Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSZSL/FZ-25/24 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM Z MOŻLIWOŚCIĄ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH

Termin:
Zamieszczenia : 19-03-2024 14:52:00
Składania : 03-04-2024 11:00:00
Otwarcia : 03-04-2024 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca:

Część 1  - Artykuły papiernicze i taśmy do urządzeń biurowych,

Część 2  - Artykuły do pisania, klejenia i malowania,

Część 3 – Taśmy klejące,

Część 4  - Artykuły biurowe wykonane z elementów roślinnych, metalowych, drewnianych, gumowych i plastikowych,

Część 5 – Nośniki danych,

których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku 2A do SWZ (formularzu asortymentowo-cenowym).

2. Wykonanie przedmiotu zamówienia określa również projekt umowy znajdujący się w Rozdziale VII SWZ.



w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie z dnia 19-03-24.pdf pdf 139.59 2024-03-19 14:52:00 Postępowanie
SWZ_25_24.docx docx 86.32 2024-03-19 14:52:00 Postępowanie
SWZ_25_24.pdf pdf 347.66 2024-03-19 14:52:00 Postępowanie
załącznik 2A.ods ods 43.19 2024-03-19 14:52:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_1_25_24.doc doc 58 2024-03-19 14:52:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_2_25_24.doc doc 52.5 2024-03-19 14:52:00 Postępowanie
KWOTY NA_SFINANSOWANIE_25_24.pdf pdf 45.86 2024-04-03 11:03:47 Publiczna wiadomość
KWOTY NA_SFINANSOWANIE_25_24.xlsx xlsx 10.43 2024-04-03 11:03:47 Publiczna wiadomość
ZESTAWIENIE OFERT_25_24 .pdf pdf 114.72 2024-04-04 10:18:07 Publiczna wiadomość
ZESTAWIENIE OFERT_25_24 .xlsx xlsx 13.93 2024-04-04 10:18:07 Publiczna wiadomość
SKORYGOWANE ZESTAWIENIE OFERT_25_24 .pdf pdf 114.73 2024-04-04 12:56:29 Publiczna wiadomość
SKORYGOWANE ZESTAWIENIE OFERT_25_24 .xlsx xlsx 13.92 2024-04-04 12:56:29 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE OFERT.pdf pdf 305.35 2024-04-19 11:58:01 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE_25_24.doc doc 599.5 2024-04-19 11:58:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-19 11:58 Monika Krzak INFORMACJA O WYBORZE OFERT NAJKORZYSTNIEJSZYCH

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

INFORMACJA O WYBORZE [...].doc

2024-04-04 12:56 Monika Krzak SKORYGOWANE ZESTAWIENIE OFERT

SKORYGOWANE ZESTAWIE [...].pdf

SKORYGOWANE ZESTAWIE [...].xlsx

2024-04-04 10:40 Monika Krzak Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-04-04 10:18 Monika Krzak ZESTAWIENIE ZŁOŻONYCH OFERT

ZESTAWIENIE OFERT_25 [...].pdf

ZESTAWIENIE OFERT_25 [...].xlsx

2024-04-03 11:03 Monika Krzak KWOTY PRZEZNACZONE NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

KWOTY NA_SFINANSOWAN [...].pdf

KWOTY NA_SFINANSOWAN [...].xlsx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 512