051/24

Termin:
Zamieszczenia : 19-03-2024 16:23:00
Składania : 05-04-2024 08:00:00
Otwarcia : 05-04-2024 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 429.63 2024-03-19 16:23:00 Postępowanie
swz 051 24.pdf pdf 3806.93 2024-03-19 16:23:00 Postępowanie
swz 051 24.rtf rtf 3051.94 2024-03-19 16:23:00 Postępowanie
dokumentacja przetargowa - 051 24.7z 7z 15411.21 2024-03-19 16:23:00 Postępowanie
edytowalny formularz ofertowy wraz z załącznikami 051 24.rtf rtf 1264.53 2024-03-19 16:23:00 Postępowanie
pytania i odpowiedzi 051 24.pdf pdf 61.52 2024-04-02 13:37:58 Publiczna wiadomość
pytania i odpowiedzi 051 24.docx docx 89.8 2024-04-02 13:37:58 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia 051 24.pdf pdf 1210.55 2024-04-08 11:08:50 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia 051 24 - sprostowanie zadanie 2.pdf pdf 74.44 2024-04-18 10:16:09 Publiczna wiadomość
zowo - zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 051 24 - zadanie 5 - platforma.pdf pdf 60.69 2024-04-19 12:19:04 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie zadanie 5.pdf pdf 140.1 2024-04-19 13:20:52 Publiczna wiadomość
zowo - zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 051 24 - zadanie 1 - platforma.pdf pdf 70.11 2024-04-30 14:19:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-30 14:19 Dominika Turczyn Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania 1.

zowo - zawiadomienie [...].pdf

2024-04-19 13:20 Dominika Turczyn Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie zadanie 5

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-04-19 12:19 Dominika Turczyn Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania 5.

zowo - zawiadomienie [...].pdf

2024-04-18 10:16 Dominika Turczyn Sprostowanie Informacji z otwarcia ofert dla Zadania nr 2 w zakresie nazwy Wykonawcy.

informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-08 11:08 Dominika Turczyn Informacja z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-05 08:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 9 536 191,00 zł brutto w tym:
dla zadania 1: 198 072,98 zł brutto
dla zadania 2: 200 775,98 zł brutto
dla zadania 3: 529 386,18 zł brutto
dla zadania 4: 278 157,12 zł brutto
dla zadania 5: 99 150,30 zł brutto
dla zadania 6: 482 160,00 zł brutto
dla zadania 7: 650 276,40 zł brutto
dla zadania 8: 649 654,08 zł brutto
dla zadania 9: 324 841,30 zł brutto
dla zadania 10: 310 528,24 zł brutto
dla zadania 11: 346 470,24 zł brutto
dla zadania 12: 337 813,92 zł brutto
dla zadania 13: 935 156,70 zł brutto
dla zadania 14: 882 649,29 zł brutto
dla zadania 15: 340 070,40 zł brutto
dla zadania 16: 148 821,39 zł brutto
dla zadania 17: 492 211,56 zł brutto
dla zadania 18: 1 329 999,00 zł brutto
dla zadania 19: 499 997,13 zł brutto
dla zadania 20: 499 998,16 zł brutto
2024-04-02 13:37 Dominika Turczyn Odpowiedzi na pytania.

pytania i odpowiedzi [...].pdf

pytania i odpowiedzi [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1877