Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RI.271.21.2024 Wykonanie dodatkowego wejścia do stołówki w Szkole Podstawowej nr 11 w Jeleniej Górze.

Wydział Zamówień Publicznych
Miasto Jelenia Góra Department: Wydział Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 19-03-2024 10:06:00
Placing offers : 03-04-2024 10:00:00
Offers opening : 03-04-2024 10:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Dokumentacja Projektowa.zip zip 40355.07 2024-03-19 10:06:00 Proceeding
Załącznik nr 1_Formularz ofertowy.doc doc 86.5 2024-03-19 10:06:00 Proceeding
Załącznik nr 1_Formularz ofertowy.pdf pdf 198.38 2024-03-19 10:06:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Projekt umowy.pdf pdf 271.48 2024-03-19 10:06:00 Proceeding
Załącznik nr 3 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 236.95 2024-03-19 10:06:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 250.64 2024-03-19 10:06:00 Proceeding
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 528.09 2024-04-05 13:03:11 Public message

Announcements

2024-04-05 13:03 Wydział Zamówień Publicznych Szanowni Państwo, Zamawiający informuje, iż na stronie prowadzonego postępowania zamieścił informację o unieważnieniu postępowania z dnia 05.04.2024 r.

Informacja o unieważ [...].pdf

2024-04-03 10:26 Wydział Zamówień Publicznych Zamawiający informuje, że w niniejszym postepowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
2024-04-03 10:00 Buyer message Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości: 60 000,00 PLN

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 625